Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340732/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00360348/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Pawilonu XX na Centrum Diagnostyki – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Pawilonu XX na Centrum Diagnostyki – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26d15b4-3006-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010948/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa Pawilonu XX na Centrum Diagbnostyki - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Programu Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XIV. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 - REACT-EU dla działania: 14.1. Infrastruktura ochrony zdrowia - REACT-EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZp.380.3.24.2022.DPr.361
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3432040,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje przebudowę Pawilonu XX należącego do kompleksu budynków SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33. Pawilon nie jest objęty ochroną Konserwatora Zabytków i nie leży w strefie ochrony Konserwatora Zabytków.
Wszystkie dodatkowe elementy składowe, tj. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zwana dalej STWiOR) oraz projekt budowlany i techniczny stanowią komplet dokumentacji technicznej. Wszystkie wymienione elementy należy rozpatrywać łącznie. W przypadku nie wystąpienia danej pozycji w jakiejkolwiek części składowej dokumentacji technicznej, np. przedmiarze, którą ujęto w pozostałych częściach, fakt ten nie zwalnia Wykonawcy od realizacji całości umowy bądź ujęciu elementu w cenie oferty.
Dołączone przedmiary robót są dokumentem pomocniczym przy wycenie robót. Nieujęcie w przedmiarach jakichkolwiek robót wymaganych w celu prawidłowego wykonania umowy nie zwalania Wykonawcy od ich wykonania i wyceny.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na zasadach zawartych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA: brak zachowanej kolejności w numeracji w przedmiarach, pozycje wykreślone na czerwono nie są objęte postepowaniem
UWAGA:
Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia podał przykładowe nazwy własne to dokonuje wykreślenia tych wszystkich nazw własnych z dokumentacji projektowej, opisu, specyfikacji technicznych, przedmiarach.
Zakres prac obejmuje roboty budowlane związane m.in.:
Prace rozbiórkowe:
- rozbiórka ścian działowych,
- rozbiórka istniejących okładzin ściennych,
- rozbiórka wybranych kominów oraz wykonanie nowych przebić do kanału wentylacyjnego,
- demontaż stolarki drzwiowej
- demontaż wybranej stolarki okiennej – tj. okna oddymiające, napowietrzające, o odporności ogniowej EI, oraz na parterze w toalecie
- poszerzenie części otworów okiennych j.w.,
- rozbiórka istniejącego wykończenia posadzki,
- wybicie otworów pod nowoprojektowane przejścia,
- rozbiórka fragmentów stropu oraz podłogi w piwnicy pod projektowany szyb windowy,
- skucie części grubości ściany zewnętrznej na klatce schodowej,
- demontaż balustrad wewnętrznej klatki schodowej,
- demontaż istniejącej urządzeń sanitarnych,
- demontaż istniejącej opraw oświetleniowych i białego montażu elektrycznego,
Roboty betonowe/żelbetowe:
- podbicie istniejących fundamentów w okolicach szybu windowego,
- wykonanie warstw podbetonu,
- wykonanie stóp i ław fundamentowych
- wykonanie płyty fundamentowej,
- wykonanie ścian fundamentowych,
- wykonanie trzpieni żelbetowych,
- wykonanie wieńców żelbetowych,
- wykonanie stropodachu żelbetowego,
- zaślepienie otworów po kominach.
Roboty murowe:
- wymurowanie ścian wewnętrznych,
- zamurowanie wskazanych otworów drzwiowych,
- zamurowanie wskazanych otworów okiennych,
- wykonanie ścian szybu windy,
- wmurowanie nadproży prefabrykowanych.
Roboty montażowe:
- montaż słupów i podciągów stalowych
- montaż stalowych nadproży,
- montaż belek odciążających,
- montaż taśm węglowych,
Roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie:
- wykonanie warstw podkładowo-wyrównawczych,
- wykonanie tynków wewnętrznych,
- ułożenie płytek ściennych,
- ułożenie płytek podłogowych, za wyjątkiem pomieszczeń 1.3 i 1.7.
- wykonanie tynków ogniochronnych elementów stalowych.
Roboty malarskie:
- malowanie ścian wewnętrznych i sufitów,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych,
- malowanie balustrad zewnętrznych.
Roboty stolarskie i ślusarskie:
- montaż wewnętrznej stolarki okiennej (oddymianie, napowietrzanie o odporności EI) i wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej
- wykonanie obróbek blacharskich dla nowoprojektowanych kominów i szybu windowego.
Roboty izolacyjne:
- wykonanie izolacji przeciwwodnej w pomieszczeniach mokrych,
- wykonanie warstwy izolacji termicznej stropodachu szybu windowego wraz z jego pokryciem.
- wykonanie warstwy izolacji termicznej ścian zewnętrznych szybu windowego.
Wyposażenie budynku:
- montaż urządzeń,
- montaż balustrad wewnętrznych i zewnętrznych,
- montaż windy
Instalacje:
- elektryczna, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, teletechniczna, oddymiania, sterowania, uzupełnienie inst. odgromowej
- instalacja wodna i kanalizacyjna
- instalacja c.o. w zakresie:
- podłączenie do istniejącego zasilania, obudowa płytami g-k istniejących rozprowadzeń inst. c.o. w pomieszczeniach piwnicznych budynku wraz z zabudową drzwiczek rewizyjnych. Zabudowy dodatkowych grzejników i zmiany lokalizacji grzejników wraz z doprowadzeniem inst. c.o., wymianę grzejników oraz wykonanie nowej instalacji c.o. w nowo powstałych pomieszczeniach należy wykonać łącznie z zaworami i głowicami termostatycznymi w pomieszczeniach odpowiednio:
w pom. 04, 010, 013, 014, 016, 018, 1.3, 1.9, 2.4, 2.15, 3.14, 3.4 – zabudowa dodatkowego grzejnika
w pom. 07, 08, 013, 016, 018 – wymiana grzejnika
w pom. 3.11, 2.14, 1.15 – zmiana lokalizacji grzejnika
Grzejniki w wersji higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262210-6 - Fundamentowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45261410-1 - Izolowanie dachu
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Projektant zaproponował system oddymiania klatki schodowej poprzez okna znajdujące się na klatce schodowej. Wiąże się to z przebudową okien (zmiana wielkości okien), oraz wymianą 16 okien na okna p.poż. Wymiana w/w okien na okna p.poż. nieotwieralne spowoduje brak dostępu świeżego powietrza w gabinetach służby zdrowia, co nie odpowiada rzeczywistym intencjom, możliwościom oraz potrzebom Zamawiającego.Ponadto zaproponowane oddymianie poprzez okna klatki schodowej pociąga za sobą wymianę części ocieplenia ścian budynku z styropianu na wełnę mineralną.
W wyniku analizy pytań Wykonawców pojawiła się możliwość wykonania części zakresu robót związanego ze zmianą sposobu oddymiania klatki schodowej na system bardziej nowoczesny,
w technologii odpowiadającej potrzebom Zamawiającego. Wprowadzenie zmiany stanowi istotny aspekt zmiany zakresu przedmiotu zamówienia i wiąże się ze zmianą projektu i przedmiarów udostępnionych Wykonawcom. Zmiana wykonania systemu oddymiania będzie polegała na zastosowaniu oddymiania poprzez klapę w dachu. W wyniku tej zmiany zaplanowane do wymiany 16 okien zostanie zachowane, ponadto nie będzie potrzeby wymiany ocieplenia części ścian ze styropianu na wełnę mineralną. Wymianie ulegną jedynie okna klatki schodowej na okna o odpowiedniej odporności ogniowej bez ich przebudowy.
Zgodnie z Komentarzem do Prawa zamówień publicznych zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych możliwe jest unieważnienie postepowania na podstawie wyżej powołanego przepisu w przypadku gdy pojawia się możliwości bardziej efektywnego wydatkowania środków finansowych. Ponadto okolicznościami, które pociągają za sobą bezcelowość prowadzenia postępowania, mogą być w szczególności: ujawnienie się (np. w wyniku analizy pytań wykonawców) możliwości wykonania przedmiotu zamówienia wedle nowocześniejszej i bardziej odpowiadającej potrzebom zamawiającego technologii, ujawnienie się potrzeby zmniejszenia zakresu zamówienia.
Mając na względzie powyższe okoliczności unieważnia postępowanie na podstawie art. 256 Ustawy PZP jest zasadne i konieczne.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowienie subskrypcji narzędzia IBM Watson (Watson Assistant, Watson Discovery, Watsonx.ai)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania wszystkich wymaganych w aktualnej dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) producenta: przeglądów, czynności serwisowych oraz bieżących i awaryjnych napraw i remontów agregatów prądotwórczych (2 szt.) o mocy ok. 2MWe i ok. 2MWt każdy zainstalowanych w EC Sośnica eksploatowanych przez Polską Grupę Górniczą S.A. Oddział Zakład EC
- Remont systemów i urządzeń metanometrii dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na 3 zadania
- Usługa udostępnienia systemu do zgłoszeń kandydatów, prowadzenia wyborów radnych oraz zarządzania Młodzieżową Radą Miasta
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu oraz subskrypcji licencji dla systemu równoważenia ruchu f5 serii i10600 oraz subskrypcji dla r5800 przez 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie w sieci Zamawiającego redundantnego routera z przeniesieniem konfiguracji z rozwiązania dotychczasowego (CISCO Catalyst)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.