Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00319835/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa wystawy „ILUZJE I RUCH” - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340875212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Łokietka 5
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumnowo.kei.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f604d9b-27ad-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kulturalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa wystawy „ILUZJE I RUCH” - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f604d9b-27ad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107172/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozbudowa wystawy „ILUZJE I RUCH”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFA.331.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137768 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głowa na tacy - Zwiedzający zapoznają się ze zjawiskiem złudzenia optycznego.Jest to jedno ze stanowisk wystawy.
1.1.1. Głównym tematem Wystawy są zjawiska fizyczne powodujące różne iluzje i efekty optyczne oraz zagadnienia fizyki
związane z ruchem. Wystawa jest miejscem, w którym zwiedzający będą mogli przy okazji zabawy dowiedzieć się nieco
więcej o zjawiskach fizycznych, dzięki którym możemy zaobserwować prezentowane na stanowiskach iluzje i miraże. Efekty
te posłużą też wykonaniu przez zwiedzających ciekawych, pamiątkowych zdjęć. Planowana rozbudowa wystawy
obejmować będzie dwa eksponaty związane z ruchem oraz dwa eksponaty związane z iluzjami.
1.1.2. Na rozbudowywaną Wystawę składać się będą cztery stanowiska, z których dwa będą tematycznie związane z
iluzjami optycznymi i mirażami, czyli postrzeganiem zjawisk optycznych przez ludzkie oko i temu jak mózg interpretuje i
integruje widziane obrazy. Kolejne dwa stanowiska poświęcone będą zjawiskom związanym z ruchem.
1.1.3. Każde stanowisko musi być opatrzone komunikatem ekspozycyjnym, umieszczonym obok stanowiska lub
wkomponowanym w stanowisko. Komunikat ekspozycyjny musi być spójny z obecnie istniejącym. Zamawiający przekaże
istniejącą dokumentację po wyborze oferty.
W skład komunikatu ekspozycyjnego wchodzą:
a) nazwa stanowiska w języku polskim i angielskim;
b) instrukcja wykonania doświadczenia przez zwiedzającego (krok po kroku) w języku polskim i angielskim;
c) opis prezentowanego zjawiska w języku polskim i angielskim;
d) miejsce (np. kieszonka lub ramka) przeznaczone do umieszczenia innych wersji językowych
1.1.4. Aranżacja przestrzeni Wystawy.
Wykonawca zaaranżuje przestrzeń wystawy tak, aby stanowiska były odpowiednio wyciemnione lub oświetlone w
zależności od potrzeb oraz wkomponowane kolorystycznie i stylistycznie w przestrzeń. Cała przestrzeń powinna sprawiać
wrażenie spójnej i atrakcyjnej wizualnie. Wykonawca może w tym celu np. wykorzystać grafiki naklejane na ściany, czy
przeszklenia drzwi, elementy oświetlenia, elementy ozdobne, elementy architektoniczne i konieczne meble (siedziska,
stoliki, podesty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312213-7 - Usługi autorów technicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
92312000-1 - Usługi artystyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 34442 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Każdy może latać - Zwiedzający zapoznają się ze zjawiskiem złudzenia optycznego.Jest to jedno ze stanowisk wystawy.
1.1.1. Głównym tematem Wystawy są zjawiska fizyczne powodujące różne iluzje i efekty optyczne oraz zagadnienia fizyki
związane z ruchem. Wystawa jest miejscem, w którym zwiedzający będą mogli przy okazji zabawy dowiedzieć się nieco
więcej o zjawiskach fizycznych, dzięki którym możemy zaobserwować prezentowane na stanowiskach iluzje i miraże. Efekty
te posłużą też wykonaniu przez zwiedzających ciekawych, pamiątkowych zdjęć. Planowana rozbudowa wystawy
obejmować będzie dwa eksponaty związane z ruchem oraz dwa eksponaty związane z iluzjami.
1.1.2. Na rozbudowywaną Wystawę składać się będą cztery stanowiska, z których dwa będą tematycznie związane z
iluzjami optycznymi i mirażami, czyli postrzeganiem zjawisk optycznych przez ludzkie oko i temu jak mózg interpretuje i
integruje widziane obrazy. Kolejne dwa stanowiska poświęcone będą zjawiskom związanym z ruchem.
1.1.3. Każde stanowisko musi być opatrzone komunikatem ekspozycyjnym, umieszczonym obok stanowiska lub
wkomponowanym w stanowisko. Komunikat ekspozycyjny musi być spójny z obecnie istniejącym. Zamawiający przekaże
istniejącą dokumentację po wyborze oferty.
W skład komunikatu ekspozycyjnego wchodzą:
a) nazwa stanowiska w języku polskim i angielskim;
b) instrukcja wykonania doświadczenia przez zwiedzającego (krok po kroku) w języku polskim i angielskim;
c) opis prezentowanego zjawiska w języku polskim i angielskim;
d) miejsce (np. kieszonka lub ramka) przeznaczone do umieszczenia innych wersji językowych
1.1.4. Aranżacja przestrzeni Wystawy.
Wykonawca zaaranżuje przestrzeń wystawy tak, aby stanowiska były odpowiednio wyciemnione lub oświetlone w
zależności od potrzeb oraz wkomponowane kolorystycznie i stylistycznie w przestrzeń. Cała przestrzeń powinna sprawiać
wrażenie spójnej i atrakcyjnej wizualnie. Wykonawca może w tym celu np. wykorzystać grafiki naklejane na ściany, czy
przeszklenia drzwi, elementy oświetlenia, elementy ozdobne, elementy architektoniczne i konieczne meble (siedziska,
stoliki, podesty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312213-7 - Usługi autorów technicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
92312000-1 - Usługi artystyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 34442 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tarcza lustrzana - Zwiedzający zapoznają się z działaniem bezwładności wzroku, czyli cechy wzroku powodującej opóźnienie w czasie między powstaniem wrażenia wzrokowego u obserwatora, a bodźcem wywołującym to wrażenie Dzięki temu zjawisku istnieje np. wrażenie ciągłości ruchu obrazów filmowych.Jest to jedno ze stanowisk wystawy.
1.1.1. Głównym tematem Wystawy są zjawiska fizyczne powodujące różne iluzje i efekty optyczne oraz zagadnienia fizyki
związane z ruchem. Wystawa jest miejscem, w którym zwiedzający będą mogli przy okazji zabawy dowiedzieć się nieco
więcej o zjawiskach fizycznych, dzięki którym możemy zaobserwować prezentowane na stanowiskach iluzje i miraże. Efekty
te posłużą też wykonaniu przez zwiedzających ciekawych, pamiątkowych zdjęć. Planowana rozbudowa wystawy
obejmować będzie dwa eksponaty związane z ruchem oraz dwa eksponaty związane z iluzjami.
1.1.2. Na rozbudowywaną Wystawę składać się będą cztery stanowiska, z których dwa będą tematycznie związane z
iluzjami optycznymi i mirażami, czyli postrzeganiem zjawisk optycznych przez ludzkie oko i temu jak mózg interpretuje i
integruje widziane obrazy. Kolejne dwa stanowiska poświęcone będą zjawiskom związanym z ruchem.
1.1.3. Każde stanowisko musi być opatrzone komunikatem ekspozycyjnym, umieszczonym obok stanowiska lub
wkomponowanym w stanowisko. Komunikat ekspozycyjny musi być spójny z obecnie istniejącym. Zamawiający przekaże
istniejącą dokumentację po wyborze oferty.
W skład komunikatu ekspozycyjnego wchodzą:
a) nazwa stanowiska w języku polskim i angielskim;
b) instrukcja wykonania doświadczenia przez zwiedzającego (krok po kroku) w języku polskim i angielskim;
c) opis prezentowanego zjawiska w języku polskim i angielskim;
d) miejsce (np. kieszonka lub ramka) przeznaczone do umieszczenia innych wersji językowych
1.1.4. Aranżacja przestrzeni Wystawy.
Wykonawca zaaranżuje przestrzeń wystawy tak, aby stanowiska były odpowiednio wyciemnione lub oświetlone w
zależności od potrzeb oraz wkomponowane kolorystycznie i stylistycznie w przestrzeń. Cała przestrzeń powinna sprawiać
wrażenie spójnej i atrakcyjnej wizualnie. Wykonawca może w tym celu np. wykorzystać grafiki naklejane na ściany, czy
przeszklenia drzwi, elementy oświetlenia, elementy ozdobne, elementy architektoniczne i konieczne meble (siedziska,
stoliki, podesty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312213-7 - Usługi autorów technicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
92312000-1 - Usługi artystyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 34442 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyścig kul - brachistochrona - Zwiedzający zapoznają się z pojęciem krzywej najkrótszego spadku.Jest to jedno ze stanowisk wystawy.
1.1.1. Głównym tematem Wystawy są zjawiska fizyczne powodujące różne iluzje i efekty optyczne oraz zagadnienia fizyki
związane z ruchem. Wystawa jest miejscem, w którym zwiedzający będą mogli przy okazji zabawy dowiedzieć się nieco
więcej o zjawiskach fizycznych, dzięki którym możemy zaobserwować prezentowane na stanowiskach iluzje i miraże. Efekty
te posłużą też wykonaniu przez zwiedzających ciekawych, pamiątkowych zdjęć. Planowana rozbudowa wystawy
obejmować będzie dwa eksponaty związane z ruchem oraz dwa eksponaty związane z iluzjami.
1.1.2. Na rozbudowywaną Wystawę składać się będą cztery stanowiska, z których dwa będą tematycznie związane z
iluzjami optycznymi i mirażami, czyli postrzeganiem zjawisk optycznych przez ludzkie oko i temu jak mózg interpretuje i
integruje widziane obrazy. Kolejne dwa stanowiska poświęcone będą zjawiskom związanym z ruchem.
1.1.3. Każde stanowisko musi być opatrzone komunikatem ekspozycyjnym, umieszczonym obok stanowiska lub
wkomponowanym w stanowisko. Komunikat ekspozycyjny musi być spójny z obecnie istniejącym. Zamawiający przekaże
istniejącą dokumentację po wyborze oferty.
W skład komunikatu ekspozycyjnego wchodzą:
a) nazwa stanowiska w języku polskim i angielskim;
b) instrukcja wykonania doświadczenia przez zwiedzającego (krok po kroku) w języku polskim i angielskim;
c) opis prezentowanego zjawiska w języku polskim i angielskim;
d) miejsce (np. kieszonka lub ramka) przeznaczone do umieszczenia innych wersji językowych
1.1.4. Aranżacja przestrzeni Wystawy.
Wykonawca zaaranżuje przestrzeń wystawy tak, aby stanowiska były odpowiednio wyciemnione lub oświetlone w
zależności od potrzeb oraz wkomponowane kolorystycznie i stylistycznie w przestrzeń. Cała przestrzeń powinna sprawiać
wrażenie spójnej i atrakcyjnej wizualnie. Wykonawca może w tym celu np. wykorzystać grafiki naklejane na ściany, czy
przeszklenia drzwi, elementy oświetlenia, elementy ozdobne, elementy architektoniczne i konieczne meble (siedziska,
stoliki, podesty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312213-7 - Usługi autorów technicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
92312000-1 - Usługi artystyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 34442 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu dla tej części przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie zamawiający nie mógł zwiększyć kwot do ceny zawartej w tej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu dla tej części przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie zamawiający nie mógł zwiększyć kwot do ceny zawartej w tej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu dla tej części przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie zamawiający nie mógł zwiększyć kwot do ceny zawartej w tej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu dla tej części przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie zamawiający nie mógł zwiększyć kwot do ceny zawartej w tej ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH I 7 OSÓB
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.