eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęciminspektor nadzoru b-115 i b-122



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
inspektor nadzoru b-115 i b-122

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz..org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1797d794-ecef-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

inspektor nadzoru b-115 i b-122

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1797d794-ecef-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Inspektor nadzoru B-115,B-122

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla dwóch etapów obejmujących poniższe zakresy:

a) Etap I – nadzór inwestorski w okresie realizacji zadania:
„Konserwacja i remont murowanych baraków mieszkalnych - o nr inw. B-115 i B-122 usytuowanych na odcinku BI dawnego KL Auschwitz II– Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu” w zakresie zgodnym z uzyskanymi decyzjami i pozwoleniami wraz ze wszystkimi robotami związanymi z realizacją niniejszego Zadania.
Zadanie polegać będzie na konserwacji i remoncie budowlanym dwóch zabytkowych murowanych baraków mieszkalnych. Celem wszystkich czynności obejmujących konserwację i remont jest doprowadzenie do spełnienia wymagań podstawowych, dotyczących bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego i użytkowego baraków, które po zakończeniu w/w prac będą funkcjonować jako udostępnione do zwiedzania obiekty muzealne pozostające w zasobach Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu.
W zakres robót związanych z realizacją niniejszego Zadania: Konserwacja i remont baraków murowanych B-115 i B-122 wchodzi m.in. demontaż hal namiotowych stanowiących przykrycie i zabezpieczenie na czas prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych i badań archeologicznych; organizacja i wykonanie zaplecza budowy wraz z niezbędnymi utwardzeniami terenu, wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych, przeniesienie zaplecza budowy Zamawiającego, podłączenie i uziemienie zaplecza, wykonanie tymczasowego zasilania w energię zaplecza Zamawiającego, kontenera IN i hal namiotowych.

b) Etap II – nadzór inwestorski w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;
Udział w przeglądach obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, komisyjne przeprowadzenie odbiorów prac realizowanych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót
Zakresy prac dla Etapu I:
 Roboty budowlane szczegółowo określają projekty budowlane, projekty techniczne, dokumenty formalno-prawne oraz STWiORB dla każdego z tych baraków, będące częścią składową dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do umowy),
 Prace towarzyszące związane z organizacją i wykonaniem zaplecza terenu budowy oraz wykonania utwardzenia nawierzchni na potrzeby ruchu budowlanego łącznika z drogi technicznej przy baraku B-110 wraz z wykonaniem tymczasowego zasilania w energię elektr. zaplecza Zamawiającego, kontenera Inspektora nadzoru oraz hal namiotowych na potrzeby robót przy barakach B-115 i B-122”
 Prace konserwatorskie dla baraków o nr inw. B-115 i B-122 szczegółowo określają programy prac konserwatorskich dla każdego z tych baraków, będące częścią składową dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do umowy),
 Prace archeologiczne dla baraków o nr inw. B-115 i B-122 szczegółowo określają programy prac archeologicznych dla każdego z tych baraków, będące częścią składową dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do umowy),
 demontaże hal namiotowych wzniesionych nad barakami o nr inw. B-115 i B-122 szczegółowo określają projekty budowlano-wykonawcze hal nr 3 i nr 4, projekty organizacji robót, projekty demontażu hal, dokumentacje powykonawcze, będące częścią składową dokumentacji technicznej hal namiotowych (załącznik nr 8 do umowy),

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344277,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599

7.3.3) Ulica: 1 maja 83

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.