eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Wykonanie naprawy dróg DP 1 L. Orzechowo i 158 L. Pęplino

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie naprawy dróg DP 1 L. Orzechowo i 158 L. Pęplino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 814 40 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustka@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi Leśnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie naprawy dróg DP 1 L. Orzechowo i 158 L. Pęplino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20859df5-4485-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00282460/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Naprawa nawierzchni DP 1 L. Orzechowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dedykowana platforma zakupowa do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy
Zamawiającym, a wykonawcami oraz składania oferty:
Portal e-Usług SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka
Ww. strona jest stroną prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i
wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym
dalej „RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Ustka,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym w sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem ustka@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod
numerem 59 8144-000.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu
terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone
wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych
są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w
celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie
do informacji publicznej.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8. Niezależnie od postanowień ust. 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia
roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 137194,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na naprawie nawierzchni dróg DP L. Orzechowo i 158 L. Pęplino.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Naprawa nawierzchni drogi DP 1 L. Orzechowo dł. 2400m:
a) mechaniczne profilowanie dróg tłuczniowych,
b) kruszenie wgłębne grubego materiału wbudowanego w drogę do frakcji 0-31,5
mm z miejscowym doziarnieniem nawierzchni kruszywem naturalnym
pochodzenia skalnego o frakcji 0-31,5mm,
c) przemieszanie wierzchniej warstwy nawierzchni na głębokość 5- 15 cm (licząc od
niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy) w
technologii mieszania na miejscu. Z wykonaniem odpowiedniego profilu
poprzecznego i zagęszczenia wibracyjnego / 2400 m x 3,5 m,
d) naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie darniny lub gruntu o
grubości 10 cm z odwiezieniem nadmiaru ścinki na odległość do 1 km,
e) naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie darniny lub gruntu o
grubości 10 cm z odwiezieniem nadmiaru ścinki na odległość do 1 km - dodatek
za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległości transportu ponad 1 km,
f) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni w gruncie kategorii I-IV.
2) Naprawa nawierzchni drogi 158 L. Pęplino dł. 171m:
a) mechaniczne profilowanie dróg gruntowych,
b) wyrównywanie istniejącej podbudowy tłuczniem pochodzenia skalnego
sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po
zagęszczeniu do 10 cm,
c) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni w gruncie kategorii I-IV.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, albowiem ze względu na spójny charakter i rozmiar przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na
zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa
termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (przy czym przez robotę budowlaną
należy rozumieć roboty wykonane na podstawie jednej umowy) polegającą na
budowie, przebudowie, remoncie, naprawie lub konserwacji drogi o wartości
brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł,
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji
kierownika robót, posiadającą uprawnienia* budowlane do kierowania robotami
w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie,
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym potencjałem
technicznym:
 ciągnik rolniczy o mocy min. 130KM – 1 szt.
 grunto-frezarką doczepianą lub samojezdną o szerokości roboczej min.
2m oraz głębokości roboczej do 20 cm. – 1 szt.
 recykler - grunto-frezarka wyposażona w płyty wibracyjne do zagęszczania
o szerokości roboczej min. 2m – 1 szt.
 równiarką drogową samojezdną o masie 16 ton wyposażonej w system
niwelacji laserowej 3D – 1 szt.
 koparko-ładowarka min 120 KM wyposażonej w system niwelacji
laserowej 1D – 1 szt.
 samochód samowyładowczy o ładowności min 20 T – szt.
 walcem wibracyjnym gumowo-stalowym samojezdnym o wadze min. 12,5
ton wyposażonym w system pomiaru zagęszczenia z wydrukiem – 1 szt.
 beczka do wodzy 12 000 l – szt.
 kruszarka do miałowania – 1 szt.
 koparka wyposażona w system niwelacji laserowej 3D – 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt
1- 6 ustawy Pzp. Na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający wykluczy Wykonawcę będącego osobą
fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w
art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jedn. Dz. U. z 2022
r. poz. 1138 - „KK”),
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a KK lub w art. 46-48 ustawy z dnia
25 czerwca 2010 r. o sporcie (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1599) lub w art.
54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków
spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 463),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w
art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia
przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym
mowa w art. 299 KK,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające
na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym
mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 KK,
przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo
przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d KK,
lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym
wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r.,
poz. 1745)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat*, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Wzór wykazu robot stanowi Załącznik nr
6 do SWZ. * - liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ.
3) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik
nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1
do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ)
sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) kosztorys ofertowy, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym,
3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (sporządzone wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
5) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
zamówienia lub spółki cywilnej (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w Rozdziale IX pkt 9-
11 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) (wzór zobowiązania do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
7) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do
jego reprezentowania.
8) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.
1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i
opatrzone się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym lub w formie opisanej w Rozdziale IX pkt 9-11 SWZ,
9) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności,
w postaci elektronicznej i opatrzonej się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w Rozdziale IX pkt 9-
11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o
których mowa w Rozdz. IX pkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z
Załącznikiem nr 4 do SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia
dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.