eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZIDiT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 544116454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaa5e5a5-400f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa5e5a5-400f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062587/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w pełnej sprawności funkcjonalnej infrastruktury ITS w skład, którego wchodzą:
1. Tablice przystankowe DIP – 22 szt.
2. Biletomaty stacjonarne – 3 szt.,
3. Kamery monitoringu – 48 szt.,
4. Detektory ruchu – 3 szt.,
5. Autokomputery – 66 szt.,
6. Aktualizacja i utrzymanie oprogramowań do obsługi ITS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu

34972000-1 - Układy pomiarowe natężenia ruchu

42961000-0 - System sterowania i kontroli

42961300-3 - System kontroli ruchu pojazdów

42965000-8 - Urządzenia do przetwarzania informacji

31644000-2 - Różne rejestratory danych

48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

31350000-4 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania

32562000-0 - Kable światłowodowe

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

35261000-1 - Panele informacyjne

35261100-2 - Panele komunikatów zmiennych

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny

32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne

32524000-2 - System telekomunikacyjny

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji

72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

72315200-8 - Usługi zarządzania siecią danych

72317000-0 - Usługi przechowywania danych

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

72320000-4 - Usługi bazy danych

63712700-0 - Usługi kontroli ruchu

63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą „Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)” została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
W odniesieniu do prowadzonego postępowania wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt 3 ustawy P.z.p: „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390205,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390205,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.