Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00326188/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem – II i III piętro w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BursaSzkolna w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790002895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 727 793 464; 727 793 461 ; 737 192 083
1.5.8.) Numer faksu: 87 621 69 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elkbursa@wp.pl ;elkbusakg@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem – II i III piętro w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480036fe-2523-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019415/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem – II i III piętro w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326188/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.D.2401-09/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127665,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem – II i III piętro w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A w Ełku”.
2. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) :
1) 45000000-7 Roboty budowlane;
2) 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłogi;
3) 45432130-4 Pokrywanie podłóg;
4) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
3. Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim:
1) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 659,334 m2;
2) Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 10 km – 6,593 m3;
3) Frezowanie starych podłoży betonowych - 584,338 m2;
4) Przygotowanie powierzchni betonowych pod podkłady i posadzki - odkurzanie podłoża - 584,338 m2;
5) Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome – 584,338m2;
6) Wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2- 584,338 m2;
7) Ułożenie listwy przyściennej wyobleniowej 25x25mm z polichlorku winylu - 749,963 m;
8) Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowe - PCW- wraz z wywinięciem na ściany 10cm- 659,334 m2;
9) Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych - 659,334 m2.
4. Załączona dokumentacja techniczna robót jest przykładowa, określająca orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny.
5. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączona dokumentacja techniczna nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj.: jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ: Dokumentacja techniczna.
7. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do wyniesienia mebli przed rozpoczęciem robót w danych pokoju i do ich wniesienia po zakończeniu robót w danych pokoju pod nadzorem pracownika Bursy Szkolnej
9. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności bursy w związku z tym terminarz robót powinien być skonsultowany w Zamawiającym i dostosowany do pracy placówki. Prace powinny być prowadzone sukcesywnie po maksymalnie pięć pokoi. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń bursy oraz ograniczyć inne uciążliwości związane z robotami budowlanymi. Pokoje do remontu przekazywane będą sukcesywnie po 5 pokoi ze względu na prace które odbywać się będą na funkcjonującym obiekcie.
10. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 568 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 284 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wywóz odpadów i ich utylizację.
11. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy Ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.
12. Gwarancja - wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
13. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Zamawiający określa wymagania co do wykładziny – wykładzina antypoślizgowa z atestem i ma spełniać następujące parametry techniczne:
- elastyczna wykładzina podłogowa pcv heterogeniczna
- grubość całkowita – 2mmm
- grubość warstwy wierzchniej – 0,8 mm
- klasyfikacja – obiektowe – Klasa 34 (EN 649)
- klasyfikacja – przemysłowe – Klasa 43 (EN 685)
- ciężar całkowity – 3120 g/m2
- klasa palności – Bfl-s1
- stabilność poślizgowa DS. (EN 14041) oraz R10 (DIN 51130)
- kolorystyka wykładziny zostanie wybrana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
14. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 148 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 471 ze zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standardy techniczne i estetyczne. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Materiały przed ich użyciem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020 poz. 148 ze zm.). Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru lub przedmiary mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru lub przedmiarach pod warunkiem, że zapewnia one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych oraz nie będą gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) i parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie atesty zakupionej i układanej wykładziny. Ilekroć w SWZ, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim przypadku podane cechy materiałów, nazw producentów, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako definicje standardów, a nie konkretne rozwiązania (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SWZ).
15. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców będą umieszczane na Platformie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Hurt-Pol Małgorzata Kluź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481059105
7.3.3) Ulica: Tartaczna 16/18b
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.