Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339469/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Amfiteatr pełen życia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Amfiteatr pełen życia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eee8d3a-2e8c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029359/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Amfiteatr pełen życie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1365245,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie za wynagrodzeniem na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Amfiteatr pełen życia” obejmujących:
1.1. Dostawę oraz montaż tężni solankowej wraz z zespołem pergoli towarzyszących obiektowi tężni,
1.2. Dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławek parkowych, ławek parkowych o podwyższonym siedzisku, ławek parkowych indywidualnych przy obiekcie tężni, placyku parkingowego dla rowerów wraz ze stojakami, tablic informacyjnych).
1.3. Budowę ciągów komunikacyjnych wraz z układem ciągów pieszych umożliwiających poruszanie się osób ze specjalnymi potrzebami.
1.4. Budowę instalacji oświetlenia parkowego.
1.5. Budowę zjazdu z drogi ul. Al. Zwycięstwa na potrzeby dojazdu do tężni wyłącznie dla służb technicznych.
1.6. Budowę miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
1.7. Przeniesienie kolidujących ławek betonowych do nowej lokalizacji zgodnie z częścią rysunkową.
1.8. Budowę infrastruktury technicznej tężni ( zbiornika wraz z armaturą i instalacjami zasilającymi).
1.9. Budowę przyłącza wody.
1.10. Budowę przyłącza elektrycznego wraz z instalacją (oświetlenie terenu, szafki elektryczne dla potrzeby imprez okolicznościowych jak i dedykowane do obsługi technicznej tężni.
1.11. Wykonanie uzupełnienia trawników zgodnie z zagospodarowaniem terenu, a także w miejscu prowadzenia prac budowlanych,
1.12. Wykonanie informacji wizualnej w formie układu liter przestrzennych z napisem "ZĄBKOWICE" mocowanych na podkonstrukcji do pergoli nad tężnią
1.13. Wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
2. Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik do 6 do SWZ- dokumentacja techniczna.
3. Roboty budowlane należy realizować zgodnie z:
3.1. złożoną ofertą
3.2. wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3.3. postanowieniami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ,
3.4. przedmiarami robót,
3.5. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
3.6. dokumentacją projektową
3.7. obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej.
4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
4.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane.
4.2. Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
4.3. Ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów.
4.4. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
4.5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
4.6. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4.7. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.8. Zarządzeniem nr 1686.2021 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 07.04.2021 roku w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy.
4.9. Ujednoliconym Katalogiem Elementów Małej Architektury dla Dąbrowy Górniczej – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ
II. GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Na przedmiot umowy, ustala się okres gwarancji jakości minimum 3 lata i maksimum 7 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
2. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres równy deklarowanemu okresowi gwarancji jakości.
3. Szczegółowe zapisy dot. gwarancji i rękojmi zawiera §17 projektu umowy.
4. Gwarancja jakości będzie stanowić kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XI pkt 3. SWZ.
III. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
IV. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.09.2022r. do godz. 11.30 nie została złożona żadna oferta.Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia, o której mowa w art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza"
- "Pogoria I - Rewitalizacja, modernizacja, rozkwit" - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





