eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa mebli wraz z monta¿em ZP/TP-25/23



Og³oszenie z dnia 2023-08-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli wraz z monta¿em ZP/TP-25/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli wraz z monta¿em ZP/TP-25/23

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5cab6e72-4654-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00375782

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031775/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.27 Dostawa mebli wraz z monta¿em

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cab6e72-4654-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
2.1 Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
2.2 poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl.
3. Ofertê nale¿y przes³aæ na Platformê e-Zamówienia dostêpn± pod adresem wskazanym w pkt 1.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce Centrum Pomocy. Link do instrukcji interaktywnych Platformy e-Zamówienia, w tym informacji dla Wykonawcy jak z³o¿yæ ofertê za pomoc± platformy zawarte s± w dokumencie pn. Oferty, wnioski i prace konkursowe dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ komponent-edukacyjny/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z tym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê nazw± postêpowania i/lub nr referencyjnym postêpowania, tj. ZP/TP-25/23.
4. Za datê przekazania zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji (z wy³±czeniem ofert) przyjmuje siê datê ich odbioru na serwerze Platformy e-Zamówienia lub datê wp³ywu na wskazany w pkt 6 adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania wiadomo¶ci przez system pocztowy Zamawiaj±cego).
5. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami (z wy³±czeniem sk³adania ofert), w szczególno¶ci w zakresie sk³adania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywania informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na Platformie e-Zamówienia w zak³adce Formularze (Formularze do komunikacji). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
6. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail:sekretariat@rckik.bialystok.pl.
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z Formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy i zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z Formularzy do komunikacji s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie na Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane przez Wykonawcê wiadomo¶ci w postêpowaniu widoczne s± po zalogowaniu siê w podgl±dzie postêpowania w zak³adce Komunikacja.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L119/1 z dn. 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.1 administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej–Curie 23, 15-950 Bia³ystok;
1.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku – iod@rckik.bialystok.pl, tel. (85) 745 63 23;
1.3 dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowym bez negocjacji;
1.4 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.);
1.5 dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza okres 4 lat, czas przechowywania protoko³u postêpowania wraz z za³±cznikami obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
1.6 obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8 ka¿dy Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9 Wykonawcy nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem, i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Analogicznie do pkt 3.15) Og³oszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-25/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych i laboratoryjnych stanowi±cych wyposa¿enie pomieszczeñ Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku oraz jego Terenowych Oddzia³ów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawê i monta¿ mebli w ilo¶ci i asortymencie zgodnym z Opisem przedmiotu zamówienia.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz Za³±czniku nr 1B do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39180000-7 - Meble laboratoryjne

39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa (2) zamówienia polegaj±ce na dostawie wraz z monta¿em mebli biurowych i/lub laboratoryjnych o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (ka¿de zamówienie w ramach odrêbnej umowy).
2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn±, lub zawodow± Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych, lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zmówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 utawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ – wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 5.4) Og³oszenia, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy – sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 8 do SWZ.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1A do SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) Specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia, sporz±dzonej zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ;
2) Certyfikatu ISO 9001 dla producenta mebli lub dokumentu równowa¿nego;
3) Certyfikatu ISO 14001 dla producenta mebli lub dokumentu równowa¿nego.
Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdz±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Uzupe³nieniu podlegaj±:
1) Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia, sporz±dzona zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ;
2) Certyfikat ISO 9001 dla producenta mebli lub dokumentu równowa¿nego;
3) Certyfikat ISO 14001 dla producenta mebli lub dokumentu równowa¿nego.
Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdz±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
2.1 O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oraz, je¿eli dotyczy, w odniesieniu do podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ.
2.2 Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8) Og³oszenia.
2.3 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).
2.4 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (w odniesieniu do Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, oraz je¿eli dotyczy w odniesieniu do podmiotu udostêpniaj±cego zasoby).
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
2.5 Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, chyba ¿e Wykonawca/podmiot udostêpniaj±cy zasoby dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).
2.6 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (je¿eli dotyczy).
2.7 O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy).
2.8 Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¿eli wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z uwzglêdnieniem postanowieñ pkt 17 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³ 00/100).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1 pieni±dzu,
3.2 gwarancjach bankowych,
3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r., poz. 2080 ze zm.).
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ppkt 3.2 – 3.4, orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym gwaranta, tj. wystawcy gwarancji/porêczenia, zapewniaj±cej spe³nienie wymogu z³o¿enia dokumentu w oryginale.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem „Wadium w procedurze nr ZP/TP-25/23”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data i godzina wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych, Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia musi jednoznacznie wynikaæ:
7.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji/ porêczenia) oraz adresy ich siedzib,
7.2 okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/ porêczeniem,
7.3 kwota gwarancji/porêczenia,
7.4 termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, obejmuj±cy ca³y okres zwi±zania ofert±, tj. od dnia wyznaczonego na dzieñ sk³adania ofert do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
7.5 bezwarunkowe, nieodwo³alne, p³atne na pierwsze ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w przypadku wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi/porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ppkt 3.2 – 3.4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców, do³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
2.1 nazwy i numeru postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2.2 wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
2.3 ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego:
3.1 ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3.2 warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 5.4) Og³oszenia, nie podlega sumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ siê ca³ym do¶wiadczeniem.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców wraz z oferta sk³adaj± oni:
4.1 o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania – sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie jako o¶wiadczenie w³asne;
4.2 przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8) Og³oszenia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
5.1 w pkt 5.6) Og³oszenia – sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
5.2 w pkt 5.7) Og³oszenia – sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 5.4) og³oszenia.
6. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± Za³±cznik nr 10 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie okre¶lonym w Za³±czniku nr 10 do SWZ.
3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2. mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, i za zgod± obu Stron, wprowadzone aneksem do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.