Og³oszenie z dnia 2022-10-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00289133/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2022/BZP 00477378/01 - Wynik z dnia 2022-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku SDOO w ¦wiebodzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centralny O¶rodek Badania Odmian Ro¶lin Uprawnych
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stacja Do¶wiadczalna Oceny Odmian w ¦wiebodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800140
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³oneczna 34
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@swiebodzin.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzin.coboru.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Do¶wiadczalnictwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku SDOO w ¦wiebodzinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e05a10db-4473-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00377478
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00055912/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont zewnêtrznej elewacji budynku SDOO
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5eb360fc-fad2-4b82-9afa-f7934e0eedd93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z
miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca
przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,
okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych,
przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,
przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa
siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
sdoo@swiebodzin.coboru.gov.pl
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. poz. 2452). Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w
inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://swiebodzin.coboru.gov.pl/przetargi/przetargi
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
28
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny O¶rodek Badania Odmian Ro¶lin Uprawnych Stacja Do¶wiadczalna
Oceny Odmian w ¦wiebodzinie (adres: ul. S³oneczna 34, 66-200 ¦wiebodzin, tel. tel. 68/4582323, sdoo@swiebodzin.coboru.gov.pl
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres
Administratora
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a wiêc w celu realizacji obowi±zku
wynikaj±cego z przepisu prawa. Obowi±zek ten zwi±zany jest z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej
„ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/¦W/3/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Stacji Do¶wiadczalnej Oceny Odmian w ¦wiebodzinie znajduj±cego siê przy ulicy S³onecznej 34 w ¦wiebodzinie zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – za³±cznik do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Formularz ofertowy zgodny z za³±cznikiem do SWZ2) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy zgodne z za³±cznikiem do SWZ
3) O¶wiadczenie o osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracê
4) O¶wiadczenie o wype³nianiu obowi±zków informacyjnych RODO zgodne z za³±cznikiem do SWZ
5) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej zgodne z za³±cznikiem do SWZ
6) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie stosownych uprawnieñ do reprezentowania Wykonawcy (tj. pe³nomocnictwo), o ile
nie wynikaj± z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spó³ka cywilna). W takim przypadkuwykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli oferta wykonawców, o
których mowa w pkt. 5 w SWZ, zosta³a wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Niedopuszczalna jest pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem przypadków wymienionych w ust. 3.
3. Zmianie mog± ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
1) wyst±pienie prac dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania prac zamiennych, wstrzymuj±cych lub opó¼niaj±cych realizacjê projektu bêd±cego
przedmiotem umowy,
3) wyst±pienia konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,
4) przestojów spowodowanych konieczno¶ci± usuwania nieumy¶lnych uszkodzeñ istniej±cych urz±dzeñ, nieoznaczonych w
dokumentacji projektowej,
5) wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji
pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
6) zaistnienia innych okoliczno¶ci prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania lub
nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami,
7) wyst±pienia zdarzenia losowego maj±cego charakter si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy
zgodnie z jej postanowieniami.
8) w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e ulec
odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej
jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci, tj. o okres opó¼niaj±cy lub wstrzymuj±cy realizacjê zamówienia potwierdzony
przez Zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru inwestorskiego
4. Termin zakoñczenia prac mo¿e ulec skróceniu za zgod± Stron.
5. Dopuszcza siê zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres skrzynki epuap: /SDOOSwiebodzin/ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Remont Obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie.
- Przedmiotem zamówienia s± cykliczne dostawy nici chirurgicznych i materia³ów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
- Budowa o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Witos³aw (dz. 493/4 i 577/1)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych mulczerów le¶nych
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane dla zadania pn. "Poprawa dostêpno¶ci do ¶wiadczeñ opieki d³ugoterminowej poprzez rozbudowê i poszerzenie dzia³alno¶ci zak³adu opiekuñczo-leczniczego w SPZOZ w ¦widniku"
- "Modernizacja i adaptacja by³ych warsztatów szkolnych na potrzeby ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Lipsku"
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej i ekologicznej oraz termomodernizacja budynku Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych w Bystrzycy K³odzkiej - Termomodernizacja budynku ZSP w Bystrzycy K³.
- Modernizacja poprzez remont po³aci dachowych budynku zabytkowego dworca w Marciszowie - etap I.
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w Pudliszkach
wiêcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.