Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00311504/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.grocholewska@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/212916/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a67ebb9f-e338-4c6f-b944-6df79886def9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100000.271.106.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1701389,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1701389,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Malborku (Część I)4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 490554,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Pucku (Część II)4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 525440,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Kwidzynie (Część III)4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 685394,1 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania i oceny nadesłanych ofert Zamawiający stwierdził, że w dokumentacji powyższego postępowania (SWZ, Formularz ofertowy, wzór Umowy) podane zostały sprzeczne informacje dotyczące sposobu sporządzenia kosztorysu ofertowego i charakteru Umowy jaką Zamawiający zamierza zawrzeć, a co za tym idzie wynagrodzenia, które tą umową zostałoby ustalone (kosztorysowe, ryczałtowe).
W związku z powyższym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego [(art. 255 pkt 6) Pzp]
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania i oceny nadesłanych ofert Zamawiający stwierdził, że w dokumentacji powyższego postępowania (SWZ, Formularz ofertowy, wzór Umowy) podane zostały sprzeczne informacje dotyczące sposobu sporządzenia kosztorysu ofertowego i charakteru Umowy jaką Zamawiający zamierza zawrzeć, a co za tym idzie wynagrodzenia, które tą umową zostałoby ustalone (kosztorysowe, ryczałtowe).
W związku z powyższym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego [(art. 255 pkt 6) Pzp]
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania i oceny nadesłanych ofert Zamawiający stwierdził, że w dokumentacji powyższego postępowania (SWZ, Formularz ofertowy, wzór Umowy) podane zostały sprzeczne informacje dotyczące sposobu sporządzenia kosztorysu ofertowego i charakteru Umowy jaką Zamawiający zamierza zawrzeć, a co za tym idzie wynagrodzenia, które tą umową zostałoby ustalone (kosztorysowe, ryczałtowe).
W związku z powyższym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego [(art. 255 pkt 6) Pzp]
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Kościerzynie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Montaż instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji klimatyzacji VRF z wpięciem do istniejącego systemu BMS w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





