eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyśmierzyce › Dostawa węgla kamiennego - kostka oraz eko - groszku na sezon grzewczy 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla kamiennego – kostka oraz eko – groszku na sezon grzewczy 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d39e8b2d-248f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa węgla kamiennego – kostka oraz eko – groszku na sezon grzewczy 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d39e8b2d-248f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038804/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa węgla kamiennego – kostka oraz eko – groszku na sezon grzewczy 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.07.2023.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego - kostki w ilości 15 ton do budynku komunalnego wielomieszkaniowego w Wyśmierzycach oraz ekogroszku w ilości 60 ton do budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach, 15 ton ekogroszku do budynku SPZOZ w Wyśmierzycach i 5 ton ekogroszku do OSP Wyśmierzyce.
2. Eko-groszek winien spełniać minimalne n/w parametry jakościowe:
 gatunek I,
 wartość opałowa min 27MJ/kg,
 zawartość wilgoci do 10%,
 zawartość popiołu do 7%,
 zawartość siarki < 0,6%,
 uziarnienie: 5 – 25mm,
3. Węgiel kamienny kostka winien spełniać minimalne n/w parametry jakościowe:
 gatunek I,
 sortyment – kostka
 wartość opałowa min. 27 MJ/kg,
 zawartość popiołu - do 7%
 zawartość siarka całk. do 0,7%,
 zawartość wilgoci do 7%
4. Dostarczony węgiel nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz musi być wolny od zanieczyszczeń i domieszek w postaci kamienia, złomu.
5. Zamawiający, w przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego paliwa zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbek węgla i ekogroszku i skierowanie ich do badania przez wybrane przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie obowiązywania umowy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji),wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgoci. W przypadku zgłoszenia reklamacji Wykonawca w terminie dwóch dni od daty zgłoszenia reklamacji zapewni i zorganizuje w obecności Zamawiającego pobieranie prób zareklamowanego opału celem wykonywania analiz laboratoryjnych. Uchylenie się od tego obowiązku będzie przez strony umowy uznawany jak partia dostarczonego opału która nie spełnia wymaganych parametrów
7. W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z wymogami określonymi w § 1 umowy,, Zamawiający może żądać wymiany dostarczonej partii opału na wolny od wad lub proporcjonalnie do wyników analiz laboratoryjnych obniży wynagrodzenie Wykonawcy. Wymiany opału na zgodny z wymogami określonymi w § 1 umowy Wykonawca dokona w ciągu 5 dni od zgłoszenia niezgodności.
8. Zamawiający informuje, że dostawy węgla i ekogroszku do budynku Urzędu Miejskiego
w Wyśmierzycach winny odbywać się samochodem samowyładowczym o tonażu nie większym niż 12 ton, ze względu na ograniczone możliwości dojazdu do punktów zsypu.
9. Koszt dostawy oraz rozładunku węgla pokrywa Wykonawca.
10. Dostawy węgla do kotłowni odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na wskazany adres e-mail bądź telefonicznie.
11. W sytuacji ,,awaryjnej” Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony opał w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego i wskazania, iż jest to sytuacji awaryjna.
12. Wyroby węglowe będące przedmiotem niniejszego postępowania, tj. węgiel kamienny kostka i ekogroszek podlegają zwolnieniu z podatku akcyzowego.
13. W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zorganizuje ważenie każdej dostawy eko-groszku i węgla kamiennego kostki. Ważenie odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, w celu potwierdzenia tonażu zakupionego opału. Miejsce ważenia może być oddalone max 10km od siedziby Zamawiającego. Waga powinna posiadać ważną legalizację zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przekaże niezwłocznie dokument potwierdzający legalizację wagi.
14. Zamawiający nie przewiduje wymagań , o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117065,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117065,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117065,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-16 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.