Og³oszenie z dnia 2022-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00507613/01 - Wynik z dnia 2022-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
376. Wy³onienie Wykonawcy w zakresie wykonania I Etapu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku UJ w Krakowie przy ul. Czapskich 4 (31-110).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET JAGIELLOÑSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Go³êbia 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolanta.szymanek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
376. Wy³onienie Wykonawcy w zakresie wykonania I Etapu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku UJ w Krakowie przy ul. Czapskich 4 (31-110).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6feeab57-43d9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00377198
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00255776/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.46 Dzia³ Administrowania Nieruchomo¶ciami Budynek Administracji -Budowa instalacji klimatyzacji - etap I - ul. Czapskich 4
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ, tj. Informacja o sposobie
porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów, a tak¿e wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania siê z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.376.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania jest wy³onienie Wykonawcy w zakresie wykonania systemów klimatyzacji dla pomieszczeñ I-go piêtra Oficyny budynku biurowego UJ, na podstawie „Projektu instalacji klimatyzacji parteru czê¶ci frontowej i oficyny oraz I piêtra budynku biurowego Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie przy ul. Czapskich 4”. Prace dla pomieszczeñ I-go piêtra Oficyny okre¶lone bêdê jako Etap I realizowanego Projektu. Roboty realizowane bêd± na podstawie Decyzji pozwolenia na budowê nr 789/6740.1/2022 z dnia 24 czerwca 2022 roku oraz Pozwolenia nr ZN-I.5142.179.2022 z dnia 11 kwietnia 2022 roku Ma³opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wykonanie robót ogólnobudowlanych ujêtych w dokumentacji projektowej wraz z zabezpieczeniem istniej±cych pow³ok, sufitów
(w szczególno¶ci systemowych drewnianych) i wyk³adzin oraz doprowadzenie ich do stanu pierwotnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urz±dzeñ ch³odz±cych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów –
o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który posiada certyfikat wydany na mocy postanowieñ ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2065 z pó¼n. zm.) – tj. certyfikat dla przedsiêbiorcy.
3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4.Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
1)skieruj± do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia tj.
a)kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, z do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu co najmniej dwoma robotami konserwatorskimi w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,
b)kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ; z do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu co najmniej dwoma robotami konserwatorskimi w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,
c)kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ; z do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu co najmniej dwoma robotami konserwatorskimi w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,
d)co najmniej jedn± (1) osob± posiadaj±c± kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie monta¿u i kontrolno-pomiarowym dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV (E),
e)co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie monta¿u i kontrolno-pomiarowym dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV (D),
f)jedn± (1) osob± posiadaj±c± wydane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392 z pó¼n. zm.) ¶wiadectwo kwalifikacji uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci grupy 1 i 2 na stanowiskach DOZORU i EKSPLOATACJI,
g)jedn± (1) osob± posiadaj±c± wydane na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2065 z pó¼n. zm.) certyfikaty o uprawnieniach
F-GAZOWYCH,
h)kierownika robót konserwatorskich posiadaj±cego stosowne uprawnienia lub odpowiedni± praktykê zgodnie z art. 37a Ustawy dnia 23 lipca 2003; o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 840 z pó¼n. zm.) i do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami konserwatorskimi w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,
2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie (2) roboty budowlane (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) obejmuj±ce swoim zakresem dostawê
i monta¿ instalacji klimatyzacji wraz z robotami budowlanymi i elektrycznymi towarzysz±cymi o ³±cznej warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250 000 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy 00/100 PLN), a roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Zamawiaj±cy za zrealizowanie robót budowlanych w czynnym obiekcie uzna roboty budowlane, które by³y prowadzone w obiektach budowlanych, które by³y u¿ytkowane podczas prowadzenia robót budowlanych. Zamawiaj±cy „odrêbny kontrakt” rozumie jako jedn±, pisemn± umowê odp³atn± – a nie sumê pojedynczych ustnych b±d¼ pisemnych zleceñ realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie postawionych powy¿ej warunków przez tê sam± osobê skierowan± do realizacji zamówienia,
z wyj±tkiem pkt. d) i e).Weryfikacji i oceny warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez uczestnicz±cych w postêpowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia: nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1)certyfikatu wydanego na mocy postanowieñ ustawy z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2065 z pó¼n. zm.) – tj. certyfikatu dla przedsiêbiorcy, o którym mowa w rozdziale VI
pkt. 4 pkt 2 SWZ,
2)wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, potwierdzaj±cego spe³nienie warunków podmiotowych udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3)wykazu robót budowlanych zawieraj±cy informacje pozwalaj±ce na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u opisanego w Rozdziale VI SWZ pkt 4 ppkt. 2) w szczególno¶ci nazwy inwestycji, rodzaj realizowanych prac, warto¶æ, termin realizacji, nazwê Zamawiaj±cego,
4)dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, z zastrze¿eniem Rozdzia³u IV ust. 2 SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona przez wykonawcê wed³ug tre¶ci postanowieñ SWZ oraz wed³ug tre¶ci formularza oferty i jego za³±czników, w szczególno¶ci oferta winna zawieraæ wype³niony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej nastêpuj±cymi za³±cznikami (wype³nionymi i uzupe³nionymi lub sporz±dzonymi zgodnie z ich tre¶ci±):1) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców,
2) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) o¶wiadczenie dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) tj.:
a) o¶wiadczenie o udostêpnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowi±zaniem lub innym ¶rodkiem dowodowym /o ile dotyczy/;
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
c) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim go dotycz±;
4) indywidualn± kalkulacjê ceny oferty, zgodnie z rozdzia³em III SWZ,
5) przedmiotowe ¶rodki dowodowe: o ile dotyczy, zgodnie z rozdzia³em IV SWZ.
6) pe³nomocnictwo (zgodnie z pkt. 4-5 powy¿ej) lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
7) KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostêpnych baz;
8) wykaz podwykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca, najpó¼niej w dniu sk³adania ofert a przed up³ywem terminu sk³adania ofert, winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci wynosz±cej kwotê 6000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100) i utrzymaæ go nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
4. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie
na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 6, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XVIII SWZ.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owo okre¶lono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owo okre¶lono w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy u¿yciu narzêdzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Sk³adanie i otwarcie ofert odbywa siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach okre¶lonych w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa ¶rodków dezynfekcyjno-myj±cych
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacj± fotograficzn± kolorow± (3 czê¶ci) - edycja 9/2025
- Roboty budowlane w Kamienicy Szo³ayskich zwi±zane z wymian± okien na parterze
- Remont nawierzchni przy budynku warsztatów szkolnych Zespo³u Szkó³ Mechanicznych Nr 2, Al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie
- Wy³onienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeñ zieleni wraz z roczn± pielêgnacj± w ramach zadania bud¿etu obywatelskiego pn.: "Wybieg dla psów w Dzielnicy II", przy ul. Mogilskiej, dla ZZM
- Wykonanie przegl±dów instalacji o¶wietlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego i centralek monitoringu w obiektach AGH - DE-dzp.272-306/25
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na halach wystawowych CMP
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach w³asnych i zarz±dzanych przez Tomaszowskie TBS Spó³ka z o.o.
- Remont nawierzchni istniej±cego kortu do gry w tenisa wraz z monta¿em nowego kortu do padla
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMY¦LU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CIAMI
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyglêdach"
- Roboty budowlane zwi±zane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wyk³adziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.