Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360470/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZIDiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 544116454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaa5e5a5-400f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa5e5a5-400f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062587/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w pełnej sprawności funkcjonalnej infrastruktury ITS w skład, którego wchodzą:
1. Tablice przystankowe DIP – 22 szt.
2. Biletomaty stacjonarne – 3 szt.,
3. Kamery monitoringu – 48 szt.,
4. Detektory ruchu – 3 szt.,
5. Autokomputery – 66 szt.,
6. Aktualizacja i utrzymanie oprogramowań do obsługi ITS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
34972000-1 - Układy pomiarowe natężenia ruchu
42961000-0 - System sterowania i kontroli
42961300-3 - System kontroli ruchu pojazdów
42965000-8 - Urządzenia do przetwarzania informacji
31644000-2 - Różne rejestratory danych
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
31350000-4 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania
32562000-0 - Kable światłowodowe
31518000-0 - Światła sygnalizacyjne
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
35261000-1 - Panele informacyjne
35261100-2 - Panele komunikatów zmiennych
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny
32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne
32524000-2 - System telekomunikacyjny
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
72315200-8 - Usługi zarządzania siecią danych
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
72320000-4 - Usługi bazy danych
63712700-0 - Usługi kontroli ruchu
63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą „Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)” została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
W odniesieniu do prowadzonego postępowania wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt 3 ustawy P.z.p: „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390205,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390205,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica - etap II
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ORAZ NAWODNIENIE BOCZNEJ PŁYTY BOISKA SPORTOWEGO NA STADIONIE W BUKU
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.