eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokAsysta techniczna oprogramowania Oracle Database oraz Oracle Linux



Og³oszenie z dnia 2023-09-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Asysta techniczna oprogramowania Oracle Database oraz Oracle Linux

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cui@cui.bialystokl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wdra¿anie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asysta techniczna oprogramowania Oracle Database oraz Oracle Linux

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-34531a26-4724-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00377730

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045278/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Asysta techniczna oprogramowania Oracle

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34531a26-4724-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
1) Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
2) poczty elektronicznej - adres email: zamowienia@cui.bialystok.pl, z zastrze¿eniem poni¿ej.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do
oferty) za pomoc± poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34531a26-4724-11ee-9aa3-96d3b4440790 .
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej
Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-34531a26-4724-11ee-9aa3-96d3b4440790 .
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej „rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”.
Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty , o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp), sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanego dalej „rozporz±dzeniem KRI”, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, np. „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Wykonawca, wraz z przekazaniem informacji zastrze¿onych, zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, zobowi±zany jest wykazaæ (np. poprzez za³±czenie uzasadnienia, ewentualnie dowodów), ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie innym uczestnikom postêpowania. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne, ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji. CI¡G DALSZY W SEKCJI IX

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zg. z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L2016,119,str.1,Dz.Urz.UE L2018,127,str.2 oraz Dz.Urz.UE L2021,74,str.35), dalej: „rozp. 2016/679”, informujemy, ¿e:
1.Administratorem Pani/Pana danych osob. jest Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Warszawskiej 13 lok.7U, 15-062 Bia³ystok, adres e-mail: cui@cui.bialystok.pl, tel. (85) 8696283, reprezentowane przez Dyrektora CUI w Bia³ymstoku.
2.Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy rozp. 2016/679 z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych, kieruj±c korespondencjê na adres e-mail: iod@cui.bialystok.pl lub pod nr tel.: (85) 8696283.
3.Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w post. bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± post. o udzielenie zam. publ. na
podst. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³aniem przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art.6 ust.1 lit.c, e oraz art.10 rozporz±dzenia 2016/679.
4.Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym zawarciem oraz realizacj± umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny zgodnie z art.6 ust.1 lit.b rozp. 2016/679.
5.Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym na podstawie umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±.
6.Ze wzglêdu na jawno¶æ post. o udzielenie zam. publ., odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie
zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
7.Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia2019r. Prawo
zamówieñ publicznych–konieczne do wziêcia udzia³u w post. o udzielenie zam. publ. oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 Kodeks cywilny w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z post., zawarcie umowy.
8.Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9.Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do skorzystania:
1)ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art.16 rozp. 2016/679), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku post. o udzielenie zam. lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zam. publ. w zakresie niezgodnym z Prawem zamówieñ publicznych;
2)z ograniczenia przetwarzania (art.18 rozp. 2016/679), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego
postêpowania.
10.Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy prawa.
11.Podane przez Pani±/ Pana dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zam. publ. przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy oraz do zakoñczenia okresu obejmuj±cego przedawnienie roszczeñ; przez okres realizacji sprawy oraz prawnie ustalony okres archiwizacji, tj. przez 10 lat od przekazania do archiwum zak³adowego a po tym okresie zostan± poddane ocenie przydatno¶ci przez Archiwum Pañstwowe.
12.Pani/Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.59.2023.AA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 268292,70 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Umowy jest ¶wiadczenie asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle, na które zosta³a udzielona Zamawiaj±cemu licencja na podstawie odrêbnych umów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem (odpowiednio w ka¿dej czê¶ci zamówienia): cena oferty (KC) – 100 %, gdzie 1 % = 1 pkt;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 100 pkt
gdzie:
Comin – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta mo¿e otrzymaæ w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 100,00 pkt;
2. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów w ww.
kryterium.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej
cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert
dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz
przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z
uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
7. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê,
którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca
nie podlega wykluczeniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5. Przepis pkt 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Przepisy pkt 3 i 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 500,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku
Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: „Wadium – CUI-VII.271.1.20.2023.KG”.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu ORYGINA£ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA - wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiaj±cego tj.
Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku .
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³
wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej
oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).
2) Dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony w formie orygina³u sporz±dzonego w
formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisanej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub notarialnie po¶wiadczonej kopii w formie elektronicznej, podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o
notariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1799). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych – pe³nomocnikiem.
4) Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach
unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zak³adki "Oferta/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

ci±g dalszy sekcja 3.6.
Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. Za datê przekazania zawiadomieñ, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu (z wy³±czeniem ofert), przyjmuje siê datê ich odbioru na serwerze Platformy e-Zamówienia lub datê wp³ywu na ww. adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (w takim przypadku decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania wiadomo¶ci przez system pocztowy Zamawiaj±cego.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta
dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez
formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 284
ust. 2 ustawy Pzp, udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem
terminu sk³adania ofert. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami, Zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼róde³ zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan±
zmianê tre¶ci SWZ udostêpnia siê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.