eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulan-Majorat › Budowa samorządowego przedszkola



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samorządowego przedszkola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ULAN-MAJORAT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 57

1.5.2.) Miejscowość: Ulan-Majorat

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-307

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-351-80-69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ulanmajorat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36669a34-09ad-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samorządowego przedszkola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36669a34-09ad-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062487/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przedszkola w miejscowosci Ulan-Majorat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKS.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa samorządowego przedszkola”
4.2. Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
W ramach inwestycji Gmina planuje wybudowanie budynku przedszkola w miejscowości Ulan-Majorat w sąsiedztwie już funkcjonującego żłobka, co będzie bardzo wygodne dla rodziców najmłodszych dzieci. Obecnie przedszkole gminne mieści się w pomieszczeniach budynku zespołu szkół, do którego uczęszczają dzieci w wieku od kilku do kilkunastu lat, stąd obiekt ten nie gwarantuje odpowiednich warunków dla dzieci w wieku przedszkolnym. Efektem realizacji inwestycji będzie jednokondygnacyjny, dostosowany do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym budynek przedszkola o powierzchni użytkowej ok. 870 m2. Teren, na którym ma powstać budynek przedszkola jest już uzbrojony i gotowy do rozpoczęcia realizacji inwestycji. Wybudowanie nowego obiektu przedszkola sprawi, że Gmina stanie się bardziej atrakcyjnym miejscem do zamieszkania dla młodych ludzi planujących założenie rodziny, co powinno się przełożyć w niedługiej perspektywie czasu zarówno na wyższy odsetek mieszkańców w wieku produkcyjnym, jak również wyższy odsetek dzieci. Aktualnie Gmina posiada dostoswany do swoich potrzeb żłobek gminny oraz dobrze rozwiniętą sieć szkół podstawowych. Jedynym brakującym elementem w ramach infrastruktury edukacyjnej jest odpowiedni obiekt przedszkola gminnego. Wybudowanie nowego obiektu przedszkola pozwoli na pełne skompletowanie infrastruktury edukacyjnej Gminy, co z kolei wpłynie na perspektywy rozwoju Gminy w perspektywie kolejnych dekad.
4.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola w miejscowości
Ulan-Majorat na działkach ew. nr 116/4, 116/5, 116/6, 116/7, 116/8. Budynek jednokondygnacyjny niski, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej o ścianach murowanych z bloczków wapienno-piaskowych na zaprawie cementowo-wapiennej, przekrytych stropami żelbetowymi gęstożebrowymi sprężonymi. Dach wielospadowy przestrzennie kształtowany, konstrukcja dachu typowa drewniana w układzie płatwiowo-krokwiowym-kleszczowym, pokrycie blacha dachówkopodobna modułowa.
Budynek stanowić będzie uzupełnienie istniejącej zabudowy. W budynku przewidziano 6 oddziałów przedszkolnych, poza oddziałami zaprojektowano także pomieszczenia: kuchni ze zmywalnia i z pomieszczeniami pomocniczymi, pomieszczenie socjalne, gospodarcze, szatni dla przedszkolaków, higieniczno-sanitarne, w tym jedno przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zestawienie podstawowych danych liczbowych:
Łączna długość budynku: 43,20 m
Szerokość max budynku: 38,80 m
Ilość kondygnacji: 1
Powierzchnia zabudowy wynosi: 1030,80 m2
Powierzchnia użytkowa: 870,25 m2
Kubatura brutto: 5518,0 m3
W budynku projektuje się następujące instalacje:
- instalacja oświetlenia podstawowego,
- instalacja gniazd wtykowych jednofazowych,
- instalacja sterowania wentylacja mechaniczna,
- instalacja piorunochronna i ochrony przepięciowej,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- instalacja oświetlenia awaryjnego,
- instalacja oświetlenia zewnętrznego,
- instalacja kanalizacyjna,
- instalacja zimnej wody,
- instalacja ciepłej wody gospodarczej,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacja kamer CCTV,
- instalacja nagłośnieniowa,
- instalacja RTV,
- instalacja komputerowa,
- instalacja fotowoltaiczna.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno – budowlany,
- projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39370000-6 - Instalacje wodne

09330000-1 - Energia słoneczna

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6682011,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6682011,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6682011,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST-CIOŁEK JAROSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251850444

7.3.4) Miejscowość: Stara Wróblina

7.3.5) Kod pocztowy: 21-421

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6682011,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.