eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › "Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15d0e20-31cc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939r. w Uniejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023 AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie”.
2. Zamówienie obejmuje remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Uniejowie im. Bohaterów Września 1939 roku przy ul. Kościelnickiej 26-28, 99 – 210 Uniejów, poprzez niezbędne roboty budowlane i rozbiórkowe, malowanie sufitu i ścian, wymianę lamp oświetleniowych, wymianę stolarki i ślusarki drzwiowej.
3. Zakres prac obejmuje między innymi: Demontaż płyt azbestowo - cementowych, Montaż płyt warstwowych gr. 120 mm na konstrukcji drewnianej, Roboty przygotowawcze ścian przed malowaniem, Malowanie ścian wewnętrznych (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym), Malowanie lamperii farbą olejną (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym), Wymiana i montaż nowych drzwi (2 pary), Malowanie konstrukcji stalowych wiązarów, Montaż opraw oświetleniowych LED, Montaż tablicy wg wytycznych w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, Inne drobne roboty remontowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz wszystkie dane techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia znajdują się w dokumentacji dołączonej do niniejszej specyfikacji.
5. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane odbywały się w godzinach ustalonych z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Uniejowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych zaprawek poinstalacyjnych oraz doprowadzenia pomieszczeń i terenu do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
8. Zadanie współfinansowane ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus”.
9. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) demontażu płyt azbestowo – cementowych z dachu sali gimnastycznej, ich zabezpieczenie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona na ok. 310 m2,
b) zważenia wyrobów zawierających azbest po dokonaniu całkowitego demontażu na obiekcie Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez: przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów,
d) wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest,
e) Wykonawca przed rozpoczęciem prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest obowiązany jest do dokonania zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie 7 dni przed rozpoczęciem tych prac, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). Potwierdzone kopie zgłoszeń wraz z potwierdzeniem nadania należy dostarczyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac,
f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.),
g) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny demontażu i/lub odebrania wyrobów zawierających azbest z Zamawiającym.
h) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia, przed rozpoczęciem demontażu, aktualnego odpisu z rejestru Bazy Danych o Odpadach, bądź aktualnego zezwolenia na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych o kodach 170601 (materiały izolacyjne zawierające azbest*), 170605 (materiały budowlane zawierające azbest)* wydane przez właściwy organ.
* Przez wyroby zawierające azbest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1680 ze zm.), rozumie się m.in. płyty faliste i płyty płaskie wykorzystywane jako pokrycia dachowe, okładziny ścienne, przegrody wewnętrzne, rury, materiały ognioochronne do konstrukcji budynków, złącza i uszczelki, materiały cierne i wyroby włókiennicze.
10. W ramach zamówienia należy wykonać prace i roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
11. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia.
12. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
13. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia Zamawiającemu w dniu przekazania terenu budowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych,
2) uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy / robót w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,
3) uzyskania na własny koszt zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
4) wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego,
5) oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp,
6) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
7) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
8) zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
9) wywozu i utylizacji odpadów i gruzu.
10) zgłoszenia wykonanych robót do odbioru
11) przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy,
12) uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262660-5 - Usuwanie azbestu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242607,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242607,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND-MAX Andrzej Dzierbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380899285

7.3.4) Miejscowość: Borysławice Zamkowe 18 A

7.3.5) Kod pocztowy: 62-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Demontaż płyt azbestowych, transport wraz z utylizacją


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242607,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.