Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00363248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu
dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniudróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f887e365-38be-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027835/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.19.2022.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 641540 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Gmina Bolimów 39,633 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w SWZ, sól Wykonawcy. Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 63 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 120 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 100110 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Gmina Kowiesy 32,094 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 50 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 99 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 78780 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Gmina Nowy Kawęczyn 34,901 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 54 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 107 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 82670 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4. Gmina Słupia 18,866 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 28 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 58 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 42720 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5. Gmina Lipce Reymontowskie 18,619 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 28 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 57 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 42500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6. Gmina Godzianów 15,038 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 24 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 46 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 35800 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7. Gmina Maków 40,583 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 63 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 125 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 94910 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8. Gmina Głuchów 37,730 km.a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ, sól Wykonawcy;
Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej).
Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 59 godz.
b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem – ok. 116 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 88650 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9.Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2021/2022. Planowana ilość godzin pracy – 130 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10.Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2021/2022. Planowana ilość godzin pracy – 130 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 1 nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 2 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 78 780,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 92 457,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 3 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 82 670,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 99 857,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 4 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 42 720,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 51 468,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 5 nie wpłynęła żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 6 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 35 800,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość złożonej oferty tj. 48 876,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 7 wpłynęła jedna oferta. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 94 910,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość złożonej oferty tj. 148 361,50 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 8 wpłynęły dwie oferty. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę nie wyższą niż 88 650,00 zł brutto i taką informację opublikował na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najniższej oferty tj. 109 064,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie: zadania nr 9 nie wpłynęła żadna oferta
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 30.09.2022 godz. 10.00 w zakresie zadania nr 10 nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa i montaż siatki zabezpieczającej - ochronnej przed ptakami pod wiaduktem w ciągu DK 70 w Skierniewicach"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Oddziału Ortopedyczno-Urazowego, Poradni Ortopedyczno-Urazowej oraz Oddziale Rehabilitacji .
- Dostosowanie karkasów do potrzeb użytkowników oraz zagospodarowanie terenu zewnętrznego.
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





