eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie sygnalizacji pożarowej w Miejskim Domu Pomocy Społecznej



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie sygnalizacji pożarowej w Miejskim Domu Pomocy Społecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f00e081-fba6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sygnalizacji pożarowej w Miejskim Domu Pomocy Społecznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f00e081-fba6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Wykonanie sygnalizacji pożarowej w MDPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398998,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w Miejskim Domu Pomocy Społecznej (MDPS) w Rybniku zlokalizowanym w Rybniku przy ul. Żużlowej 25. W wyniku prac budowlanych ma powstać system sygnalizacji pożaru umożliwiający wczesne powiadamianie podopiecznych oraz personelu o wykrytym zagrożeniu pożarowym oraz zasterować wszystkie urządzenia wymagane do wyłączenia (wentylacja) oraz zadziałania (oddymianie). System ma także automatycznie powiadamiać Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku o wykrytym zagrożeniu pożarowym. Budowa systemu jest wykonaniem obowiązku nr 1 decyzji nr 36/2022 Komendanta Miejskiej Straży Pożarnej w Rybniku z dnia 04.05.2022 r., która stanowi załącznik do dokumentacji projektowej.
Podstawowy zakres prac :
- montaż czujek, sygnalizatorów oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
- montaż elementów kontrolno-sterujących,
- montaż centrali przeciwpożarowej,
- wykonanie okablowania dla wszystkich kondygnacji budynku,
- wykonanie sterowań do central oddymiania oraz uruchomienie w porozumieniu z firmą konserwującą urządzenia oddymiające poszczególne klatki schodowe,
- wykonanie sterowań do urządzeń wentylacji obiektu w celu ich wyłączenia na wypadek zadziałania systemu ppoż.,
- dostawa i montaż oraz koordynacja spraw formalnych związanych z podłączeniem centrali ppoż. do urządzenia powiadamiania Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku,
- uruchomienie i testowanie systemu,
- uruchomienie w porozumieniu z konserwatorem awaryjnego zjazdu windy,
- przeszkolenie personelu w zakresie działania systemu oraz postępowania w razie wykrycia pożaru przez system.
Szczegółowy zakres prac jest zawarty w załączonym i uzgodnionym przez rzeczoznawcę do spraw ppoż. projekcie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Czynności i informacje dodatkowe
1. Wymagania odnośnie wykonania prac budowlanych związanych z instalacją sytemu:
- prace będą wykonywane na czynnym obiekcie MDPS gdzie znajdują się pensjonariusze leżący jak i chodzący,
- prace będą mogły być prowadzone w godzinach od 6 do 18 od poniedziałku do piątku w dni robocze,
- użytkownik obiektu będzie udostępniał pomieszczenia na poszczególnych kondygnacjach w poszczególnych segmentach do wykonywania prac budowlanych sukcesywnie tzn. Wykonawca będzie mógł wykonywać prace na danym piętrze i w danym segmencie. Dopiero po zakończeniu tam prac będą udostępnianie inne segmenty,
- w pomieszczeniach gdzie przebywają pensjonariusze chodzący, prace mogą być wykonywane na bieżąco. W pomieszczeniach gdzie przebywają pensjonariusze leżący, prace mogą być wykonywane po opuszczeniu osób tam przebywających z pomocą personelu medycznego ośrodka. Maksymalnie na dany moment mogą być puste 2 pokoje tego typu,
- prace muszą być prowadzone tak, aby generowały jak najmniej hałasu oraz wydobywającego się kurzu podczas układania kabli i montażu urządzeń. Należy stosować narzędzia, które wyposażone są w odsysacze pyłu lub na bieżąco odsysać wydobywający się pył za pomocą przemysłowych odkurzaczy,
- po wykonanych pracach poszczególne pomieszczenia oraz korytarze muszą być bezwzględnie na bieżąco odkurzane i czyszczone.
2. Instalacja powinna być wybudowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w obowiązujących przepisach prawa i wytycznymi producenta urządzeń.
3. Urządzenia muszą być instalowane jako nowe, wyprodukowane w ciągu 12 miesięcy przed montażem.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych przez Użytkownika pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanej instalacji.
5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania instrukcji obsługi centrali ppoż.
6. Wszelkie koszty związane z realizacją powyższych ustaleń należy ująć w cenie ofertowej.
W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
a) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy,
b) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
c) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie,
d) przewożonych materiałów,
e) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
a) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
b) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynności instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280963,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598984,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KABE Systemy Alarmowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351661517

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.