eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Remont dróg na terenie gminy Słupno - modernizacja infrastruktury drogowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie gminy Słupno – modernizacja infrastruktury drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie gminy Słupno – modernizacja infrastruktury drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7879da16-082f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024504/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont dróg na terenie gminy Słupno - modernizacja infrastruktury drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4298179,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Część 1 – Droga wewnętrzna Cekanowo do bazy magazynowej Miszewko Strzałkowskie należącej do Grupy PERN.
Zakres prac obejmuje
- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Frezowanie nawierzchni asfaltowej – średnia głębokość frezowania 3cm (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Zagęszczenie istniejącej korony drogi (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Ścinanie poboczy po obu stronach jezdni,
- Regulacja wysokościowa studni i zasuw (jeżeli będzie zachodziła konieczność),
- Ułożenie siatki szklanej 50x50
- Ułożenie warstwa wiążąca grubość 3cm, szerokości 5m
- Ułożenie warstwa ścieralna grubość 3cm, szerokości 5m
- Ułożenie poboczy szerokości 0,50m z kruszywa łamanego o grubości 15cm po obu stronach
- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka).
Wymagania sprzętowe
- Rozkładarka mas asfaltowych,
- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,
- Samochód lub samochody samowyładowcze,
- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,
- Zagęszczarka.
Wymagania materiałowe
Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.
Czas na realizację
- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis robót
Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych - ścinanie poboczy po obu stronach jezdni i regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie siatki szklanej i warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Dodatkowo należy wykonać istniejące zjazdy do posesji i krzyżujących się dróg. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana.
Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.
Zakres robót
Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:
Cekanowo droga wewnętrzna – 1 600m długości, 5m szerokości,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 706341,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– CZĘŚĆ 2 – Droga gminna nr 291206W w Cekanowie – ulica Mazowiecka
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 291206W w miejscowości Cekanowo o długości ca 950m. Okres realizacji zadania - 4 miesiące od podpisania umowy. Zakres remontu obejmuje następujące elementy:
1. Zjazd od km 0+000 do km 0+006
a. Frezowanie korekcyjne
b. Wykonie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej grubość 4+4 cm
c. Wykonie poboczy szerokości 0,5m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
2. Jezdnia w km od 0+006 do km 0+850
a. Frezowanie nawierzchni asfaltowej
b. Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
c. Stabilizacja RM 2,5 MPa grubość 10 cm
d. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
e. Wykonie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej grubość 4+4 cm
f. Wykonie poboczy szerokości 0,5m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
3. Jezdnia w km od 0+850 do km 0+950
a. Wykonie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej grubość 4+4 cm
b. Wykonie poboczy szerokości 0,5m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość 15cm
Należy wykonać tyczenie pasa drogowego przez uprawnioną jednostkę geodezyjną. Wykonać regulację wysokościową studni i zasuw. Rzędną drogi należy dostosować do istniejących urządzonych zjazdów. Istniejące nieurządzone zjazdy należy wykonać do granic pasa drogowego z kruszywa łamanego
Inwestycja znajduje się w obszarze terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zagrodowej i usługowej. Droga ma znaczenie lokalne i umożliwia dojazd do posesji i do gruntów rolnych. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo na przyległy teren (w granicach pasa drogowego).
Roboty realizowane będą w granicach istniejącego pasa drogowego.
Przewidziane parametry techniczne i geometryczne:
• klasa drogi (ulicy) – D
• kategoria ruchu - KR 1
• prędkość projektowa - 40 km/h
Przewidziane parametry geometryczne:
• szerokość jezdni 5m
• szerokość poboczy 0,50m
Przewidziana konstrukcja jezdni, układ warstw, grubości oraz typu nawierzchni:
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
• warstwa ścieralna AC11S KR1- 4cm
• warstwa wiążąca AC11W KR1 - 4cm
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 – 15cm
• Stabilizacja RM 2,5 MPa grubość 10 cm
Wymagania materiałowe
Wszelkie materiały użyte do wbudowania powinny posiadać atesty recepty i certyfikaty potwierdzające przydatność do wbudowania. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie wszelkich użytych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1004179,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– CZĘŚĆ 3 – Szeligi droga gminna 291209W, Mijakowo droga gminna 291210W, Barcikowo - Święcieniec droga wewnętrzna, Sambórz droga gminna 291207W, Bielino - Rydzyno droga gminna 291215W,
Zakres prac obejmuje
- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi,
- Frezowanie nawierzchni asfaltowej – średnia głębokość frezowania 3cm (jeżeli zachodzi konieczność)
- Zagęszczenie istniejącej korony drogi,
- Regulacja wysokościowa studni i zasuw (jeżeli zachodzi konieczność),
- Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości (zgodnie z opisem) po zagęszczeniu,
- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka)
- Wykonanie obustronnych poboczy 0,5m z kruszywa łamanego o grubości 5cm.
Wymagania sprzętowe
- Rozkładarka mas asfaltowych,
- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,
- Samochód lub samochody samowyładowcze,
- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,
- Zagęszczarka.
Wymagania materiałowe
Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.
Czas na realizację
- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis robót
Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych – regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Wykonanie obustronnych poboczy 0,5m z kruszywa łamanego o grubości 5cm. Dodatkowo należy wykonać istniejące zjazdy do posesji i krzyżujących się dróg. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana.
Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.
Zakres robót
Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:
Szeligi droga gminna 291209W – 860m długości, istniejąca szerokość - 4m i 6cm grubości, powierzchnia 3440m2
Mijakowo droga gminna 291210W – 1500m długości, istniejąca szerokość - 4,5m i 6cm grubości, powierzchnia 6750m2
Barcikowo - Święcieniec droga wewnętrzna – 870m długości, istniejąca szerokość - 5m i 6 cm grubości, powierzchnia 4350m2
Sambórz droga gminna 291207W – 1250m długości, istniejąca szerokość - 4m i 6cm grubości, powierzchnia 5000m2
Bielino - Rydzyno droga gminna 291215W – 900m długości, istniejąca szerokość - 4,5m i 6 cm grubości, powierzchnia 4050m2
W sumie jest do wykonania 23 590m2 nawierzchni drogi z asfaltu i 5 380m2 obustronnych poboczy z kruszywa łamanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1468357,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– CZĘŚĆ 4 – Ulica Senatorska, Ulica Zagłoby, Ulica Rzędziana, Ulica Basztowa i Ulica Kmicica, Ulica Basztowa, Ulica Podbipięty, Ulica Szlachecka, Ulica Chocimska, Ulica Biedronki i Ulica Letnia, Słupno droga gminna 291235W
Zakres prac obejmuje
- Tyczenie geodezyjne osi drogi,
- Mechaniczne lub ręczne profilowanie (korytowanie) istniejącej korony drogi,
- Ułożenie kruszywa łamanego grubości 15cm
- Zagęszczenie istniejącej korony drogi,
- Regulacja wysokościowa studni i zasuw,
- Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości (zgodnie z opisem) po zagęszczeniu,
- Mechaniczne zagęszczenie ułożonej warstwy asfaltowej (walec, zagęszczarka).
Wymagania sprzętowe
- Rozkładarka mas asfaltowych,
- Koparka/koparko ładowarka z łyżką umożliwiającą wykonanie koryta,
- Samochód lub samochody samowyładowcze,
- Walec umożliwiający prawidłowe zagęszczenie mieszanki asfaltowej,
- Zagęszczarka.
Wymagania materiałowe
Mieszanka którą należy użyć do wykonania prac to beton asfaltowy AC11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dla danej partii potwierdzone za zgodność z oryginałem recepty, atesty na materiały oraz wyniki badań mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej w otaczarce.
Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłowe wbudowanie oraz zagęszczenie masy asfaltowej.
Czas na realizację
- do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis robót
Zakres robót obejmuje tyczenie osi drogi przez uprawnionego geodetę. Nie wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna.
Mechaniczne profilowanie (korytowania) istniejącej korony drogi przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki, koparki lub ręcznie oraz zagęszczenie przy pomocy walca lub zagęszczarki. Wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych – regulacja wysokościowa studni i zasuw. Frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki i odwiezienie ścinki na plac zamawiającego na odległości 5 km. Ułożenie kruszywa łamanego o grubości 15cm. Ułożenie warstwy asfaltowej – grubości, zagęszczenie i szerokości – zgodnie z opisem. Dodatkowo należy wykonać zjazdy do każdej posesji i każdej krzyżującej się drogi. Każda partia materiału musi być dopuszczona do wbudowania przez inspektora nadzoru lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Ułożona warstwa powinna być odpowiednio wyprofilowana.
Za prawidłowość wykonanych prac odpowiada wykonawca.
Zakres robót
Zamawiający przewiduje następujące ulice na terenie gminy do utwardzenia mieszanko asfaltowo-mineralną:
Ulica Senatorska – 350m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1400m2
Ulica Zagłoby – 700m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 2800m2, wykonanie na odcinku 75mb podbudowy z kruszywa łamanego
Ulica Rzędziana – 130m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 520m2
Ulica Basztowa i Ulica Kmicica – 290m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1160m2
Ulica Basztowa – 150m długości, 4m szerokości 6 cm grubości, powierzchnia 600m2
Ulica Podbipięty – 870m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 3480m2, wykonanie na odcinku 250mb podbudowy z kruszywa łamanego
Ulica Szlachecka – 260m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1040m2
Ulica Chocimska – 255m długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1020m2
Cekanowo ulica Biedronki i ulica Letnia – 260m + 180m (440m) długości, 4m szerokości i 6cm grubości, powierzchnia 1760m2
Słupno droga gminna 291235W – 300m długości, 4m szerokości i 8cm grubości, powierzchnia 1200m2
W sumie jest do wykonania 14 980 m2 nawierzchni drogi z asfaltu i 1 300m2 podbudowy z kruszywa łamanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1119300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240381,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1874520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240381,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO BUDOWLANYCH S A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710335631

7.3.3) Ulica: ul. KROŚNIEWICKA 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240381,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287548,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1922121,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287548,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710335631

7.3.3) Ulica: ul. Krośniewicka 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287548,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2458000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2458000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2458000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Waskop Wasek Elżbieta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741363751

7.3.3) Ulica: ul. Walecznych 9A

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-409

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2458000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1899000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1899000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Waskop Wasek Elżbieta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741363751

7.3.3) Ulica: ul. Walecznych 9A

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-409

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1899000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.