Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 2 nowych wózków widłowych z chwytakami widłowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "REGIONALNY ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302017142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staroprzygodzka 121
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 50 33 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzzo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzzo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 2 nowych wózków widłowych z chwytakami widłowymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2c6dc5-31fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZZO/DA/2023/11
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308709,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych z chwytakami widłowymi.2) Wózki wyprodukowane seryjnie - nie dopuszcza się prototypu ani pierwszego egzemplarza z produkcji.
3) Maksymalnie przepracowanych 10 mtg.
4) Rok produkcji nie starszy niż 2022 r.
5) Wykonawca jest zobowiązany zarejestrować wózek widłowy we właściwym terenowo dla Ostrowa Wielkopolskiego Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego UDT.
6) Pojazd przeznaczony będzie głównie do transportu zbelowanego surowca w warunkach dużego zapylenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 , który stanowi integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42415110-2 - Wózki widłowe
4.5.5.) Wartość części: 154354,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych z chwytakami widłowymi.2) Wózki wyprodukowane seryjnie - nie dopuszcza się prototypu ani pierwszego egzemplarza z produkcji.
3) Maksymalnie przepracowanych 10 mtg.
4) Rok produkcji nie starszy niż 2022 r.
5) Wykonawca jest zobowiązany zarejestrować wózek widłowy we właściwym terenowo dla Ostrowa Wielkopolskiego Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego UDT.
6) Pojazd przeznaczony będzie głównie do transportu zbelowanego surowca w warunkach dużego zapylenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 , który stanowi integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42415110-2 - Wózki widłowe
4.5.5.) Wartość części: 154354,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Cena oferty w ramach pierwszej i drugiej części zamówienia, przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację każdej części zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie dołożyć brakujących środków, w związku z tym jest zobowiązany unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Cena oferty w ramach pierwszej i drugiej części zamówienia, przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację każdej części zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie dołożyć brakujących środków, w związku z tym jest zobowiązany unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy al. Powstańców Wielkopolskich 14b
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i modernizacji budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi w rejonie ulicy Sadowej w Ostrowie Wielkopolskim, określonej w MPZP jako 1KDD
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





