eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRemont pomieszczeń biurowych, toalet i wymiana oświetlenia wewnętrznego w Placówce Terenowej KRUS w Starachowicach, ul. Krótka 1



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych, toalet i wymiana oświetlenia wewnętrznego
w Placówce Terenowej KRUS w Starachowicach, ul. Krótka 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/e-zamowienia.krus.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych, toalet i wymiana oświetlenia wewnętrznego
w Placówce Terenowej KRUS w Starachowicach, ul. Krótka 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d7cc32-062a-48c9-92f0-0a8b20e3f39f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124597/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych, toalet i wymiana oświetlenia wewnętrznego w Placówce Terenowej KRUS w Starachowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.02.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255366,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, toalet i wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku Placówki Terenowej KRUS w Starachowicach przy ul. Krótkiej 1, 27-200 Starachowice.
2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
2) roboty malarskie
3) roboty posadzkowe,
4) wymianę stolarki drzwiowej,
5) wymianę formatek w suficie podwieszanym na istniejącym stelażu,
6) remont toalet ogólnodostępnych z dostosowaniem jednej dla osób niepełnosprawnych:
7) elektrykę (wymianę opraw oświetleniowych na LED, wymianę gniazdek, łączników).
3. Szczegółowy opis, zakres, warunki realizacji oraz zasady rozliczeń przedmiotowego zamówienia zawiera następująca dokumentacja, która stanowi integralną część SWZ:
– Załącznik nr 2 do SWZ– Przedmiar robót budowlanych, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Wzoru Umowy,
– Załącznik nr 11 do SWZ– Wzór Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255366,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255366,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255366,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU "SOLIDBUD" Andrzej Śmiech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591811314

7.3.3) Ulica: Karczówkowska nr 19, lok. 27

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-711

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Kam-Bud Kamil Gondek- Roboty budowalne
2. Usługi Hydrauliczne Patryk Wnuczek - Roboty hydrauliczne
3. PM System Paweł Mochocki - Roboty elektryczne
4. FHU INSTAL-SERVICE Marian Szczygieł - Wykończenie podłóg


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255366,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.