eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO ZE SKRZYNIĄ WYŁADOWCZĄ ORAZ FABRYCZNIE NOWYM OSPRZĘTEM DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO ZE SKRZYNIĄ WYŁADOWCZĄ ORAZ FABRYCZNIE NOWYM OSPRZĘTEM DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367431388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: szańcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epgk@epgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.epgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.epgk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Utrzymanie porządku i czystości na rzecz Gminy Miasta Elbląg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO ZE SKRZYNIĄ WYŁADOWCZĄ ORAZ FABRYCZNIE NOWYM OSPRZĘTEM DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cae5af5-3284-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/EPGK/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego ze skrzynią wyładowczą oraz fabrycznie nowym osprzętem do zimowego utrzymania dróg tj.: demontowaną czołownicą, pługiem do odśnieżania i posypywarko-solarką .
5.1.3 Pozostałe warunki :
1). Podwozie musi pochodzić od jednego producenta.
2). Zabudowa musi pochodzić od jednego producenta.
3). Przedmiot leasingu (pojazd) musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego SWZ.
4). Przedmiot leasingu (pojazd) nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu.
5). Zamawiający będzie wymagał wskazania istniejącego na dzień złożenia oferty stacjonarnego serwisu (lub serwisów) podwozia oraz zabudowy leasingowanego pojazdu, zlokalizowanego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, posiadającego techniczną możliwość przystąpienia do usuwania zgłaszanych awarii w czasie do 24 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-16:00;
6).W przypadku, gdy naprawa wynikająca z usterek niezawinionych przez Zamawiającego przekroczy 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu równorzędny pojazd zastępczy lub pokryje koszty wynajęcia przez Zamawiającego takiego pojazdu za każdy dzień.
7). Przedmiot leasingu ( pojazd ) powinien być :
- bezwypadkowy,
- po przeglądzie wraz z wymianą oleju w silniku, skrzynią biegów, moście napędowym, hydraulice i kompletem wymienionych filtrów,
8) Przedmiot leasingu ( pojazd ) powinny posiadać :
- aktualne badanie techniczne pojazdu na okres 1 roku,
- aktualne badanie tachografu,
- sprawną po przeglądzie klimatyzację,
- sprawne po przeglądzie zawieszenie,
- sprawny po przeglądzie układ kierowniczy,
- sprawny po przeglądzie układ hamulca mechanicznego i pneumatycznego,
- sprawny poi przeglądzie układ przeniesienia napędu,
- sprawny po przeglądzie układ sterowania sprzęgła,
- sprawdzony po przeglądzie pod względem szczelności układ pneumatyczny,
- sprawdzone po przeglądzie prawidłowo działające oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne,
- szyby i lusterka bez uszkodzeń,
- wymieniony lub uzupełniony stan płynu chłodzącego
- wymieniony lub uzupełniony stan płynu hamulcowego
Jeżeli w czasie przeglądu pojawią się jakiekolwiek usterki Wykonawca usuwa je na własny koszt.
9) Na przedmiot zamówienia (pojazd )udzielona zostanie gwarancja na okres minimum 3 miesięcy od daty przekazania pojazdu oraz gwarancja minimum 24 miesiące od daty przekazania przedmiotu zamówienia na osprzęt pojazdu tj. pług oraz posypywarko-solarkę. Gwarancja 24 miesięczna przewiduje 2 ( dwa) przeglądy po okresach zimowych w miesiącach kwiecień/czerwiec, na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494624,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494624,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494624,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum EFL S.A. i MERCEDES MARTRUCK POJAZY SPECJALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, którego liderem jest : Europejski Fundusz Leasingowy SA z siedzibą we Wrocławiu,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. c-d

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494624,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na fakt, że kwota jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia była niższa niż kwota złożonej oferty, Zamawiający zwiększa tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu tj. do kwoty 494.624,80 zł netto, korzystając z uprawnienia zawartego w art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.