Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00284895/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00297840/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00311410/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00317806/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Szczurowa - etap II
wraz z rozbudową sieci wodociągowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUROWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczurowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-820
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczurowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczurowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szczurowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Szczurowa - etap IIwraz z rozbudową sieci wodociągowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a59fa140-673e-43c7-8d8c-0c10e77169c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Szczurowa- etap II wraz z rozbudową sieci wodociągowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEM 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.I.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace projektowe roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj: Cz. 1) Modernizacja stacji uzdatniania wody - polegać będzie na wymianie istniejących urządzeń i instalacjitechnologicznych zlokalizowanych wewnątrz budynku stacji uzdatniania na nowe oraz remoncie pomieszczeń. Projektowana rozbudowa zakłada realizację stacji pracującej w pełnej automatyce ze zdalnym dozorem użytkownika
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 6910569,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace projektowe roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj: Cz. 2) rozbudowa sieci wodociągowej - dotyczy wymiany zużytej sieci wodociągowej wybudowanej w latach 1970-1972 z różnego rodzaju rur o średnicy od 110 do 160-180 cm i różnego materiału, który może pozostać umartwiony lub wykopany i poddany utylizacji/recyklingowi na nową sieć wodociągową – długość wg przybliżonego szacunku ok. 4857 m. Podana długość jest szacunkowa, właściwy zakres będzie wynikał z dokumentacji wykonanej na etapie realizacji zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1788617,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4660660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11196200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7981900,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FSW INSTAL Waldemar Flis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161685355
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka 20G
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7981900,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2080000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4197990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2080000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DWK KACZMARCZYK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681995926
7.3.4) Miejscowość: Łapanów 69
7.3.5) Kod pocztowy: 32-740
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2080000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





