eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I:Wola Lubecka-dr. 144/2 i inne w km 0+000-0+480, Cz. II:Lubcza-dr. 539/3 i inne w km 0+000 - 0+800, Cz. III: Lubcza-dr. 1232/3 i inne w km 0+000 - 0+160



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I:Wola Lubecka–dr. 144/2 i inne w km 0+000–0+480, Cz. II:Lubcza–dr. 539/3 i inne w km 0+000 – 0+800, Cz. III: Lubcza–dr. 1232/3 i inne w km 0+000 – 0+160

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/653606

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I:Wola Lubecka–dr. 144/2 i inne w km 0+000–0+480, Cz. II:Lubcza–dr. 539/3 i inne w km 0+000 – 0+800, Cz. III: Lubcza–dr. 1232/3 i inne w km 0+000 – 0+160

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9da9e8c6-1fab-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017742/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi w m. Wola Lubecka – nr drogi/dz. ewid. 144/2, 431/5, 431/13, 431/15, 430/2, 700 w km 0+000 – 0+480

1.1.6 Przebudowa drogi w m. Lubcza – nr drogi/dz. ewid. 539/3, 539/4, 539/5, 539/11, 539/12, 539/13 w km 0+000 – 0+800

1.1.7 Przebudowa drogi w m. Lubcza – nr drogi/dz. ewid. 1232/3, 1233/8, 1233/10, 1233/12, 1234/2, 1236, 1252/1 w km 0+000 – 0+160

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9209130,34 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 417667,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Lubecka – nr drogi/dz. ewid. 144/2, 431/5, 431/13, 431/15, 430/2, 700 w km 0+000 – 0+480
Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0-5 cm (na skrzyżowaniu);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm - pod pobocza;
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km.

Jezdnia 0+000 - 0+100
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm.

Jezdnia 0+100-0+480
-Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
-Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 8 cm;
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.

Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego - pospółki 0/63 mm - z zagęszczeniem;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.

Dowiązanie skrzyżowania
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.

Dowiązanie zjazdów
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 5-15 cm.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Pra-wem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europej-skiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz in-nych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów bu-downictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.

2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.

Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.

3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 128310,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubcza – nr drogi/dz. ewid. 539/3, 539/4, 539/5, 539/11, 539/12, 539/13 w km 0+000 – 0+800
Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0-7 cm (na skrzyżowaniu);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm - pod pobocza;
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km.
Jezdnia – konstrukcja A
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
Jezdnia – konstrukcja B
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3-6 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego - pospółki 0/63 mm - z zagęszczeniem;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.

Dowiązanie skrzyżowania
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.
Dowiązanie zjazdów
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 7-13 cm.


Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.

2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.

Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.

3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 217294,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubcza – nr drogi/dz. ewid. 1232/3, 1233/8, 1233/10, 1233/12, 1234/2, 1236, 1252/1 w km 0+000 – 0+160”.
Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0-7 cm (na skrzyżowaniu);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm - pod pobocza;
- Rozebranie słupków betonowych;
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km.

Jezdnia
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana mieszarkami doczepnymi - grubość po zagęszczeniu 30 cm;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm;
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
-Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
-Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.


Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego - pospółki 0/63 mm - z zagęszczeniem;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.

Dowiązanie skrzyżowania
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.

Dowiązanie zjazdów
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 17-22 cm.

Roboty wykończeniowej
- Bieżąca konserwacja rowów z wyprofilowaniem skarp;
- Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o wym. 40x60x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.

2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.

Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.

3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 72062,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227738,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248847,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227738,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 4

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227738,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410301,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447991,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410301,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410301,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220145,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220145,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220145,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220145,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.