eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b85e8f4-2924-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068422/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327993/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I, obejmująca:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją I części zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” - Zadanie nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach Młynkowej i Sportowej w Tuszynie:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej o długości ok. 1 659,20 m,
- budowa odejść bocznych (przyłączy) w granicach pasa drogowego – 77 sztuk,
- budowa kompletnej przepompowni ścieków wraz z osprzętem - 1 sztuka
- budowa kanału tłocznego kanalizacji sanitarnej o długości ok. 1 246,04 m.

Odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych robotach sieciowych.
Wartość netto robót budowlanych objętych nadzorem – 5 267 957,24 zł. 1.4. Zadania i obowiązki Wykonawcy (zwanego także w treści Inspektorem Nadzoru) dotyczy obu części zamówienia:
Do zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru należy koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją określonych powyżej zadań inwestycyjnych, a w szczególności:
1) pełny zakres czynności i uprawnień określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
2) reprezentowanie interesów inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
5) opiniowanie wniosków materiałowych (przekazanych przez Wykonawcę) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Tuszyn, a wykonawcą robót budowlanych,
8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzenie tej obecności wpisem do dziennika budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej,
9) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności , itp.
10) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie częściowych i końcowych protokołów odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych,
11) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót,
12) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy,
13) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
14) dojazd i pobyt na placu budowy zgodnie z zadeklarowana ilością pobytów na budowie począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi, z potwierdzeniem wizyt wpisem do dziennika budowy,
15) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na prawidłowy i terminowy przebieg realizacji robót,
16) nadzorowanie robót koniecznych i dodatkowych wynikających z potrzeb realizacji budowy,
17) kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i bieżące informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót lub ewentualnym opóźnieniu,
18) bycie dyspozycyjnym na każde wezwanie Zamawiającego,
19) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,
20) sporządzenie inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron,
21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą , to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych. Jeżeli jednak w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 24 godzin od daty dokonania tego wpisu.
22) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę. Bez
osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach.
23) Inspektor Nadzoru nie ma prawa do podejmowania jakichkolwiek decyzji, z zastrzeżeniem pkt. 21 zd.3, mogących powodować zmianę wartości finansowej zadania.
24) udział w posiedzeniach komisji powoływanych przez Zamawiającego,
25) kontrola terminowości wykonywania robót,
26) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych, 27) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad.
28) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
29) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy,
30) współdziałanie z Zamawiającym w przygotowaniu do instytucji dofinansowujących inwestycję niezbędnych dokumentów i wniosków
31) nadzór nad wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności określone w umowie z Wykonawcom,
32) udział w czynnościach przeglądu pogwarancyjnego oraz w rozpatrywaniu wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 63215,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II, obejmująca: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją II części zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Tuszynie” - Zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach: Stefana Batorego, Zygmunta Starego, Kazimierza Wielkiego, Władysława Łokietka, Bolesława Chrobrego, Jana III Sobieskiego, Narutowicza, Karłowicza i Paderewskiego, Piotra Skargi, Fryderyka Chopina, Molenda w Tuszynie:
OBIEKT NR 15 – II etap (II-15/s) - ul. Stefana Batorego,
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S83 do S106 - o długości ok. 404,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 172,50 m – 22 szt.
OBIEKT NR 16 – II etap (II-16/s) - ul. Zygmunta Starego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 315 mm od S85 do S112 - o długości ok. 285,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 155,50 m - 18 szt.
OBIEKT NR 20 – II etap (II-20/s) - ul. Kazimierza Wielkiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S87 do S148 - o długości ok. 253,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 170,00 m - 19 szt.
OBIEKT NR 21 – II etap (II-21/s) - ul. Władysława Łokietka
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S89 do S154 - o długości ok. 247,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 182,50 m - 20 szt.
OBIEKT NR 22 – II etap (II-22/s) - ul. Bolesława Chrobrego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S92 do S161 - o długości ok. 255,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 158,00 m - 18 szt.
OBIEKT NR 23 – II etap (II-23/s) - ul. Jana III Sobieskiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S162 do S168 - o długości ok. 260,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 197,00 m - 18 szt.
OBIEKT NR 14 – II etap (II-14/s) - ul. Narutowicza
1) Kanalizacja sanitarna od S81 do S94 z rur PVC „S” o średnicy 200 mm o długości ok.181,50 m oraz z rur PVC „S” o średnicy 315 mm o długości ok. 394,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 117,00 m - 13 szt.
OBIEKT NR 24 – II etap (II-24/s) - ul. Karłowicza i Paderewskiego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S164 do S173 - o długości ok. 188,50 m i od S171 do S176 – o długości ok. 153,50 m
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 159,50 m - 20 szt.
OBIEKT NR 17 – II etap (II-17/s) - ul. Piotra Skargi
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” :
- o średnicy 315 mm od S112 do S113a o długości ok. 26,50 m,
- o średnicy 200 mm od S113a do S140 o długości ok. 347,50 m,
- o średnicy 200 mm od S112 do S131 o długości ok. 81,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 155,00 m - 22 szt.
OBIEKT NR 18 – II etap (II-18/s) - ul. Fryderyka Chopina
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S113a do S118 - o długości ok. 300,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 38,00 m - 11 szt.
OBIEKT NR 19 – II etap (II-19/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S121 do S129 o długości ok. 570,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S” , o średnicy 160 mm, o długości ok. 159,00 m i z rur PVC „S” o średnicy 200 mm o długości ok. 7,50 m - 28 szt.
OBIEKT NR 8 – II etap (II-8/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S191 do T200 o długości ok. 92,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm, o długości ok. 11,00 m - 2 szt.
Odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych robotach sieciowych. Wartość netto robót budowlanych objętych nadzorem – 6 532 451,50 zł. Zadania i obowiązki Wykonawcy (zwanego także w treści Inspektorem Nadzoru) dotyczy obu części zamówienia:Do zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru należy koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją określonych powyżej zadań inwestycyjnych, a w szczególności:
1) pełny zakres czynności i uprawnień określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),2) reprezentowanie interesów inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,5) opiniowanie wniosków materiałowych (przekazanych przez Wykonawcę) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Tuszyn, a wykonawcą robót budowlanych,8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzenie tej obecności wpisem do dziennika budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej,9) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności , itp.10) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie częściowych i końcowych protokołów odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych,11) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót,12) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy,
13) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
14) dojazd i pobyt na placu budowy zgodnie z zadeklarowana ilością pobytów na budowie począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi, z potwierdzeniem wizyt wpisem do dziennika budowy, 15) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na prawidłowy i terminowy przebieg realizacji robót,
16) nadzorowanie robót koniecznych i dodatkowych wynikających z potrzeb realizacji budowy, 17) kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i bieżące informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót lub ewentualnym opóźnieniu, 18) bycie dyspozycyjnym na każde wezwanie Zamawiającego,19) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,20) sporządzenie inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron, 21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą , to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych. Jeżeli jednak w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 24 godzin od daty dokonania tego wpisu.22) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach.23) Inspektor Nadzoru nie ma prawa do podejmowania jakichkolwiek decyzji, z zastrzeżeniem pkt. 21 zd.3, mogących powodować zmianę wartości finansowej zadania.
24) udział w posiedzeniach komisji powoływanych przez Zamawiającego,25) kontrola terminowości wykonywania robót,
26) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych, 27) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. (...)
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełen opis zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 78389,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71217,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71217,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290775785

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 37

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71217,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77367,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77367,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290775785

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 37

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77367,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.