eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 w m. Roszkowice w km 3+180,00 - 4+800,00



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 487 w m. Roszkowice w km 3+180,00 – 4+800,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.4.2.) Miejscowość: Opole

1.4.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.7.) Numer telefonu: 77 459 18 00

1.4.8.) Numer faksu: 77 458 13 52

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378039

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00325491/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Po rozpoznaniu warunków terenowych (nachylenie jezdni, mocne nawodnienie) oraz w oparciu o katalog typowych konstrukcji nawierzchni, wykonawca zwrócił się do zamawiającego o zmianę technologii wykonania pozwalającą na zwiększenie wytrzymałości zmęczeniowej drogi, szerokości drogi oraz szerokości chodnika a także zmiany lokalizacji chodnika. Stwierdzając słuszność propozycji wykonawcy, zamawiający podjął decyzję o wykonaniu powyższych zmian.

Po zmianie:
1. Po rozpoznaniu warunków terenowych (nachylenie jezdni, mocne nawodnienie) oraz w oparciu o katalog typowych konstrukcji nawierzchni, wykonawca zwrócił się do zamawiającego o zmianę technologii wykonania pozwalającą na zwiększenie wytrzymałości zmęczeniowej drogi, szerokości drogi oraz szerokości chodnika a także zmiany lokalizacji chodnika. Stwierdzając słuszność propozycji wykonawcy, zamawiający podjął decyzję o wykonaniu powyższych zmian.
2. Na podstawie postanowień umownych zgodnie z §19 ust. 4 umowy skrócono termin wykonania robót z 18 miesięcy na 8 miesięcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Zmiany polegały na:
1) zmianie szerokości drogi z 7 m do 6,5 m,
2) zmianie szerokości chodnika z 3 m na 2,5 m,
3) wykonanie rowu otwartego w miejscu projektowanego drenu i chodnika, co skutkowało zmianą lokalizacji chodnika i przeniesieniem z prawej na lewą stronę,
4) wykonanie nowych warstw nawierzchni:
- nawierzchnia z SMA11S-warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm,
- nawierzchnia z AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 5 cm,
- podbudowa z AC22P – grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C 50/30 – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 25 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża stabilizowanego spoiwem drogowym o klasie wytrzymałości C 1,5/2,0 gr. 20 cm,
5) wykonanie wymiany gruntu niebudowlanego organicznego na piasek stabilizowany cementem na głębokości około 100 cm.

Po zmianie:
Zmiany polegały na:
1) zmianie szerokości drogi z 7 m do 6,5 m,
2) zmianie szerokości chodnika z 3 m na 2,5 m,
3) wykonanie rowu otwartego w miejscu projektowanego drenu i chodnika, co skutkowało zmianą lokalizacji chodnika i przeniesieniem z prawej na lewą stronę,
4) wykonanie nowych warstw nawierzchni:
- nawierzchnia z SMA11S-warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm,
- nawierzchnia z AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 5 cm,
- podbudowa z AC22P – grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C 50/30 – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 25 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża stabilizowanego spoiwem drogowym o klasie wytrzymałości C 1,5/2,0 gr. 20 cm,
5) wykonanie wymiany gruntu niebudowlanego organicznego na piasek stabilizowany cementem na głębokości około 100 cm,
6) zmianie terminu wykonania robót z 18 miesięcy na 8 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.