Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń infrastruktury węzłów telekomunikacyjnych wraz z Oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100999489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132-136
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cyfra.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja i Teleinformatyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń infrastruktury węzłów telekomunikacyjnych wraz z Oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-248eddcd-82e2-4eb0-ac18-8ac6fda7b709
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106118/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego urządzeń infrastruktury węzłów telekomunikacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-248eddcd-82e2-4eb0-ac18-8ac6fda7b7093.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Zgodnie z przepisem art. 18 ust. 4 w zw. z art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nakłada na Wykonawców obowiązek zachowania poufności treści informacji wskazanych w Rozdziale II SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, w zakresie kolumny „S/N” w Tabeli nr 1 - informacje dotyczące numerów seryjnych. Wyżej wymienione informacje Wykonawca może uzyskać po złożeniu wniosku o ich udostępnienie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzednim, składa się na adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cyfra.gov.pl. Część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy w formie elektronicznej poprzez udostępnienie pliku zabezpieczonego hasłem, zawierającego te dane. Hasło zostanie przekazane Wykonawcom za pośrednictwem wiadomości SMS przesłanej na numer telefonu komórkowego wskazany we wniosku. W celu skutecznego złożenia takiego wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ należy:1.1. podać dane wnioskodawcy, w szczególności numer telefonu komórkowego, na który zostanie udostępnione hasło do pliku zawierającego przekazywane informacje;
1.2. dołączyć do wniosku umowę o zachowaniu poufności, opatrzoną przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do Formularza oferty, względem informacji przekazywanych Wykonawcy do zachowania w tajemnicy danych i informacji poufnych udostępnionych przez Zamawiającego oraz wszelkich zmian, uzupełnień i sprostowań tych dokumentów
i informacji ewentualnie udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wzór wniosku o udostępnienie części SWZ objętej poufnością został zamieszczony w Załączniku nr 6 do Formularza oferty.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.coi.gov.pl/zamowienia-publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się:
1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
lub
2) drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cyfra.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w pkt 27 Rozdziału I SWZ - "Ochrona danych osobowych"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w pkt 27 Rozdziału I SWZ - "Ochrona danych osobowych"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COI-ZAK.262.49.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń infrastruktury węzłów telekomunikacyjnych wraz z Oprogramowaniem.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50312300-8 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w pkt. 20. Rozdziału I SWZ - "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi wsparcia technicznego urządzeń sieciowych o wartości co najmniej 25 000 zł brutto każda.
Uwaga I - Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę realizowaną lub zrealizowaną w ramach jednej umowy.
Uwaga II - Jeżeli Wykonawca w dacie składania oferty wykonuje zamówienie, o którym mowa w warunku powyżej, wskazany tam warunek uznaje się za spełniony jeżeli do upływu terminu składania ofert wartość zrealizowanej części zamówienia wynosiła co najmniej 25 000 zł brutto.
.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia:
2.1. Wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wykaże doświadczenie w pełnym zakresie określonym w warunku. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia jednego Wykonawcy z częścią wymaganego doświadczenia drugiego Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza Oferty) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514), sporządzone na podstawie załącznika nr 4 do Formularza OfertySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się również wspólników spółki cywilnej.
3. Wszelka korespondencja Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie
wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w Rozdziale III SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-26 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-24
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udrożnienie koryta potoku Kopydło w miejscowości Wisła wraz z naprawą umocnień brzegowych i dennych na odcinku od 0+000 do 0+665 (rozmiar rzeczowy 0,665 km)
- Odnowienie Software Assurance dla posiadanych licencji Microsoft
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji sali konferencyjnej budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie i pełnieniu nadzoru autorskiego.
- Dostawa aparatu Angio OCT dla Kliniki Okulistyki SKDJ, DZPUCK.262.186.2025
- Sprzedaż i dostarczenie 3 sztuk serwerów
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego utrzymania serwerowni Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w okresie 2 lat pod adresem 04-247 Warszawa, ul. Chełmżyńska 9
- wykonywanie w latach 2006-2008 usługi utrzymania urządzeń telekomunikacji kolejowej.
więcej: Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.