eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › SZKOLENIE DLA UCZNIÓW - "ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU CRM" W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SZKOLENIE DLA UCZNIÓW – „ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU CRM” W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38

1.4.2.) Miejscowość: Milicz

1.4.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 071 38 40 704

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377348

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00364648/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
a) Wymiar: liczba uczniów 20, 2 grupy x 10 osób x 120 h/gr (razem 240 h), max 4h tygodniowo,
b) Termin realizacji: zamówienie będzie realizowane w okresie: IX 2022 – V 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę uzgodnionym z Zamawiającym,
c) Miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Miliczu, ul. Trzebnicka 4b, 56-300 Milicz,
d) Cel i program kursu:
• przygotowanie uczestnika szkolenia do wykorzystywania oprogramowania CRM w prowadzonych przez siebie procesach, które wymagają budowania i utrzymywania relacji z klientem, jak np. związanych ze sprzedażą produktów/usług;
• pozyskiwanie danych klientów, wprowadzanie ich do bazy danych systemu CRM z zastosowaniem zasad i przepisów ochrony danych osobowych oraz weryfikowanie danych firm i osób;
• projektowanie w systemie CRM procesu sprzedaży, w tym ustalanie etapów sprzedaży, przypisywanie im celów i zadań, a następnie wprowadzanie szans sprzedaży do systemu;
• prowadzenie procesu obsługi klienta w systemie CRM, w tym rejestrowanie kontaktów z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, przypisywanie, zakładanie i monitorowanie zadania, a także prowadzenie i monitorowanie procesu sprzedaży, sporządzanie raportów i rozliczeń sprzedaży, wprowadzanie do systemów produktów i usług, planowanie zadań w czasie i analizowanie ich wykonania.

Po zmianie:
a) Wymiar: liczba uczniów 20, 2 grupy x 10 osób x 120 h/gr (razem 240 h), max 4h tygodniowo,
b) Termin realizacji: zamówienie będzie realizowane w okresie: IX 2022 – VI 2023 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę uzgodnionym z Zamawiającym,
c) Miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Miliczu, ul. Trzebnicka 4b, 56-300 Milicz,
d) Cel i program kursu:
• przygotowanie uczestnika szkolenia do wykorzystywania oprogramowania CRM w prowadzonych przez siebie procesach, które wymagają budowania i utrzymywania relacji z klientem, jak np. związanych ze sprzedażą produktów/usług;
• pozyskiwanie danych klientów, wprowadzanie ich do bazy danych systemu CRM z zastosowaniem zasad i przepisów ochrony danych osobowych oraz weryfikowanie danych firm i osób;
• projektowanie w systemie CRM procesu sprzedaży, w tym ustalanie etapów sprzedaży, przypisywanie im celów i zadań, a następnie wprowadzanie szans sprzedaży do systemu;
• prowadzenie procesu obsługi klienta w systemie CRM, w tym rejestrowanie kontaktów z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, przypisywanie, zakładanie i monitorowanie zadania, a także prowadzenie i monitorowanie procesu sprzedaży, sporządzanie raportów i rozliczeń sprzedaży, wprowadzanie do systemów produktów i usług, planowanie zadań w czasie i analizowanie ich wykonania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-05 10:00

Po zmianie:
2022-10-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-05 10:30

Po zmianie:
2022-10-10 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-03

Po zmianie:
2022-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.