eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu
dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu
dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f887e365-38be-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027835/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356333/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.19.2022.DS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 641540 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Gmina Bolimów 39,633 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w SWZ, sól Wykonawcy. Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 63 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 120 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 100110 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Gmina Kowiesy 32,094 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 50 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 99 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 78780 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Gmina Nowy Kawęczyn 34,901 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 54 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 107 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 82670 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4. Gmina Słupia 18,866 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 28 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 58 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 42720 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5. Gmina Lipce Reymontowskie 18,619 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 28 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 57 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 42500 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6. Gmina Godzianów 15,038 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 24 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 46 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 35800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7. Gmina Maków 40,583 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 63 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 125 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 94910 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8. Gmina Głuchów 37,730 km.
a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 59 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 116 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 88650 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9.
Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2021/2022. Planowana ilość godzin pracy – 130 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10.
Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2021/2022. Planowana ilość godzin pracy – 130 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 1 nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 2 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 78 780,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 92 457,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 3 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 82 670,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 99 857,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 4 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 42 720,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 51 468,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 5 nie wpłynęła żadna oferta

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 6 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 35 800,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość złożonej oferty tj. 48 876,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 7 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 94 910,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość złożonej oferty tj. 148 361,50 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 8 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 88 650,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 109 064,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 9 nie wpłynęła żadna oferta

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 10 nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.