Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00342101/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SR.272.rb.01.2025.MD Przebudowa budynku filialnego przynależnego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11433771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.rb.01.2025.MD Przebudowa budynku filialnego przynależnego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb3593b7-0f08-484d-ae00-fb97f26d6d62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055218/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 SR.272.rb.01.2025.MD Przebudowa budynku filialnego przynależnego do Liceum ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.01.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa budynku filialnego przynależnego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdański.”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Nowy Dwór Gdański, jednostka ewidencyjna: 221002_4 Nowy Dwór Gdański, obręb ewidencyjny: 0002, działka nr 724.
2) Wytyczne do prac budowlanych: prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
3) Informacje podstawowe na temat obiektu istniejącego:
Budynek filialny Liceum Ogólnokształcącego użytkowany jest do prowadzenia szkolnych zajęć lekcyjnych. Na parterze dysponuje salami przeznaczonymi do nauki języka polskiego, pracownią chemiczną z zapleczem oraz gabinetem pielęgniarki szkolnej. Na piętrze znajdują się pracownie do prowadzenia zajęć z biologii, fizyki, pracownia audio-wizualna do nauki języka angielskiego oraz jedna sala lekcyjna uniwersalna. Poddasze nieużytkowe. W piwnicy budynku znajduje się węzeł cieplny obsługujący ten budynek oraz sąsiedni budynek hali sportowej oraz 2 pomieszczenia piwniczne. Budynek połączony jest zadaszonym
i przeszklonym łącznikiem z głównym budynkiem szkolnym przy ul. 3 Maja 3 oraz z salą sportową. W związku z brakiem pomieszczenia sanitarnego w istniejącym budynku projektuje się jedno pomieszczenie sanitarne dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową na parterze budynku.
4) Etapy realizacji inwestycji:
a) Wydzielenie toalety – etap I;
b) Wzmocnienie konstrukcji – etap II.
5) Zakres robót:
W ramach zadania zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji poprzez rozklinowanie i uzupełnienie pęknięć ścian specjalistycznymi materiałami oraz dociepleniu zewnętrznych ścian budynku przez zastosowanie płyt izolacyjnej oraz nowe wykończenie elewacji budynku. Zaprojektowano także wydzielenie w pomieszczeniu holu budynku toalety dostępnej dla osób poruszających się na wózkach.
Program prac:
Wydzielenie toalety (etap I):
a) Zerwanie starej wykładziny na holu głównym.
b) Budowa ściany wydzielającej sanitariat.
c) Wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej z łazienki do pierwszej studni na zewnątrz budynku.
d) Wykonanie przyłącza wody z węzła w piwnicy.
e) Rozbudowa rozdzielni na parterze i ułożenie obwodów elektrycznych do łazienki, wykonanie instalacji elektrycznej w łazience.
f) Wykonanie podejść instalacji sanitarnych w łazience.
g) Wykonanie szpachlowania ścian łazienki.
h) Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych wewnątrz łazienki.
i) Wykończenie ścian i sufitów wewnątrz łazienki.
j) Wykończenie ścian łazienki na zewnątrz.
k) Malowanie grzejników w łazience i na korytarzu.
l) Biały montaż, montaż osprzętu sanitarnego, elektrycznego i wyposażenia łazienki.
m) Montaż drzwi łazienkowych.
n) Oklejenie okna w sanitariacie folią mleczną.
o) Malowanie sufitu w holu głównym.
p) Przygotowanie podłoża i malowanie ścian wewnętrznych na parterze i I piętrze we wszystkich pomieszczeniach.
q) Wykonanie nowej wykładziny na holu głównym.
r) Obróbka ościeży okien piwnicznych wewnątrz, wykonanie parapetów wewnętrznych z płytek ceramicznych.
Wzmocnienie konstrukcji (etap II):
a) Demontaż blaszanych parapetów okiennych zewnętrznych.
b) Demontaż rur spustowych, demontaż osprzętu zawieszonego na elewacji, rury wentylacyjne, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, sygnalizator alarmu itp. Przedłużenie przewodów potrzebnych do ponownego montażu osprzętu na elewacji takiego jak kamery, oświetlenie zewnętrzne itp. Zabezpieczenie i przygotowanie do ponownego montażu.
c) Rozbiórka murowanych studzienek doświetlających piwnicę.
d) Demontaż zaślepień okien piwnicznych oraz pozostałości po starych oknach, przygotowanie otworów do montażu nowych okien.
e) Demontaż schodów wejściowych zewnętrznych oraz pochylnie, zabezpieczenie materiału do ponownego wbudowania. Zakłada się odzysk materiału w 70%.
f) Demontaż istniejącego chodnika oraz opasek z kostki betonowej, zabezpieczenie materiału do ponownego wbudowania. Zakłada się odzysk materiału w 70%.
g) Wykonanie wykopów wokół budynków do poziomu ław fundamentowych (z pominięciem fragmentu na którym do budynku przylega łącznik). Od strony ul Chrobrego zastosować obudowę wykopu w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy oraz braku możliwości osunięcia się nawierzchni ul. Chrobrego. Projekt organizacji ruchu oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego po stronie Wykonawcy.
h) Rozklinowanie, zarobienie i naprawa wszystkich pęknięć na ścianach – wszystkie pęknięcia wewnątrz i od zewnątrz, w części podziemnej i naziemnej.
i) Skucie wszystkich odspojonych i spękanych starych tynków zewnętrznych. Mycie ciśnieniowe ścian w części podziemnej. Miejscowe naprawy i uzupełnienia ubytków. W części podziemnej przygotowanie powierzchni pod nałożenie izolacji przeciwwodnych.
j) Osadzenie okien piwnicznych: 115x75cm – 2szt, 90x105cm – 1szt.
k) Przygotowanie podłoża, wykonanie wszystkich warstw izolacji przeciwwodnych i termicznych ścian piwnicy i ścian fundamentowych do poziomu uskoku grubości warstwy termicznej.
l) Częściowe zasypanie wykopów z zastosowaniem zagęszczenia mechanicznego. Osadzenie nowych systemowych naświetli piwnicznych.
m) Całkowite zasypanie naświetli piwnicznych z zagęszczeniem metodą mechaniczną. Obsypki wykonać materiałem pozyskanym jako urobek z wykopu. Przed zasypaniem urobek przesiać w celu wyeliminowania gruzu i śmieci.
n) Wykonanie ocieplenia ścian w strefie nadziemnej (ponad strefę cokołu) w przyjętym systemie wraz z tynkiem.
o) Wykonanie i opierzenie gzymsu.
p) Malowanie podbitki dachowej drewnianej.
q) Naprawa zewnętrznych ubytków okien drewnianych. Malowanie okien drewnianych od zewnątrz.
r) Montaż nowych parapetów i opierzeni zewnętrznych na styku z łącznikiem i budynkiem hali.
s) Ponowny montaż osprzętu na elewacji. Osadzenie puszek rewizyjnych na złączach próbnych zwodów odgromowych.
t) Montaż rur wentylacji, montaż rynien i rur spustowych pozyskanych z rozbiórki. Przyjęto dolne odcinki rur spustowych do wymiany.
u) Wykończenie strefy cokołu (po zdemontowaniu rusztowań).
v) Odtworzenie schodów i pochylni przy wejściu od strony ul. Chrobrego. Przyjęto w 60% wykorzystanie kostki z rozbiórki, obrzeża chodnikowe nowe.
w) Odtworzenie chodnika i opasek wokół budynku. Uzupełnienie opaski na fragmencie budynku w sąsiedztwie hali sportowej. Ułożenie prefabrykatów rynsztokowych do odsunięcia spływu wody z rur spustowych od elewacji.
x) Odtworzenie i uporządkowanie terenów zielonych w sąsiedztwie prowadzonych prac.
y) Zakup i montaż herbów powiatu i LO w „ślepych oknach”.
6) Gwarancja:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 60 miesięcy, licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego robót. Dodatkowy okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
7) Pozostałe wytyczne:
a) Szczegółowy zakres prac wskazany jest w projekcie Budowlanym opracowanym przez firmę: Monolit Budownictwo, ul. Ogrodowa 6, 80-180 Jankowo oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiących załączniki do SWZ.
b) Roboty muszą być prowadzone w sposób umożliwiający funkcjonowanie pozostałej części budynku. Należy wykonać niezbędne zabudowy tymczasowe, zabezpieczenie dróg komunikacyjnych oraz zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. Zanim Wykonawca dokona demontażu głównych ciągów instalacyjnych zobowiązany jest wykonać przepięć „by pass” w celu umożliwienie korzystania z mediów w pozostałej części budynku nie objętej przebudową: dotyczy to wszystkich instalacji wewnętrznych.
c) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które Wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
• wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt;
• opracować kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach zgodnie ze STWIORB.
d) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania oferty.
e) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
f) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
dalsza część dostępna w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 663 728,00 zł. Oferta która została oszacowana jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego o wartości 895 945,34 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający obecnie nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym było zastosowanie art. 255 pkt 3), ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





