Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienia uzupełniające w ramach zamówienia remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki WZP.271.27.2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Marki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,191465,821c3f2280f2ec1b7775fec6a17cce1e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienia uzupełniające w ramach zamówienia remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki WZP.271.27.2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3969140d-5fd9-4593-af45-b4bee16e2761
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045877/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Zamawiający przewidział w postępowaniu WZP.271.27.2024 udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, jak te będące przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający przewidział na udzielenie zamówienia kwotę 651 723,58 zł netto, która stanowi 50% wartości zamówienia podstawowego.
3. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 651 700,91 zł netto co stanowi równowartość 140 540,62 euro.
Wszystkie przesłanki wymienione w ww. przepisie zostały spełnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WZP.271.27.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.WR.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej oraz emulsji asfaltowej i grysów. Ponadto remonty nawierzchni z elementów betonowych oraz odtworzenie terenów zielonych.
Zakres prac oraz warunki jej wykonania został określone w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i formularzu ofertowym stanowiących integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBUD Wiesław Urbańczyk Usługi remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9511470556
7.3.3) Ulica: Zaolziańska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"URBUD" USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE WIESŁAW URBAŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"URBUD" USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE WIESŁAW URBAŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 801592,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samołęż w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
- Budowa ul. Czartoryskiego
- Budowa odcinka drogi wewnętrznej - ul. Przeskok w Radomiu z budową miejsc postojowych, oświetleniem i odwodnieniem
- Remont drogi gminnej, publicznej nr 109902R w km 0+006 ÷ 2+195 i 2+200 ÷3+16 w miejscowości Markowa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





