eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo"Przebudowa infrastruktury budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinkowo wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia, w celu utworzenia nowej oferty kulturalnej dla gminy Mrągowo"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinkowo wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia,
w celu utworzenia nowej oferty kulturalnej dla gminy Mrągowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897412924

1.5.8.) Numer faksu: 897412924

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminamragowo.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa infrastruktury budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinkowo wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia,
w celu utworzenia nowej oferty kulturalnej dla gminy Mrągowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd31e0b-0dd7-4532-8e0b-1e131ec7c4fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026302/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 PRZEBUDOWA ŚWIETLICY W MARCINKOWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Priorytet 11 Turystyka i kultura Działania 11.01 Infrastruktura kultury

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.03.2025 RZP.I.02.2025 RBK.7021.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr ew. 402/8, 402/11 i 402/12 obręb Marcinkowo, gm. Mrągowo – Adres: Marcinkowo nr 26, Gmina Mrągowo, 11-700 Mrągowo Zakres prac:

1 ROZBIÓRKI I WYBURZENIA
1.1 Demontaż starej instalacji elektrycznej
1.2 Przybudówka - elew. północno-zachodnia
1.3 Przybudówka - elew. północno-wschodnia
1.4 Budynek główny
1.5 Rozbiórka opaski, chodników i starych fundamentów

2 DOBUDOWA - POMIESZCZENIA
2.1 Dobudowa - stan surowy
2.1.1 Roboty ziemne i fundamentowe
2.1.2 Podłoża i podkłady pod posadzki
2.1.3 Ściany i ścianki nadziemia
2.2 Dobudowa - wykończenie
2.2.1 Tynki, okładziny i malowania ścian wew.
2.2.2 Sufit podwieszany, warstwy izolacyjne sufitu oraz gładzie i malowanie
2.2.3 Pasadzki i podłogi oraz warstwy izolacyjne pod posadzkami
2.2.4 Stolarka okienna i drzwiowa - zewnętrzna i wewnętrzna

3 BUDYNEK GŁÓWNY I PRZYBUDÓWKA WSCHODNIA
3.1 Prace izolacyjne zgodne z zaleceniem firmy MYKO-STSEM
3.2 Murowanie ścian i ścianek + nowe nadproża
3.3 Warstwy podkładowe, izolacyjne i wyrównawcze pod posadzki
3.4 Posadzki i podłogi
3.5 Stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
3.6 Tynki wewnętrzne i okładziny ścian
3.7 Gładzie gipsowe i malowania
3.8 Wyposażenie budynku

4 PODDASZE I DACH NAD CAŁOŚCIĄ
4.1 Poddasze budynku głównego i przybudówki wschodniej
4.2 Dach budynku głównego i przybudówek

5 ELEWACJA - TERMIZOLACJA I WYPRAWA CIENKOWARSTWOWA - CAŁOŚĆ
5.1 Fundamenty - odkopanie, izolacja i docieplenie
5.2 Ściany nadziemia - docieplenie i wyprawa elewacyjna
5.3 Cokół - izolacja, docieplenie i wyprawa elewacyjna
5.4 INSTALACJE SANITARNE
5.4.1 Instalacja kanalizacji sanitarnej
5.4.2 Instalacja wody ciepłej i zimnej
5.4.3 Instalacja gazowa + kotłownia
5.4.4 Instalacja centralnego ogrzewania - podłogowe
5.4.5 Instalacja wentylacji mechanicznej

6 INSTALACJA ELEKTRYCZNA
6.1 Przebudowa przyłącza napowietrznego
6.2 GLZ
6.3 Tablice rozdzielcze - rozdzielnica wyłącznika głównego
6.4 WLZ
6.5 Tablice rozdzielcze
6.6 Instalacja elektryczna - obwody odbiorcze z RG +R1
6.7 Montaż opraw oświetleniowych
6.8 Instalacja przyzywowa - WC niepełnosprawnych - sztuk 3
6.9 Instalacja połączeń wyrównawczych
6.10 Instalacja odgromowa
6.11 Instalacja fotowoltaiczna
6.12 Badania i pomiary
6.13 Roboty uzupełniające przy instalacji elektrycznej

7 ROBOTY BUDOWLANE - PODJAZD, PODESTY WEJŚCIOWE I OPASKA
7.1 Podest i podjazd dla osób niepełnosprawnych - wejście do pom. 6.
7.2 Podest wejściowy do pom.
7.3 Podest wejściowy do pom.
7.4 Podest wejściowy i schody do pom.
7.5 Opaska wokół budynku
7.6 Chodniki





8. WYPOSAŻENIE

8.1 Scena mobilna z zadaszeniem i podjazdem
8.2 Krzesło konferencyjne- 70 szt.
8.3 Stół składany konferencyjny- 20 szt
8.4 Piekarnik parowy do zabudowy- 1 szt.
8.5 Płyta do zabudowy INDUKCJA
8.6 Zmywarka do zabudowy
8.7 Chłodziarka wolnostojąca
8.8 Stół do tenisa
8.9 Nagłośnienie do sceny- 1 szt
8.10 Projektor - 1 szt.
8.11 Ekran do projektora- 1 szt.
8.12 Stół bilardowy- 1 szt
8.13 Głośnik mobilny- 1 szt.
8.14 Monitoring- zestaw 4 kamery
8.15 Zabudowa kuchenna- 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3101458,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2481823,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH MIECZYSŁAW KOZAK 11-731 Sorkwity, Maradki 3

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420007343

7.3.3) Ulica: Maradki 3

7.3.4) Miejscowość: Sorkwity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-731

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2481823,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.