eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeczniówDowóz i odwóz dzieci szkolnych do szkół i przedszkoli na terenie gminy Rzeczniów w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci szkolnych do szkół i przedszkoli na terenie gminy Rzeczniów w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZECZNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Rzeczniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rzeczniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeczniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rzeczniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci szkolnych do szkół i przedszkoli na terenie gminy Rzeczniów w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baaad92e-9463-4be5-b572-a4425567b814

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058505/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz dzieci szkolnych do szkół i przedszkoli na terenie gminy Rzeczniów w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320969

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGR.271.02.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Dowóz i odwóz dzieci szkolnych do szkół i przedszkola na terenie gminy Rzeczniów w roku szkolnym 2025/2026” w formie biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. świadczących te usługi, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2025/2026.
W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu.
2. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2025/2026 wynosi 256 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 90%.
6. Usługi dowozu i odwozu będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego w oparciu o obowiązującą ustawę – Prawo o ruchu drogowym oraz o transporcie drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. W przypadku nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy, tj. opóźnienia, braku ogrzewania autobusu, narażenia bezpieczeństwa uczniów, itp. – potwierdzone przez placówkę (przedszkole lub szkołę), Zamawiający ma prawo odstąpić od kontynuacji umowy.
8. Opiekę podczas dowozu i odwozu zapewnia Zamawiający, zaś osobom- opiekunom – Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd.
9. Wykonawca zamówienia musi zapewnić miejsca siedzące przewożonym dzieciom w autobusie.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Rzeczniów. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne oraz uczniowie szkoły podstawowej na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę w oparciu o otrzymane od dyrektorów szkół- imienne listy uczniów uprawnionych do dowozu. Podana liczba uczniów dowożonych autobusami na podstawie biletów miesięcznych może ulec zmianie na co Zamawiający nie ma wpływu, zaś Wykonawca usługi wyraża na to zgodę.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu.
12. Szczegółowy dowóz i odwóz dzieci będzie odbywał się w oparciu o ustalenia Wykonawcy z dyrektorami szkół i takie działanie nie wymaga aneksu do umowy.
13. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół co najmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych
14. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów oraz jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu.
15. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w ramach komunikacji regularnej. Przewozy odbywać się będą zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) oraz Ustawą o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. ). Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228398,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228398,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wincentego Witosa 31/135

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228398,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.