Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293893/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00308446/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja centrum Pępowa wraz z budową biblioteki publicznej, infrastrukturą towarzyszącą oraz odrestaurowaniem budynku "Szpitalik"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6
1.5.2.) Miejscowość: Pępowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja centrum Pępowa wraz z budową biblioteki publicznej, infrastrukturą towarzyszącą oraz odrestaurowaniem budynku "Szpitalik"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e524e0f-149a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009506/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja centurm Pępowa wraz budową biblioteki publicznej, infrastrukturą towarzyszącą oraz odrestaurowaniem budynku "Szpitalik"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293893/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Rewitalizacja centrum Pępowa wraz z budową biblioteki publicznej, infrastrukturą towarzyszącą oraz odrestaurowaniem budynku "Szpitalik" wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia a budowę, w tym:
- rozbiórka istniejącej zabudowy o charakterze handlowo-usługowym oraz zabudowy gospodarczo-garażowej;
- budowa budynku użyteczności publicznej - wielofunkcyjnego usługowego z biblioteką, informacją turystyczną i pawilonami handlowymi (6 boksów) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w miejscu ww. zabudowy handlowo-usługowej i gospodarczo-garażowej;
- renowacja komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego „Szpitalik” wpisanego do Gminnej i Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków - remont dachu, renowacja elewacji,
- odnowienie pomnika Powstańców Wielkopolskich,
- urządzenie terenów zieleni z małą architekturą.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- sporządzenie i prezentację koncepcji w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego; w trakcie prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych wszelkie uwagi Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną i programem funkcjonalno-użytkowym;
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego (kompletnych pełnobranżowych, w tym m.in. z projektem zagospodarowania terenu obejmującym instalację kanalizacji deszczowej i drenarskiej dla odwodnienia terenu i z budową przyłącza kanalizacji deszczowej do sieci znajdującej się w drodze gminnej za pasem drogi powiatowej, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wodociągową wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej, przyłącze gazowe, instalację ciepłowniczą, instalacje elektroenergetyczne z przebudową przyłączy, instalacje teletechniczne z przyłączami, utwardzenia placów, miejsca postojowego, dojazdów i chodników, wiatę na odpady komunalne i segregowane oraz oświetlenie terenu; projektem architektoniczno-budowlanym i projektem technicznym, wykonawczym, obejmującymi detale architektoniczne, elementy konstrukcyjne, aranżację i wyposażenia wnętrz pomieszczeń [kolorystyka: ścian, wykładzin, posadzek, żaluzji; meble, wyposażenie biblioteczne, biurowe, konferencyjne i socjalne; wyposażenie technologiczne pomieszczeń socjalnych i sanitarnych], wewnętrzne instalacje wod.-kan., gazową, c.o., wentylacji mechanicznej, instalacje elektryczne, systemów sterowania i łączności [sieć LAN, łączność bezprzewodowa i łączność telefoniczna], instalację antenową, monitoringu, kontroli dostępu i domofonową) zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (w tym m.in. ustawą Prawo budowlane), wymaganymi przez przepisy prawa normami i zasadami wiedzy technicznej, warunkami wynikającymi z ww. postanowienia, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r, poz. 1609 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454). Wykonawca zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem poprawności opracowania, kompletności i zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi Polskimi Normami, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Projekty budowlane i wykonawcze będą zawierały w szczególności następujące elementy, pozyskane w imieniu Zamawiającego: aktualną mapę sytuacyjną do celów projektowych, aktualne warunki przyłączeniowe na niezbędne media, ostateczną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dokumentację badań podłoża gruntowego i projekt geotechniczny bądź dokumentację geologiczno-inżynierską, decyzję zezwalającą na usunięcie drzew czy wszelkie inne niezbędne uzgodnienia (w tym uzgodnienia z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków), informacje lub opracowania;
- sporządzenie projektów wykonawczych, w tym m.in. projektu adaptacji akustycznej (spełnienie wymagań m.in. w zakresie czasu pogłosu, jakości transmisji mowy od źródła do uszu słuchacza czy przejrzystości przekazu tzn. stosunku energii docierającej wcześniej do energii docierającej później, a także izolacyjności każdej przegrody) i projektu techniki zamocowań elewacji z cegły licowej przez wybranego dostawcę systemu;
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego proponowanych rozwiązań projektowych i materiałowych, w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym;
- sporządzenie informacji BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., nr 120 poz. 1126);
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego przed rozpoczęciem robót budowlanych wszelkich wymaganych przepisami opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym np. pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę;
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454);
- sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów wykonane na wzór kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454);
- sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji i prac projektowych; zgodnie z zapisami wzoru umowy;
- pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektów przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót;
- sporządzenie przez kierownika budowy i kierowników robót planu BIOZ; dokument zostanie sporządzony w terminie do 5 dni od daty uzyskania pozwolenia na budowę, przed rozpoczęciem robót;
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych uzgodnień i pozwoleń;
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej wg poszczególnych branż wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane, wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą oraz szkicami roboczymi (w tym z geodezyjną obsługą inwestycji);
- sporządzenie instrukcji eksploatacji i rozruchu zamontowanych urządzeń, instrukcji BHP oraz Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego;
- dostawę i montaż wyposażenia technicznego oraz socjalno-sanitarnego, bez mebli;
- dostawę i montaż wyposażenia budynku i pomieszczeń w sprzęt pożarniczy i ratowniczy, urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice (zgodnie z opracowaną Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego), a także umieszczenie w widocznych miejscach instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych oraz niezbędnego oznakowania budynku właściwymi fotoluminescencyjnymi znakami bezpieczeństwa zgodnymi z Polskimi Normami i ww. Instrukcją;
- przygotowanie dokumentów do odbioru i przekazanie obiektu do użytkowania i eksploatacji.
Jeżeli w trakcie wykonywania robót okaże się koniecznym uzupełnienie dokumentów, m.in. o istniejące kolizje podczas robót i sytuacje nieprzewidziane w dokumentacji, Wykonawca sporządzi brakujące dokumenty i inne opracowania niezbędne do właściwego wykonania robót na własny koszt i uzyska ich zatwierdzenie.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8396368,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8396368,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWBUD - Rawicz Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990004364
7.3.3) Ulica: Masłowo, ul. Śląska 88
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe, instalacje elektryczne, część robót ogólnobudowlanych, zagospodarowania terenu
Maciej Woś – Pracownia Architektoniczna, Plac Marszałka J. Piłsudskiego 9/3, 51-152 Wrocław (prace projektowe)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8396368,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.