Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366399/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie instruktorów załóg pojazdu KTO ROSOMAK WRT - sprawa nr 65/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11557541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie instruktorów załóg pojazdu KTO ROSOMAK WRT - sprawa nr 65/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8aba94f-b6cd-479a-ac57-3123610ea518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671655/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Szkolenia logistyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 65/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17014,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkolenia instruktorów załóg pojazdu KTO ROSOMAK WRT, zgodnie z wymaganiami i warunkami świadczenia usług oraz opisem przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji postępowania.
a) Miejsce realizacji usługi:
szkolenia należy przeprowadzić w siedzibie Wykonawcy, który zapewnia sale wykładowe oraz halę do przeprowadzania zajęć praktycznych.
b) Czas trwania oraz liczba uczestników szkolenia:
przewidywana liczba uczestników szkolenia – 2 osoby;
czas trwania szkolenia – 21 godzin (w tym: 15,5 godzin szkolenia teoretycznego i 5,5 godziny szkolenia praktycznego) – 3 dni robocze;
Szkolenia winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do czwartku maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych (45 minut), w piątki po 3 godziny lekcyjne (45 minut).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "szkolenie instruktorów załóg pojazdu ROSOMAK WRT" - sprawa nr 65/2025 zostało unieważnione na podstawie art 255 ust 1 ustawy PZP, z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa środków higieny osobistej w 2025 r. - sprawa nr 93/2025
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 95 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie - sprawa nr 95/2025
- Dostawy pieczywa świeżego i mrożonego
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Rewitalizacja terenu wraz z usunięciem drzew w kompleksie wojskowym w Grudziądzu przy ul. Hallera - sprawa 90/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.