Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00382537/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00386703/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00387274/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00390560/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00391405/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00462956/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja boiska przy ul. Spacerowej w Szczekocinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Senatorska 2
1.4.2.) Miejscowość: Szczekociny
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-445
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376514
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00361349
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Modernizacja boiska przy ul. Spacerowej w Szczekocinach.
2. W ramach zamówienia przewiduje się zagospodarowanie terenu pod wykonanie modernizacji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn.: Modernizacja boiska przy ul. Spacerowej w Szczekocinach wraz z montażem podłoża o nawierzchni polipropylenowej, piłkochwytów z siatki polietylenowej węzłowej, montażem elementów urządzeń sportowych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z modernizacją istniejącego boiska a w szczególności wykonanie:
- boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej o wymiarach 24,785 x 39,83 m i o powierzchni 987,19 m2;
- piłkochwytów o wysokości 6,00 m przy boisku wielofunkcyjnym z siatki polietylenowej o oczkach o wymiarach 4,50 cm x 4,50 cm i grubości 3 mm, na słupkach stalowych ocynkowanych o wymiarach 80 x 80 x 5 mm malowanych proszkowo w rozstawie co 3,00 m (skrajne słupki w zmiennym rozstawie) wraz z montażem dodatkowych zastrzałów i rozpór z rur lub kształtowników metalowych;
- montażu urządzeń sportowych boiska wielofunkcyjnego (stojaków do koszykówki wraz z montażem zabezpieczeń i osłon piankowych, słupków do siatkówki i tenisa ziemnego).
4. Przy wykonywaniu modernizacji boiska wielofunkcyjnego będą towarzyszyć niezbędne prace takie jak:
- roboty przygotowawcze i wstępne: wyznaczenie w terenie, cięcie nawierzchni,
- roboty ziemne: rozbiórki, wykopy, zasypania, wywózka urobku,
- roboty betoniarskie: przy montażu urządzeń sportowych boiska wielofunkcyjnego, oraz przy montażu słupków piłkochwytów,
- roboty montażowe: nawierzchni polipropylenowej wraz z malowaniem linii segregacyjnych poszczególne dyscypliny, urządzeń sportowych boiska wielofunkcyjnego, słupków piłkochwytów, siatki polietylenowej,
- roboty porządkowe i wykończeniowe.
5. Wydzielone boisko wielofunkcyjne będzie zlokalizowane w odległości: około 10,00 m od granicy z pasem drogowym drogi gminnej (działka numer 2632), około 16,00 m od krawędzi jezdni asfaltowej, oraz około 12,00 m od istniejącego budynku szkoły. Nieprzekraczalna linia zabudowy wynosi 8,00 m od krawędzi jezdni drogi gminnej.
6. Planowane do modernizacji boisko wielofunkcyjne będzie zawierać w sobie:
- boisko do koszykówki o wymiarach 15,00 x 28,00 m;
- boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m;
- boisko do tenisa ziemnego o wymiarach 10,97 x 23,77 m.
Boisko wielofunkcyjne będzie częściowo wygrodzone piłkochwytem o wysokości 6,00 m z siatki polietylenowej węzłowej o wymiarach oczka 45 x 45 mm.
7. Każde z boisk będzie posiadało linie oznaczone odmiennym kolorem np. czerwony, granatowy, czarny, biały w zależności od kolorystyki zamontowanej nawierzchni polipropylenowej. Bezpośrednie dojście do boiska wielofunkcyjnego będzie umożliwione z drogi gminnej od strony północno – wschodniej poprzez istniejący zjazd publiczny oraz poprzez tereny przedmiotowych działek.
8. Wszystkie elementy boiska tj. nawierzchnia polipropylenowa, urządzenia sportowe oraz piłkochwyty wraz z siatką powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Powinny również posiadać karty techniczne produktów zawierające podstawowe dane techniczne w tym materiały z których zostały wykonane oraz parametry techniczne wraz z określeniem sposobu ich montażu w gruncie, jak również dokumenty określające wytyczne do właściwej eksploatacji i ich konserwacji.
7. Kody CPV:
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.21.22.00-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów sportowych
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia. Przedmiar robót jest wyłącznie elementem pomocniczym do kalkulacji ceny.
9. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
10. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
11. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów (przedmiotowych środków dowodowych) potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
15. Gwarancja i rękojmia:
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
16. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Śląskiego w ramach Marszałkowskiego Konkursu „Inicjatywa Sołecka” w 2024 roku.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Modernizacja boiska przy ul. Spacerowej w Szczekocinach.
2. W ramach zamówienia przewiduje się zagospodarowanie terenu pod wykonanie modernizacji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn.: Modernizacja boiska przy ul. Spacerowej w Szczekocinach wraz z montażem podłoża o nawierzchni polipropylenowej, piłkochwytów z siatki polietylenowej węzłowej, montażem elementów urządzeń sportowych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z modernizacją istniejącego boiska a w szczególności wykonanie:
- boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej o wymiarach 24,785 x 39,83 m i o powierzchni 987,19 m2;
- piłkochwytów o wysokości 6,00 m przy boisku wielofunkcyjnym z siatki polietylenowej o oczkach o wymiarach 4,50 cm x 4,50 cm i grubości 3 mm, na słupkach stalowych ocynkowanych o wymiarach 80 x 80 x 5 mm malowanych proszkowo w rozstawie co 3,00 m (skrajne słupki w zmiennym rozstawie) wraz z montażem dodatkowych zastrzałów i rozpór z rur lub kształtowników metalowych;
- montażu urządzeń sportowych boiska wielofunkcyjnego (stojaków do koszykówki wraz z montażem zabezpieczeń i osłon piankowych, słupków do siatkówki i tenisa ziemnego).
4. Przy wykonywaniu modernizacji boiska będą towarzyszyć niezbędne prace takie jak:
- roboty przygotowawcze i wstępne: wyznaczenie w terenie, cięcie nawierzchni,
- roboty demontażowe z nawierzchni asfaltowej elementów urządzeń sportowych: słupków do koszykówki i bramek do piłki ręcznej wraz z tulejami metalowymi z gruntu,
- roboty ziemne: rozbiórki, wykopy, zasypania, wywózka urobku,
- roboty betoniarskie: przy montażu urządzeń sportowych boiska wielofunkcyjnego, oraz przy montażu słupków piłkochwytów,
- roboty montażowe: nawierzchni polipropylenowej wraz z malowaniem linii segregacyjnych poszczególne dyscypliny, urządzeń sportowych boiska wielofunkcyjnego, słupków piłkochwytów, siatki polietylenowej,
- roboty porządkowe i wykończeniowe.
5. Wydzielone z działek boisko wielofunkcyjne będzie zlokalizowane w odległości co najmniej 10,00 m od granicy z pasem drogowym drogi gminnej (działka numer 2632) oraz od linii rozgraniczających ulicę, od okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi oraz od miejsc gromadzenia odpadów. Dodatkowo będzie zlokalizowane w odległości około 16,00 m od krawędzi jezdni asfaltowej, oraz około 12,00 m od istniejącego budynku szkoły. Nieprzekraczalna linia zabudowy zgodnie z przepisami wynosi 8,00 m od krawędzi jezdni asfaltowej drogi gminnej.
6. Planowane do modernizacji boisko wielofunkcyjne będzie zawierać w sobie:
- boisko do koszykówki o wymiarach 15,00 x 28,00 m;
- boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m;
- boisko do tenisa ziemnego o wymiarach 10,97 x 23,77 m.
Boisko wielofunkcyjne będzie częściowo wygrodzone piłkochwytem o wysokości 6,00 m z siatki polietylenowej węzłowej o wymiarach oczka 45 x 45 mm.
7. Każde z boisk będzie posiadało linie oznaczone odmiennym kolorem np. czerwony, granatowy, czarny, biały w zależności od kolorystyki zamontowanej nawierzchni polipropylenowej. Bezpośrednie dojście do boiska wielofunkcyjnego będzie umożliwione z drogi gminnej od strony północno – wschodniej poprzez istniejący zjazd publiczny oraz poprzez tereny przedmiotowych działek.
8. Wszystkie elementy boiska tj. nawierzchnia polipropylenowa, urządzenia sportowe oraz piłkochwyty wraz z siatką powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Powinny również posiadać karty techniczne produktów zawierające podstawowe dane techniczne w tym materiały z których zostały wykonane oraz parametry techniczne wraz z określeniem sposobu ich montażu w gruncie, jak również dokumenty określające wytyczne do właściwej eksploatacji i ich konserwacji.
7. Kody CPV:
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.21.22.00-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów sportowych
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia. Przedmiar robót jest wyłącznie elementem pomocniczym do kalkulacji ceny.
9. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
10. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
11. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów (przedmiotowych środków dowodowych) potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
15. Gwarancja i rękojmia:
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
16. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Śląskiego w ramach Marszałkowskiego Konkursu „Inicjatywa Sołecka” w 2024 roku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-26 10:00
Po zmianie:
2024-06-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-26 10:30
Po zmianie:
2024-06-27 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-25
Po zmianie:
2024-07-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.