eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORŁY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Przemyska 3

1.4.2.) Miejscowość: Orły

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-716

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.4.7.) Numer telefonu: 16 671 26 93

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376838

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00502332

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.8. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00040100/08/P

Po zmianie:
2022/BZP 00040100/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:
art. 255 pkt 7 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia
postępowanie pn. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego, gdy Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, z uwzględnieniem art. 263 teżje ustawy.
Uzasadnienie faktyczne.
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 21.07.2022r. Wykonawca Michał Ornatowski
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MAXBIURO Michał Ornatowski,
(ul. Targowa 23, 21-010 Łęczna), którego oferta zgodnie z art. 239 p.z.p. została przez
Zamawiającego na podstawie kryteriów ocen ofert określonych w Specyfikacji Warunków
Zamówienia i warunków udziału w postępowaniu wybrana jako oferta najkorzystniejszą, uchylił
się od zawarcia umowy składając stosowne wyjaśnienia. Z treści których wynika iż obecna
sytuacja gospodarcza i ekonomiczna uniemożliwia zrealizowanie umowy zgodnie z cenami
podanymi w formularzu ofertowym.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego a brak innej ważnej oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć
umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie
postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie
dysponuje innymi ważnymi ofertami z uwagi na fakt ich odrzucenia a zatem nie ma możliwości
skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pouczenie.
Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach
przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505 - 590)

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków

Przed zmianą:
2

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:
2

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.6. Liczba ofert odrzuconych

Przed zmianą:

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
370770,00

Po zmianie:
394559,40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
396224,00

Po zmianie:
394559,40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
394559,40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
Grunwaldzka 5e

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Kutno

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
99-300

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
łódzkie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy

Przed zmianą:

Po zmianie:
Mikro przedsiębiorca

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIP: 775 264 55 36

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
2022-09-06

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:

Po zmianie:
394559,40

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:

Po zmianie:
Okres realizacji - dni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:

Po zmianie:
60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.