eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński"Zakup wyposażenia do likwidacji wiatrołomów"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia do likwidacji wiatrołomów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIDZBARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7677900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlidzbarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipsplidzbark.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wyposażenia do likwidacji wiatrołomów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c6ec7c-9849-4b4d-8ffc-e0605239958b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00652248/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 „Zakup wyposażenia do likwidacji wiatrołomów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu niezbędnego do usuwania wiatrołomów tj:
a) dostawa fabrycznie nowego homologowanego rębaka do gałęzi, dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych,
b) dostawa fabrycznie nowej frezarki/karczownika do pni.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, określa opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia - Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, będącej załącznikiem do formularza ofertowego – Zał. Nr 2. Wybranie opcji „Nie” lub/i niekompletnie wypełniona kolumna „Deklaracja Wykonawcy” może spowodować wezwanie Wykonawcy do wyjaśnień lub odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Wykonawca dostarcza zamówiony towar swoim transportem (wliczonym w cenę) do siedziby wskazanej w SWZ w terminie i w terminie określonym w rozdziale 6 SWZ.
5. Dostawca w cenie dostawy wykona uruchomienie maszyny w siedzibie Zamawiającego (montaż i uruchomienie sprzętu na wskazanym przez Zamawiającego pojeździe oraz przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego operatorów w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie Zamawiającego).
6. Odbiór dostawy sprzętu będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego.
7. Miejsce dostawy: plac Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Leśna 17.
8. Wymagania dodatkowe:
a) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz ze sprzętem fabrycznej instrukcji obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji maszyny przez Zamawiającego oraz katalog części zamiennych, dokumentacji potwierdzającej dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania, zaświadczenia zgodności, atesty, certyfikaty itp.
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie. Do terminu składania ofert tj. 12.08.2025 r. godz.12.00 wpłynęły dwie oferty, które nie spełniają wymogów formalnych. Wykonawcy złożyli oferty na część zamówienia, czego Zamawiający nie przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.