Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355002/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523415261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d431b6f-38b0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066709/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych KRUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355002/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Aleksandrowie Kujawskim (usługa kompleksowa).Usługa kompleksowa obejmuje sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej:
1) Placówka Terenowa w Aleksandrowie Kujawskim:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 20,5 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 40 800 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 51 000 kWh
• Grupa taryfowa: C12A
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENERGA-Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku
• Numer Punktu Poboru Energii: PL0037960047887591
Dane o poborze energii zostały przygotowane w oparciu o historyczny profil zużycia energii i aktualnie posiadaną grupę taryfową. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego należy przyjąć, iż profil zużycia energii zostanie zachowany.
Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej, przy czym wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania uwzględnione zostaną w cenie energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 94308,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Sępólnie Krajeńskim (usługa kompleksowa).Usługa kompleksowa obejmuje sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej:
2) Placówka Terenowa w Sępólnie Krajeńskim:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 22 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 55 200 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 69 000 kWh
• Grupa taryfowa: C11
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu
• Numer Punktu Poboru Energii: PLENED00000590000000010361771169
Dane o poborze energii zostały przygotowane w oparciu o historyczny profil zużycia energii i aktualnie posiadaną grupę taryfową. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego należy przyjąć, iż profil zużycia energii zostanie zachowany.
Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej, przy czym wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania uwzględnione zostaną w cenie energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 121544,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Radziejowie (usługa kompleksowa).Usługa kompleksowa obejmuje sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej:
3) Placówka Terenowa w Radziejowie:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 22 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 37 200 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 46 500 kWh
• Grupa taryfowa: C12A
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENERGA-Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku
• Numer Punktu Poboru Energii: PL0037960000316509
Dane o poborze energii zostały przygotowane w oparciu o historyczny profil zużycia energii i aktualnie posiadaną grupę taryfową. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego należy przyjąć, iż profil zużycia energii zostanie zachowany.
Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej, przy czym wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania uwzględnione zostaną w cenie energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 99756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont ul. Jana Pawła II w Bydgoszczy - droga wojewódzka 239 w ramach zadania "Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w tym dróg dla rowerów
- Roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Chełmnie
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Remont sanitariatów i pomieszczeń socjalnych budynku warsztatowym nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Fabrycznej 16 na terenie RZI w Bydgoszczy.
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
- Zakup prawa do korzystania licencji istniejącego systemu Forcepoint DLP do zapobiegania utracie danych przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wierzbinek - dostawa
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY NAGŁOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.