Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264472/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00265106/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00265115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00278320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
inspektor nadzoru b-115 i b-122
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz..org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1797d794-ecef-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
inspektor nadzoru b-115 i b-1222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1797d794-ecef-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Inspektor nadzoru B-115,B-122
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla dwóch etapów obejmujących poniższe zakresy:
a) Etap I – nadzór inwestorski w okresie realizacji zadania:
„Konserwacja i remont murowanych baraków mieszkalnych - o nr inw. B-115 i B-122 usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II– Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu” w zakresie zgodnym z uzyskanymi decyzjami i pozwoleniami wraz ze wszystkimi robotami związanymi z realizacją niniejszego Zadania.
Zadanie polegać będzie na konserwacji i remoncie budowlanym dwóch zabytkowych murowanych baraków mieszkalnych. Celem wszystkich czynności obejmujących konserwację i remont jest doprowadzenie do spełnienia wymagań podstawowych, dotyczących bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego i użytkowego baraków, które po zakończeniu w/w prac będą funkcjonować jako udostępnione do zwiedzania obiekty muzealne pozostające w zasobach Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu.
W zakres robót związanych z realizacją niniejszego Zadania: Konserwacja i remont baraków murowanych B-115 i B-122 wchodzi m.in. demontaż hal namiotowych stanowiących przykrycie i zabezpieczenie na czas prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych i badań archeologicznych; organizacja i wykonanie zaplecza budowy wraz z niezbędnymi utwardzeniami terenu, wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych, przeniesienie zaplecza budowy Zamawiającego, podłączenie i uziemienie zaplecza, wykonanie tymczasowego zasilania w energię zaplecza Zamawiającego, kontenera IN i hal namiotowych.
b) Etap II – nadzór inwestorski w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;
Udział w przeglądach obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, komisyjne przeprowadzenie odbiorów prac realizowanych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót
Zakresy prac dla Etapu I:
Roboty budowlane szczegółowo określają projekty budowlane, projekty techniczne, dokumenty formalno-prawne oraz STWiORB dla każdego z tych baraków, będące częścią składową dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do umowy),
Prace towarzyszące związane z organizacją i wykonaniem zaplecza terenu budowy oraz wykonania utwardzenia nawierzchni na potrzeby ruchu budowlanego łącznika z drogi technicznej przy baraku B-110 wraz z wykonaniem tymczasowego zasilania w energię elektr. zaplecza Zamawiającego, kontenera Inspektora nadzoru oraz hal namiotowych na potrzeby robót przy barakach B-115 i B-122”
Prace konserwatorskie dla baraków o nr inw. B-115 i B-122 szczegółowo określają programy prac konserwatorskich dla każdego z tych baraków, będące częścią składową dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do umowy),
Prace archeologiczne dla baraków o nr inw. B-115 i B-122 szczegółowo określają programy prac archeologicznych dla każdego z tych baraków, będące częścią składową dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do umowy),
demontaże hal namiotowych wzniesionych nad barakami o nr inw. B-115 i B-122 szczegółowo określają projekty budowlano-wykonawcze hal nr 3 i nr 4, projekty organizacji robót, projekty demontażu hal, dokumentacje powykonawcze, będące częścią składową dokumentacji technicznej hal namiotowych (załącznik nr 8 do umowy),
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344277,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599
7.3.3) Ulica: 1 maja 83
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
jakie przetargi wygrała firma
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA ROK 2025 - CZ.II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezinka ul. Męczeństwa Narodów.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Korabiewice na terenie działki 204, gm. Puszcza Mariańska
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.