Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266012/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00287633/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d579a50-4276-4e8b-a32d-55d1ea58866e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d579a50-4276-4e8b-a32d-55d1ea58866e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039601/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Narutowicza w Łasku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” projektu pn.: „Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku„ w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa kompleksu sportowego Olik 2024 przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Narutowicza w Łasku” wraz z uzyskaniem wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień i decyzji, skutkujących uzyskaniem pozwolenia na prowadzenie prac budowalnych oraz zrealizowaniem planowanego zamierzenia inwestycyjnego na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2) Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe przedsięwzięcie zostało zaprojektowane i wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi, polskimi normami oraz innymi stosowanymi przepisami. Rozwiązania zaprojektowane mają zapewniać wymaganą trwałość, optymalną ekonomiczność realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia z zastosowaniem nowoczesnych technologii i materiałów.
3) Przedmiot zamówienia dotyczy zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku„ wymienionego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ i obejmuje:
1. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem zezwoleń, decyzji i uzgodnień umożliwiających prowadzenie prac budowlanych,
2. wykonanie prac budowanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, uzyskanym pozwoleniem na prowadzenie prac budowlanych oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, w tym:
2.1. Prace rozbiórkowe, demontażowe oraz utylizacja m.in:
a) istniejących płyt boisk o nawierzchni asfaltowej;
b) istniejących krawężników betonowych;
c) istniejącego sprzętu sportowego;
d) istniejących fundamentów sprzętu sportowego oraz ławy krawężnikowej betonowej;
e) istniejącego ogrodzenia;
f) istniejącego ogrodzenia stacji meteo;
g) istniejących utwardzeń terenu;
h) istniejącego budynku tzw. harcówki;
2.2. Wykonanie wycinki drzew, nasadzeń zastępczych oraz nasadzeń zieleni.
2.3. Przełożenie istniejącego wodociągu.
2.4. Budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 30x62m (powierzchnia 18 760 m2) wraz z wyposażaniem.
2.5. Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 19,1x32,1m (powierzchnia 613,11 m2) wraz z wyposażeniem zawierające:
a) boisko do koszykówki o wymiarach 28,1x15,1m wraz z wyposażeniem;
b) boisko do siatkówki o wymiarach 18,0x9,0m wraz z wyposażeniem.
2.6. Budowę instalacji drenażu boisk;
2.7. Budowę ogrodzenia boisk;
2.8. Budowę nowego ogrodzenia;
2.9. Odnowienie frontowego ogrodzenia działki od strony ul. Narutowicza poprzez oczyszczenie i odmalowanie przęseł (ok. 90 mb), odnowienie cokołu oraz wymianę istniejących dwóch bram i 4 furtek na nowe dostosowane stylistycznie do istniejącego ogrodzenia.
2.10. Budowę utwardzeń – drogi manewrowej wokół szkoły i ciągów pieszych – dojścia do boisk;
2.11. Małą architekturę;
2.12. Montaż kontenerowego pomieszczenia socjalnego dla animatora;
2.13. Budowę instalacji oświetlenia boisk;
2.14. Instalację monitoringu zewnętrznego,
2.15. prace związane z odnowieniem ogrodzenia frontowego lub wymianą na nowe, działki od strony ul. Narutowicza – załącznik nr 10 do SWZ.
3. uzyskanie zgody/pozwolenia na użytkowanie obiektu,
4) Szczegółowy przedmiot zamówienia, który powinien być podstawą złożenia oferty określony został w załącznikach do SWZ:
1. Wzorze Umowy – zał. nr 6 do SWZ;
2. Programie Funkcjonalno–Użytkowym (wraz z aneksem do PFU) – zał. nr 7 do SWZ;
3. Programie budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024 – zał. nr 8 do SWZ;
4. Wstępnej koncepcji nasadzeń – zał. nr 9 do SWZ;
5. Opisie zakresu prac dotyczących frontowego ogrodzenia – załącznik nr 10;
6. Zestawieniu wymaganych parametrów nawierzchni dla zamówienia – załącznik nr 11.
5) UWAGI!
1. Wartość prac projektowych i dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami nie może przekroczyć wartości 2% ceny ofertowej zamówienia.
2. Prace prowadzone będą przy obiekcie użyteczności publicznej (przy szkole) w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do ich prowadzenia z uwzględnieniem bieżącego funkcjonowania obiektu (szkoły) i z zachowaniem szczególnej ostrożności.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i realizowania prac budowlanych obejmujących inwestycję z uwzględnieniem jak najmniejszej ingerencji w pozostałą infrastrukturę znajdującą się na danym obszarze. W przypadku gdy podczas prowadzonych prac dojdzie do jej uszkodzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia stanu zastanego.
4. Stację meteo należy przysunąć względem ogrodzenia zewnętrznego w celu ominięcia kolizji z projektowaną wewnętrzną drogą pożarową. Powinna zostać posadowiona na prefabrykowanych fundamentach pod stopami. Stacja powinna zostać podłączona do sieci eN.
5. Zamawiający nie posiada warunków dot. przebudowy instalacji wodociągowej. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, warunków lub decyzji spoczywa na Wykonawcy na etapie projektowania. Wytyczne MPWiK zakładają posadowienie sieci na gł. 1,6-1,7 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3159000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4105733,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3159000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbanize Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571702815
7.3.3) Ulica: Augustyna Szamarzewskiego
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-514
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3159000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łask
- Dostawa pomp i urządzenia do pakowania wody w ramach Programu OL i OC w 2025r.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





