Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361566/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu
„Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowrocław - Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093042606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Metalowców 3
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epawlikowska@gopsinowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowroclaw.naszcus.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e3c2f85-5273-450d-91c7-3e17ec2304bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu„Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3c2f85-5273-450d-91c7-3e17ec2304bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110975/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny Plus Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne Nr FEKP.08.24-IZ.00-0006/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.FK.27.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – konsultacje psychiatryczne.Konsultacje psychiatryczne będą prowadzone przez lekarza psychiatrę lub lekarza w trakcie specjalizacji z psychiatrii i będą miały wyłącznie charakter profilaktyczny i/lub diagnostyczny (psychiatra nie będzie prowadził leczenia).
Wymiar usługi wynosi 3 godziny tygodniowo.
Zamówienie obejmuje:
1) świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu konsultacji psychiatrycznej poprzez poradnictwo specjalistyczne dla osób dotkniętych przemocą domową, wskazanych przez KIPUS, również dla dzieci i młodzieży, w zakresie zaburzeń zdrowia psychicznego, zaburzeń zachowania i emocji, chorób psychicznych,
2) dobór i kierowanie osób do psychologa, na psychoterapię grupową i indywidualną, wydawanie skierowań na pogłębienie diagnozy i badania,
3) realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych uczestników projektu;
4) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji usługi, obejmującej m.in. zakres porad psychiatrycznych oraz listy obecności uczestników, karty czasu pracy;
5) współpraca z Organizatorem Usług Społecznych CUS w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań;
6) pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
85111800-8 - Usługi leczenia patologii
4.5.5.) Wartość części: 97500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - poradnictwo psychologiczne.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia psychologicznego dla osób doświadczających przemocy domowej oraz systemowej pracy z rodziną. Terapia musi być ukierunkowana na pracę z członkami rodzin. Spotkania mają za zadanie m.in. rozpoznanie źródła problemu w rodzinie, identyfikację trudności życiowych i emocjonalnych, rozwiązywanie konfliktów, pomoc w zmianie sytuacji życiowej.
Wymiar usługi wynosi 10 godzin tygodniowo.
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) świadczenia wsparcia psychologicznego uczestnikom projektu w ramach spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej,
2) prowadzenia terapii indywidualnej, opartej na wspieraniu osób w kryzysach psychicznych, trudnych sytuacjach życiowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie;
3) świadczenie wsparcia psychologicznego zarówno osobom dorosłym oraz dzieciom i młodzieży;
4) prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące psychologów;
5) podejmowania działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia i zdrowia osób korzystających z usług;
6) realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych uczestników projektu;
7) współpraca z Dyrektorem CUS i pracownikami CUS w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji usługi, obejmującej m.in. zakres wsparcia, listy obecności uczestników, karty czasu pracy;
9) pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – poradnictwo psychoterapeutyczne i prowadzenie grup wsparcia.Poradnictwo psychoterapeutyczne dla ofiar przemocy w rodzinie będzie prowadzone przez psychoterapeutę w 2 grupach wsparcia (każda po 6 osób), każda grupa 2 godziny tygodniowo, w sposób ukierunkowany na wsparcie ofiary przemocy w rodzinie oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc, szczególnie w zakresie:
1) rozpoznania sytuacji psychologicznej, zdrowotnej, wychowawczej oraz rodzinnej osób korzystających z usług;
2) rozpoznania źródła problemów i podejmowanie odpowiednich działań
profilaktycznych i wspierających;
3) zdiagnozowania przypadku i zastosowania odpowiednich podejść
terapeutycznych;
4) pracy nad rozwojem, wpływu na zmianę postaw i poprawę zdolności radzenia
sobie i rozumienia stanów emocjonalnych w sytuacjach trudnych, kryzysowych,
wprowadzanie pozytywnych wzorców myślenia;
5) pomocy w rozwiązywaniu problemów w związku z wystąpieniem poczucia
bezradności i bezsilności oraz smutku, pozostawania w trudnościach, a także
minimalizowania zachowania agresywnego;
6) udzielenia konsultacji i porad indywidualnych (w razie takiej konieczności);
7) podejmowania działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia i zdrowia osób korzystających z usług;
8) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji usługi, obejmującej m.in. zakres wsparcia, listy obecności uczestników, karty czasu pracy;
9) realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych uczestników projektu.
10) pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – poradnictwo socjalne.Poradnictwo socjalne będzie prowadzone przez pracownika socjalnego przez 20 godzin w miesiącu, w celu niesienia pomocy osobom i rodzinom doświadczającym przemocy domowej, które potrzebują wsparcia, m. in. poprzez pomoc w skorzystaniu z lokalnych programów pomocy społecznej.
W szczególności zadaniem pracownika socjalnego będzie:
1) opiniowanie i kwalifikowanie skierowanych przez KIPUS osób w zakresie uzyskania przez nich świadczeń z pomocy społecznej;
2) wspieranie osób i rodzin w wysiłkach zmierzających do zaspokojenia ich niezbędnych potrzeb;
3) udzielanie informacji, wskazówek, porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych;
4) pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa, terapii lub innych form pomocy w zakresie możliwości rozwiązywania problemów przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe;
5) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania przemocy domowej;
6) kierowanie się zasadami etyki zawodowej;
7) zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w czasie wykonywania usług, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;
8) pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- Psychoterapia rodzinna
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
więcej: Usługi leczenia patologii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





