eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont instalacji elektrycznej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.



Og³oszenie z dnia 2025-08-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914898200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.wiw.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Realizacja zadañ administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeñstwo ¿ywno¶ci, ochrona zdrowia zwierz±t, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0ad1a8a-7829-4504-bbc7-f5c72e394b98

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00378846

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00086647/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont instalacji elektrycznej w budynku po³ozonym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0ad1a8a-7829-4504-bbc7-f5c72e394b98

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, sk³adanie ofert i dokumentów odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty. W celu z³o¿enia oferty, nale¿y przej¶æ do szczegó³ów postêpowania, wybraæ zak³adkê „Oferty/ wnioski” i klikn±æ przycisk „Z³ó¿ ofertê”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, jest mo¿liwa drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych - w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
3. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.
4. Zalecenia zamawiaj±cego odno¶nie do kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie podpisu w formacie PAdES;
2) dla dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie podpisu wewnêtrznego w formacie XAdES.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Dokumenty elektroniczne w postêpowaniu spe³niaj± ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:
1) s± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych;
2) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym;
3) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku;
4) zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii z siedzib± przy ul. Ostrawickiej 2, 71-337 Szczecin.
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@wiw.szczecin.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie dzia³alno¶ci WIW. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby WIW mog³o prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki prawne.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy WIW, a tak¿e podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
a) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy
c) do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
6) Posiada Pani/Pan:
- prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych (art. 15 RODO);
- prawo do sprostowania i uzupe³nienia danych osobowych (art. 16 RODO) - skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;

- prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrze¿eniem, ¿e zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania.
W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
7) Nie przys³uguje Pani/Panu:
- prawo do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowi±zana do ich podania, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿liwo¶æ oceny ofert i zawarcia umowy.
10) Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu.
11) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
12) WIW dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ wszelkie ¶rodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie ze wszystkimi obowi±zuj±cymi przepisami.

3. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.272.C 13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Remont instalacji elektrycznej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2. Zakres prac obejmuje czê¶ci budynku:
1) parter - administracja
oraz
2) piwnica pomieszczenia techniczne i magazynowe.

2. Przedmiot zamówienia bêdzie wykonany zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie z dokumentacj± stanowi±c± za³±cznik nr 2 do SWZ, zawieraj±c±:
a) Projekt wykonawczy
b) STWiORB Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych
c) Przedmiar robót, kosztorys inwestorski - element pomocniczy, nie stanowi jedynej podstawy do wyceny oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
kryteriami cena i okres gwarancji. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów. Ocenê ³±czn± oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
sposob obliczania punktów:

Cena wg wzoru = (najni¿sza zaoferowana cena : cena oferty badanej) x 100 x waga 60%

Okres gwarancji punktowo:
• 72 miesi±ce i wiêcej – 40 pkt.
• 60 miesiêcy – 20 pkt.
• 48 miesiêcy – 10 pkt.
• 36 miesiêcy – 0 pkt
Okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy - oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie przes³anki wskazanej w rozdziale VI ust. 5 SWZ;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
b) posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wyznacza szczegó³owe warunki w tym zakresie, tj.
O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykonali co najmniej jedna robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub remoncie instalacji elektrycznej o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto,
oraz
dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem w³a¶ciwej izby zawodowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.

2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.

Do wykazu mo¿na do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie wymaganych uprawnieñ tj. decyzjê o nadaniu wymaganych uprawnieñ oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie do w³a¶ciwej izby zawodowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z wykonawców.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert: „o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby/podwykonawcy” - o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy - za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert: „o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu” - o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy - za³±cznik nr 5.1 do SWZ oraz za³±cznik nr 5.2 do SWZ, je¿eli dotyczy
O¶wiadczenia, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w postêpowaniu”.
3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
(je¿eli Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).
Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub notariusz - za³±cznik nr 6 do SWZ.
4) aktualne na dzieñ sk³adania ofert: „o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z art 117 ust. 4 ustawy pzp, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy” w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 7 do SWZ.
5) Pe³nomocnictwo - je¶li konieczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1 500,00 z³
(s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych).

2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powo³aæ siê na nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiaj±cego, tj.: A.272.C 13 .2025 z dopiskiem: „wadium remont instalacji elektrycznej”.

3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.

4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek:
NBP O/Szczecin 70 1010 1599 0009 8313 9120 0000

6. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, Zamawiaj±cy za termin wniesienia uznaje termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie datê dokonania polecenia przelewu. Zaleca siê, aby Wykonawca do³±czy³ do oferty potwierdzenie dokonania przelewu.

7. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Je¿eli wadium zostanie wniesie w formie gwarancji lub porêczenia o którym mowa w ust. 5 pkt. 2-4 niniejszego rozdzia³u SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu, winno byæ wniesione do Zamawiaj±cego wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia winno byæ wystawione na:
INSPEKCJA WETERYNARYJNA
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE,
UL. OSTRAWICKA 2,
71-337 SZCZECIN

8. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia orygina³u dokumentu elektronicznego. Jako orygina³ dokumentu elektronicznego Zamawiaj±cy rozumie dokument w formie elektronicznej wystawiony przez gwaranta / porêczyciela podpisany przez gwaranta / porêczyciela kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Warunku powy¿szego nie spe³nia kopia elektroniczna dokumentu podpisana przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

9. Z tre¶ci porêczenia lub gwarancji musi wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

10. Je¿eli Wykonawca jest podmiotem nie podlegaj±cym re¿imowi prawa polskiego i w³a¶ciwo¶ci s±dów polskich, w tre¶ci gwarancji musi figurowaæ zapis o poddaniu sporów wynikaj±cych z wadium prawu polskiemu i polskiemu s±downictwu.

11. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).

5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.

Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1 O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.

6. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem ust. 7 niniejszego rozdzia³u SWZ.

7. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.

2. Ponadto, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmian tre¶ci umowy:
1) z powodu okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu podpisania umowy;
2) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego oraz konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy;
3) z powodu si³y wy¿szej, maj±cej istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
4) z powodu innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy np. zmiany prawa;
5) w przypadku zmiany osób realizuj±cych zamówienie:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany osób sprawuj±cych nadzór techniczny i kieruj±cych robotami budowlanymi (wymienionych w § 7 ust. 3 umowy), wynikaj±cej z polityki kadrowej Wykonawcy, pod warunkiem przed³o¿enia przez Wykonawcê wraz z wnioskiem o ww. zmianê, dokumentów potwierdzaj±cych, i¿ osoby te posiadaj± kwalifikacje i uprawnienia równowa¿ne (nie mniejsze) ni¿ osoby wymienione w § 7 ust. 3, w terminie do 5 dni roboczych przed planowanym dopuszczeniem do udzia³u w wykonaniu umowy;
6) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile jest to korzystne dla Zamawiaj±cego i o ile nie powoduje zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e jest spowodowane w szczególno¶ci:
a) pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
b) pojawieniem siê nowszej technologii wykonania robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
7) zmiana Podwykonawcy:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego.
8) inne zmiany:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zaistnienia innych okoliczno¶ci prawnych lub technicznych, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami;

3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê b±d¼ nie wyraziæ zgody, bez podawania uzasadnienia odmowy.
4. Warunki wprowadzenia zmiany do Umowy:
1) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej Umowy zobowi±zana jest do pisemnego wyst±pie¬nia do drugiej Strony i udo¬kumento¬wania zaistnienia uzasadniaj±cych zmianê okoliczno¶ci,
2) zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygo¬rem niewa¿no¶ci na zasadach okre¶lonych w art. 454 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
5. Nie stanowi zmiany Umowy:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
2) zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec Podwykonawców,
3) zmiana danych teleadresowych Stron.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na platformie e-Zamówienia. Ofertê sk³ada siê na Platformie e-Zamówienia z zastosowaniem zasad okre¶lonych w Rozdziale XV Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-03 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.