Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437618/01 - Wynik z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
B+R
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8274df3-7af1-4510-80ab-2652f8919015
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/iel-lukasiewicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. IV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2510.41.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych oraz usługa cięcia wyrobów hutniczych na wymiar według wskazań Zamawiającego. Zamówienie składa się z trzech asortymentów wyrobów hutniczych oraz usługi cięcia. Asortyment 1: Pręty z miedzi wg EN 13601 i blachy z miedzi wg EN 13599. Pręty okrągłe (wymiar: 5 do 50mm) w szacowanej ilości 100 kg.Pręty płaskie (wymiar: grubość x szerokość, 5x75mm do 40x250mm) w szacowanej ilości 100 kg. Blachy o grubości od 1 do 10mm w szacowanej ilości 3000 kg. Asortyment 2: Pręty z mosiądzu w gatunku MO58A wg EN 12164. Pręty okrągłe (wymiar: 4-50mm) w szacowanej ilości 2.500 kg. Pręty 6-kątne (wymiar: 5-50mm) w szacowanej ilości 500 kg. Asortyment 3: Pręty z aluminium, gatunek PA6, wg EN AW-2017A. Pręty okrągłe (wymiar: 5-400 mm) w szacowanej ilości 10.000 kg. Pręty płaskie (wymiar: grubość x szerokość, 0,5-150mm) w szacowanej ilości 100 kg. 4. Usługa cięcia. Metoda cięcia każdorazowo wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wymaga się cięcia: na określony wymiar przy pomocy piły; na zgodność z rysunkiem przy pomocy lasera lub wody. Szczegółowy opis zamówienia, w tym wymagane parametry wyrobów hutniczych określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14600000-7 - Rudy i stopy metali
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14715000-6 - Miedź
14721000-1 - Glin
45262670-8 - Obróbka metali
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W zależności od rzeczywistych potrzeb, związanych z procesem produkcyjnym oraz technologicznym, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji tj. dostawy dodatkowej ilości wyrobów hutniczych. Maksymalna wartość dodatkowej dostawy wyrobów hutniczych nie może przekroczyć 50% wartości podstawowego przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych pozycji. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe roszczenie z powodu braku korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał 2 dostawy metali kolorowych i usług cięcia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na łączną kwotę minimum 500.000,00 PLN netto.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2/. Oświadczenie braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów - załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 dostaw metali kolorowych i usług cięcia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na łączną kwotę minimum 500.000,00 PLN netto. Dokument powinien zawierać nazwy podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, przedmiot dostawy i usługi, wartość zrealizowanych dostaw i usług, datę realizacji. Wykonawca załączy również dowody określające czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie żądał złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Zobowiązani są spełnić warunki określone w postępowaniu według wymagań określonych dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące zmiany: a) obowiązującej stawki VAT, b) wysokości wynagrodzenia w razie pozbawienia Wykonawcy w trakcie trwania Umowy statusu czynnego podatnika VAT lub rejestracji Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT, c) przepisów prawnych istotnych dla realizacji Umowy, w zakresie w jakim jest to niezbędne do należytego wykonania Umowy, d) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia braku możliwości należytej realizacji dostawy, e) terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w całości maksymalnej ilości wyrobów hutniczych określonej w Umowie (dot. również prawa opcji), f) terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji przedłużającej się procedury postępowania o zamówienie publiczne na tożsamy przedmiot umowy, g) wysokość wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy w przypadku wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy a braku upływu terminu na jaki została zawarta umowa z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie może przekroczyć wartości 30 % maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z Umowy, h) Skutków działania siły wyższej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy. Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależnie od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stale lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W sytuacji zaistnienia siły wyższej Strony niezwłocznie uzgodnią tryb dalszego postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na https://platformazakupowa.pl/pn/iellukasiewicz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Cena bazowa złożona w ofercie do niniejszego postępowania sporządzona będzie w oparciu o notowania na Londyńskiej Giełdzie Metali (www.lme.com) w dniu ogłoszenia o zamówieniu następujących półfabrykatów: miedź, cynk, cyna, aluminium.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie "starych" wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
więcej: Rudy i stopy metali »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





