Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282670/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00399435/01 - Wynik z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Dębe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Dębe)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25e47bad-efb1-429c-9515-da8250cee911
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00257053/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Dębe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 539813,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - art. ogólnospożywcze i wyroby mączne1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15430000-1 - Tłuszcze jadalne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15613310-4 - Gotowe zboża śniadaniowe
15891000-0 - Zupy i buliony
15898000-9 - Drożdże
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze
4.5.5.) Wartość części: 64557,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - pieczywo1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy pieczywa będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15821000-9 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie
4.5.5.) Wartość części: 31124,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - ciasta i wyroby ciastkarskie1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciasta i wyrobów ciastkarskich dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 41415,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - nabiał1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy nabiału będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
15540000-5 - Produkty serowarskie
15530000-2 - Masło
15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.5.) Wartość części: 66141,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - mrożonki1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy mrożonek będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15311000-1 - Ziemniaki mrożone
4.5.5.) Wartość części: 27081,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - przetwory warzywne i owocowe1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów warzywnych i owocowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy przetworów warzywnych i owocowych
będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15332290-3 - Dżemy
15331460-9 - Warzywa puszkowane
4.5.5.) Wartość części: 17634,42 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - świeże warzywa i owoce1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy świeżych owoców i warzyw będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 86161,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - ryby i przetwory rybne1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 27883,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 - mięso i wędliny1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 126188,36 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 - świeże jaja1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych jaj dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy świeżych jaj będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 25740 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 - woda źródlana gazowana i niegazowana1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody źródlanej gazowanej i niegazowanej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy wody źródlanej i gazowanej i niegazowanej będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 20017,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 - soki i napoje gazowane1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soków i napojów gazowanych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury dalej „KSSiP”. Sukcesywne dostawy soków i napojów będą dostarczane do Ośrodka Szkoleniowego w Dębem, Dębe, 05-140 Serock.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik do formularza oferty).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 5867,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12198,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12198,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12198,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6711742992
7.3.3) Ulica: UL.ALBATROSA 11
7.3.4) Miejscowość: KOŁOBRZEG
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24397,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy zamówienia podstawowego 12 198,90 złotych brutto
Wartość umowy z opcją 24 397,80 zł brutto
Okres realizacji zamówienia podstawowego: 6 miesięcy
Okres realizacji zamówienia opcja: 6 miesięcy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opcji przedłużenia Umowy na maksymalnie kolejne 6 miesięcy (tzw. prawo opcji) świadczenia przez Wykonawcę dostaw objętych Umową. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia realizacji dostawy w ramach prawa opcji, natomiast w przypadku wyrażenia takiej woli, Wykonawca jest zobowiązany do ich świadczenia. Zamawiający prześle oświadczenie o woli skorzystania z prawa opcji przez określony czas, na minimum 21 dni przed zakończeniem okresu na który zawarto Umowę. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie w okresie obowiązywania opcji. Maksymalna ilość zamówienia (opcja) została określona w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Maksymalna wartość opcji stanowić będzie iloczyn ilości asortymentu wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr do formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ) i cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do Umowy (oferta Wykonawcy wraz załącznikiem do oferty (formularz asortymentowo- cenowy). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji mają zastosowanie odpowiednio postanowienia Umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- Dostawa ryb morskich i pokarmu dla ryb akwariowych w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





