Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250565/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00261054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00264830/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00267847/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00273728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59eb5930-e5d3-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070713/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.24.2024.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych:
a) zakres zamówienia dla poszczególnych Jednostek wraz z adresami dostaw oraz ich preferowaną liczbą określa Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1-37;
b) zbiorcze zestawienie zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt a) określa Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2) Zamówienie będzie realizowane w zakresie zamówienia podstawowego z możliwością dodatkowego zamówienia w opcji. Zakres asortymentowy i ilościowy przedmiotu zamówienia w podziale na ilość zamawianą podstawową oraz ilość zamawianą w opcji przypisaną poszczególnym Jednostkom, określony został w opisie przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1-37).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15321000-4 - Soki owocowe
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15511000-3 - Mleko
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 217400,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie.
a) szczegółową ilość zamówienia, częstotliwość oraz lokalizację dostaw w podziale na Jednostki określa Załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1-33;
b) zbiorcze zestawienie zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt a) określa Załącznik nr 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 159992,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169951,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194984,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169951,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lemar Anna Lempkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1230021118
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169951,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84354,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116642,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84354,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lemar Anna Lempkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1230021118
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84354,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dla cz.I- 169 951,00 zł ,w przypadku uruchomienia opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy wzrośnie maksymalnie o wartość zamówienia w opcji, tj. o kwotę brutto tj. o kwotę brutto 117 393,80 zł .
2)dla cz.II- 84 354,95 zł w przypadku uruchomienia opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy wzrośnie maksymalnie o wartość zamówienia w opcji, tj. o kwotę brutto tj. o kwotę brutto 63 055,45 zł
2. Wskazana w sekcji IV - pkt. 4.5.5.) niniejszego ogłoszenia wartość zamówienia: Cześć I- 217 400,54 PLN oraz wartość części II: 159 992,28 PLN stanowi wartość zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji.
3. Wartość zamówień (z uwzględnieniem prawa opcji) z podziałem na części I,II,
1) część I: Wartość zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji) 260 466,58 zł bez VAT
2) część II: Wartość zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji) 194 919,04 zł bez VAT
4. Skrót p.z.p/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie z podziałem na zadania
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.