eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO Z PODZIAŁEM NA CZTERY CZĘŚCI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1621b840-011a-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa wyposażenia warsztatowego w podziale na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130812,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia warsztatowego w podziale na 4 części:
Część nr 1- Dostawa stołów warsztatowych, myjki, wózka narzędziowego,
2. Dostarczony przez Wykonawcę towar będzie w gatunku I, fabrycznie nowy zapakowany w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, składający się z części stosowanych do pierwszego montażu, a elementy silnikowe muszą posiadać nr części lub cechę towaru nie będącego starszym niż rok wyprodukowania 2022.
3. Dostarczony towar w danej pozycji asortymentowej powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne.
4. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym:
a) towary należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone towary powinny być oznakowane zgodnie z 4 pkt.1 ppkt.5 (grupa materiałowa 5) ww. decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w 5 dla grupy materiałowej 5 ww. decyzji.
b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) do odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 ww. decyzji). Wykonawca wypełnioną kartę wyrobu powinien przekazać do Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
c) z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały techniczne nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (dostawca, wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu, lecz nanosi go na opakowaniu (np. elektroda, wiertło w ilości mniejszej niż standardowe opakowanie fabryczne), a materiały te są przewidziane do natychmiastowego zużycia lub zużycia w krótkim okresie czasu np. w ramach obsługiwania rocznego.
d) w przypadku tśm nie posiadających fabrycznego opakowania (np. drążki reakcyjne, drążki skrętne, felgi itp.) wymaga się aby były one oznakowane naklejką z nazwą dostawcy oraz nr umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym załącznik 1a oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 70731,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia warsztatowego w podziale na 4 części:
Część nr 2- Dostawa narzędzi prostych,
2. Dostarczony przez Wykonawcę towar będzie w gatunku I, fabrycznie nowy zapakowany w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, składający się z części stosowanych do pierwszego montażu, a elementy silnikowe muszą posiadać nr części lub cechę towaru nie będącego starszym niż rok wyprodukowania 2022.
3. Dostarczony towar w danej pozycji asortymentowej powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne.
4. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym:
a) towary należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone towary powinny być oznakowane zgodnie z 4 pkt.1 ppkt.5 (grupa materiałowa 5) ww. decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w 5 dla grupy materiałowej 5 ww. decyzji.
b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) do odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 ww. decyzji). Wykonawca wypełnioną kartę wyrobu powinien przekazać do Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
c) z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały techniczne nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (dostawca, wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu, lecz nanosi go na opakowaniu (np. elektroda, wiertło w ilości mniejszej niż standardowe opakowanie fabryczne), a materiały te są przewidziane do natychmiastowego zużycia lub zużycia w krótkim okresie czasu np. w ramach obsługiwania rocznego.
d) w przypadku tśm nie posiadających fabrycznego opakowania (np. drążki reakcyjne, drążki skrętne, felgi itp.) wymaga się aby były one oznakowane naklejką z nazwą dostawcy oraz nr umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym załącznik 1a oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
Kod CPV:

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 8943,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia warsztatowego w podziale na 4 części:
Część nr 3- Dostawa elektro narzędzi,
2. Dostarczony przez Wykonawcę towar będzie w gatunku I, fabrycznie nowy zapakowany w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, składający się z części stosowanych do pierwszego montażu, a elementy silnikowe muszą posiadać nr części lub cechę towaru nie będącego starszym niż rok wyprodukowania 2022.
3. Dostarczony towar w danej pozycji asortymentowej powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne.
4. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym:
a) towary należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone towary powinny być oznakowane zgodnie z 4 pkt.1 ppkt.5 (grupa materiałowa 5) ww. decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w 5 dla grupy materiałowej 5 ww. decyzji.
b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) do odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 ww. decyzji). Wykonawca wypełnioną kartę wyrobu powinien przekazać do Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
c) z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały techniczne nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (dostawca, wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu, lecz nanosi go na opakowaniu (np. elektroda, wiertło w ilości mniejszej niż standardowe opakowanie fabryczne), a materiały te są przewidziane do natychmiastowego zużycia lub zużycia w krótkim okresie czasu np. w ramach obsługiwania rocznego.
d) w przypadku tśm nie posiadających fabrycznego opakowania (np. drążki reakcyjne, drążki skrętne, felgi itp.) wymaga się aby były one oznakowane naklejką z nazwą dostawcy oraz nr umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym załącznik 1a oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia warsztatowego w podziale na 4 części:
Część nr 4- Dostawa pozostałego wyposażenia.
2. Dostarczony przez Wykonawcę towar będzie w gatunku I, fabrycznie nowy zapakowany w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, składający się z części stosowanych do pierwszego montażu, a elementy silnikowe muszą posiadać nr części lub cechę towaru nie będącego starszym niż rok wyprodukowania 2022.
3. Dostarczony towar w danej pozycji asortymentowej powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne.
4. Dostarczony towar musi być oznakowany kodem kreskowym:
a) towary należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone towary powinny być oznakowane zgodnie z 4 pkt.1 ppkt.5 (grupa materiałowa 5) ww. decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w 5 dla grupy materiałowej 5 ww. decyzji.
b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) do odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 ww. decyzji). Wykonawca wypełnioną kartę wyrobu powinien przekazać do Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
c) z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały techniczne nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (dostawca, wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu, lecz nanosi go na opakowaniu (np. elektroda, wiertło w ilości mniejszej niż standardowe opakowanie fabryczne), a materiały te są przewidziane do natychmiastowego zużycia lub zużycia w krótkim okresie czasu np. w ramach obsługiwania rocznego.
d) w przypadku tśm nie posiadających fabrycznego opakowania (np. drążki reakcyjne, drążki skrętne, felgi itp.) wymaga się aby były one oznakowane naklejką z nazwą dostawcy oraz nr umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym załącznik 1a oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 43008,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97398,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98096,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97398,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97398,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25385,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29246,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26051,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26051,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8749,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9871,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8749,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8749,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52198,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52198,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52198,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52198,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.