eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/147/22 Dostawa tuszy i zestawu do drukarki p³yt DVD - 2 pakiety



Og³oszenie z dnia 2022-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/CZD/147/22 Dostawa tuszy i zestawu do drukarki p³yt DVD – 2 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/147/22 Dostawa tuszy i zestawu do drukarki p³yt DVD – 2 pakiety

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca260065-430c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00378955

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ipczd.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy ZP/CZD/147/22.
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl
b) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w formie elektronicznej, musi posiadaæ konto na platformie e-Zamawiaj±cy (Marketplanet), wówczas ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty.
c) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowi±zuj±cych Regulaminów dostêpnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
d) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
e) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
f) Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycz±ca przetwarzania danych osobowych w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego og³aszanych przez Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³yw takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Pañstwa, ¿e:

1. Administratorem Pañstwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzib± w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym do rejestru przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydzia³ Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP 952-11-43-675, REGON 000557961
2. W instytucie zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres email iod@ipczd.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 akapit 1 lit f) RODO.
4. Przetwarzanie Pañstwa danych osobowych odbywa siê w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronê Pañstwo reprezentuj±.
5. Pañstwa dane osobowe s± lub mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
a) dostawcom us³ug zaopatruj±cym Administratora Danych Osobowych w rozwi±zania techniczne oraz organizacyjne umo¿liwiaj±ce zarz±dzanie organizacj± Administratora Danych Osobowych
b) dostawcom us³ug prawnych oraz wpieraj±cym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ.
c) instytucjom pañstwowym upowa¿nionym z mocy prawa.
6. Administrator Danych Osobowych przechowuje Pañstwa dane osobowe przez okres 14 lat.
7. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemo¿liwi zawarcie i wykonanie umowy.
8. Przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo do ¿±dania od Administratora Danych Osobowych dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania, usuniêcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, a tak¿e prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie w zakresie, w jakim Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody pozostaje bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pañstwa zgody przed jej wycofaniem. W celu skorzystania z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê poprzez kana³y komunikacji wskazane w pkt 1 i 2 powy¿ej.
9. Pañstwa dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/CZD/147/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tusze do drukarek

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najni¿sza cena*
/cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 waga kryterium.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla ka¿dego pakietu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do drukarki p³yt DVD

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192320-0 - Ta¶my do drukarek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najni¿sza cena*
/cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 waga kryterium.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla ka¿dego pakietu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone wymagania:
1.4.1. Katalogi lub foldery lub opisy potwierdzaj±ce wydajno¶æ zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami swz dotyczy:
- pakietu nr 1 – poz. 10, 14-17;
- pakietu nr 2 – poz. 1
1.4.2. W przypadku z³o¿enia oferty równowa¿nej (dot. pozycji nr 25-29 z pakietu nr 1):
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane materia³y spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania oraz w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu sprawdzenia zgodno¶ci czy zaproponowany produkt równowa¿ny posiada parametr nie ni¿szy ni¿ opisany w formularzu cenowym w kolumnie nr 5 „Wydajno¶æ” Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych zaoferowanych materia³ów równowa¿nych (w momencie zaoferowania materia³ów oryginalnych, Wykonawca nie sk³ada przedmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w punkcie 1.4.2.):
1) Protokó³ z badañ wydajno¶ci (certyfikat) dla ka¿dego zaoferowanego produktu równowa¿nego (dot. poz. 25-29 z pakietu nr 1), przeprowadzonych wed³ug jednej z norm:
a) ISO/IEC 19752 (dotyczy monochromatycznych kartrid¿y do drukarek laserowych) lub równowa¿ne*,
b) ISO/IEC 19798 (dotyczy kolorowych kartrid¿y do drukarek laserowych), lub równowa¿ne*,
c) ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 (dotyczy kolorowych i monochromatycznych kartrid¿y do drukarek atramentowych) lub równowa¿ne*.
Certyfikaty powinny potwierdzaæ przeprowadzenie badania i spe³nienie wymogów w zakresie wydajno¶ci materia³ów eksploatacyjnych. Z³o¿one dokumenty, oprócz wymogów dot. metodyki badania przewidzianej w normach musz±: byæ opatrzone dat± wystawienia (aktualne na dzieñ sk³adania oferty cenowej) zawieraæ datê wa¿no¶ci testów, nazwê modeli drukarek na których przeprowadzono testy wraz z ich numerami seryjnymi, które umo¿liwiaj± weryfikacjê sprzêtu u producentów urz±dzeñ. Przedstawiona dokumentacja musi zawieraæ sformu³owania jednoznacznie wskazuj±ce na produkt, którego dotycz±.
2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e laboratorium badawcze, w którym wykonano ww. certyfikaty jest akredytowane w oparciu o normê PN-EN ISO/IEC 17025 lub równowa¿ne**;
3) Pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne nie naruszaj± praw w³asno¶ciowych i patentowych producenta urz±dzeñ drukuj±cych do których zosta³y przeznaczone oraz ¿e ich u¿ywanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych, oraz ¿e s± one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski – wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
*Za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna dokument w zakresie badañ potwierdzaj±cych wydajno¶æ produktów wystawiony przez niezale¿ny podmiot posiadaj±cy stosown± akredytacjê w zakresie potwierdzenia powy¿szego
** Za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna dokument potwierdzaj±cy ogólne wymagania dotycz±ce jednostek / laboratoriów badawczych i wzorcuj±cych w zakresie kompetencji, bezstronno¶ci oraz spójnego dzia³ania, wystawiony przez niezale¿ny podmiot posiadaj±cy stosown± akredytacjê w zakresie potwierdzenia powy¿szego.
Sk³adane przez Wykonawcê przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce zakres danych do potwierdzenia winny uwzglêdniaæ równie¿ dopuszczenia wynikaj±ce z udzielonych wyja¶nieñ tre¶ci swz.
Zaleca siê, aby sk³adane przedmiotowe ¶rodki dowodowe by³y opisane, której pozycji z formularza cenowego dotycz±, co u³atwi Zamawiaj±cemu szybk± identyfikacjê.
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie p¶d w trybie art. 107 ust 2 ustawy Pzp w przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone wymagania:
1.4.1. Katalogi lub foldery lub opisy potwierdzaj±ce wydajno¶æ zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami swz dotyczy:
- pakietu nr 1 – poz. 10, 14-17;
- pakietu nr 2 – poz. 1
1.4.2. W przypadku z³o¿enia oferty równowa¿nej (dot. pozycji nr 25-29 z pakietu nr 1):
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane materia³y spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania oraz w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu sprawdzenia zgodno¶ci czy zaproponowany produkt równowa¿ny posiada parametr nie ni¿szy ni¿ opisany w formularzu cenowym w kolumnie nr 5 „Wydajno¶æ” Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych zaoferowanych materia³ów równowa¿nych (w momencie zaoferowania materia³ów oryginalnych, Wykonawca nie sk³ada przedmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w punkcie 1.4.2.):
1) Protokó³ z badañ wydajno¶ci (certyfikat) dla ka¿dego zaoferowanego produktu równowa¿nego (dot. poz. 25-29 z pakietu nr 1), przeprowadzonych wed³ug jednej z norm:
a) ISO/IEC 19752 (dotyczy monochromatycznych kartrid¿y do drukarek laserowych) lub równowa¿ne*,
b) ISO/IEC 19798 (dotyczy kolorowych kartrid¿y do drukarek laserowych), lub równowa¿ne*,
c) ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 (dotyczy kolorowych i monochromatycznych kartrid¿y do drukarek atramentowych) lub równowa¿ne*.
Certyfikaty powinny potwierdzaæ przeprowadzenie badania i spe³nienie wymogów w zakresie wydajno¶ci materia³ów eksploatacyjnych. Z³o¿one dokumenty, oprócz wymogów dot. metodyki badania przewidzianej w normach musz±: byæ opatrzone dat± wystawienia (aktualne na dzieñ sk³adania oferty cenowej) zawieraæ datê wa¿no¶ci testów, nazwê modeli drukarek na których przeprowadzono testy wraz z ich numerami seryjnymi, które umo¿liwiaj± weryfikacjê sprzêtu u producentów urz±dzeñ. Przedstawiona dokumentacja musi zawieraæ sformu³owania jednoznacznie wskazuj±ce na produkt, którego dotycz±.
2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e laboratorium badawcze, w którym wykonano ww. certyfikaty jest akredytowane w oparciu o normê PN-EN ISO/IEC 17025 lub równowa¿ne**;
3) Pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne nie naruszaj± praw w³asno¶ciowych i patentowych producenta urz±dzeñ drukuj±cych do których zosta³y przeznaczone oraz ¿e ich u¿ywanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych, oraz ¿e s± one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski – wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
*Za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna dokument w zakresie badañ potwierdzaj±cych wydajno¶æ produktów wystawiony przez niezale¿ny podmiot posiadaj±cy stosown± akredytacjê w zakresie potwierdzenia powy¿szego
** Za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna dokument potwierdzaj±cy ogólne wymagania dotycz±ce jednostek / laboratoriów badawczych i wzorcuj±cych w zakresie kompetencji, bezstronno¶ci oraz spójnego dzia³ania, wystawiony przez niezale¿ny podmiot posiadaj±cy stosown± akredytacjê w zakresie potwierdzenia powy¿szego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w
odniesieniu do art. 273 ust. 2 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce przypadki, w których Strony mog± dokonaæ zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:
a) przyczynienie siê Zamawiaj±cego do opó¼nienia wykonania ¶wiadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przed³u¿enie terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia siê Zamawiaj±cego do opó¼nienia;
b) wyst±pienie okoliczno¶ci si³y wy¿szej, takich jak w szczególno¶ci: po¿ar, powód¼, niszcz±ce dzia³anie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczno¶ci przyczyni³yby siê do opó¼nienia wykonania ¶wiadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przed³u¿enie terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia siê okoliczno¶ci si³y wy¿szej do opó¼nienia;
c) w przypadkach okre¶lonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany;
d) zmiana poprzez obni¿enie ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego niezale¿nie od przyczyny;
e) zmiana poprzez obni¿enie ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego do wysoko¶ci limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obni¿eniu do warto¶ci ni¿szej ni¿ cena umowna w konsekwencji wej¶cia w ¿ycie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia;
f) zmiana poprzez wyd³u¿enie terminów p³atno¶ci ceny przez Zamawiaj±cego;
g) zmiana poprzez wymianê/zamianê/zmianê dostarczanych towarów na towary wy¿szej jako¶ci, o wy¿szych parametrach, o d³u¿szych terminach przydatno¶ci do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalno¶ciach – przy zachowaniu ceny oraz zgodno¶ci nowych towarów z SWZ;
h) dokonana przez producenta zmiana wielko¶ci opakowañ jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowañ przy utrzymaniu lub obni¿eniu ceny w przeliczeniu na jednostkê masy lub objêto¶ci;
i) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa;
j) zmiany doprecyzowuj±ce tre¶æ umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ;
k) niewykorzystanie warto¶ci umowy w zakresie poszczególnych pakietów, okre¶lonej w § 2 ust. 1 umowy, w terminie okre¶lonym w § 10 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy.
2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez któr±kolwiek ze stron prawa przys³uguj±cego stronie na podstawie niniejszej umowy nie bêdzie uwa¿ane za zrzeczenie siê takiego prawa, ani te¿ nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek pó¼niejszym terminie.
3. W ka¿dym z powy¿szych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyra¿onej pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie lub w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 Kc.
4. Formy pisemnej lub formy elektronicznej w rozumieniu w rozumieniu art. 781 Kc pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga tak¿e dokonanie innej ni¿ wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwi±zanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odst±pienie od niej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-14 08:50

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z przedmiotowymi ¶rodkami dowodowymi nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem ¶ke platformy zakupowej link: https://ipczd.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.