Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348085/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00356165/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy: staplerów okrężnych, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, aparatury do operacji laparoskopowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41
1.5.8.) Numer faksu: 14 631 03 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssz.tar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy: staplerów okrężnych, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, aparatury do operacji laparoskopowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01dd02c3-217b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039823/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.41 Dostawy: staplerów okrężnych, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, aparatury do operacji laparoskopowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AE/ZP-27-51/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82283,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 - Staplery okrężne, ładunki do staplerów, instrumenty do zakładania szwu kapciuchowego. Dostawy staplerów okrężnych, ładunków do staplerów, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego w ilości i o parametrach określonych w poz.1-8 w Załączniku Nr 1 do SWZ - Formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 66593,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 - Laparoskopowe retrakcyjne obłożenie rany. Dostawy laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany w ilości i o parametrach określonych w poz.1 w Załączniku Nr 1 do SWZ - Formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2107,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 - Osprzęt do aparatury do operacji laparoskopowych firmy Storz . Dostawy osprzętu do aparatury do operacji laparoskopowych firmy Storz w ilości i o parametrach określonych w poz.1-10 w Załączniku Nr 1 do SWZ - Formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 13583,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 13 czerwca 2024 r. godz. 0900 w zakresie Pakietu Nr 2 nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14405,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14405,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14405,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARL STORZ Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312655205
7.3.3) Ulica: Hołubcowa 123
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14405,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Zakup i dostawa (wraz z montażem) sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji Rządowego programu "Cyfrowy Uczeń"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie 01.01.2026-31.12.2026 na potrzeby SOSW w Tarnowie
- Świadczenie usług odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup sprzętu zabiegowego"
- DOSTAWA ELEKTROD DO KOABLACJI TKANEK MIĘKKICH DO KONSOLI TYPU SERFAS FIRMY STRYKER
- Dostawa endoskopu neurochirurgicznego typu wentrikuloskop z kompletem narzędzi
- Dostawa zestawu retraktora neurochirurgicznego ze szpatułami i wyposażeniem towarzyszącym
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- DOSTAWA KOŃCÓWEK DO SHAVERA FIRMY LINVATEK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





