eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³awnoPrzebudowa drogi gminnej nr 170042Z Pomi³owo - Ugacie



Og³oszenie z dnia 2022-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 170042Z Pomi³owo – Ugacie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina S³awno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: I Pu³ku U³anów 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³awno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 170042Z Pomi³owo – Ugacie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf0ace49-4359-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00375645

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00012151/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr 170042Z Pomi³owo – Ugacie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=236075&idCatalog=406258

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP-u dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy w Rozdziale I podaje link do strony postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Gmina S³awno – Urz±d Gminy S³awno, 76-100 S³awno, ul. I Pu³ku U³anów 11, tel. +48 59 810 75 26,
e-mail: sekretariat@gminaslawno.pl;
2. we wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem danych osobowych, e-mail: odo@gminaslawno.pl, tel. 59 810 75 26 lub na adres wskazany powy¿ej;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 170042Z Pomi³owo – Ugacie” RSSA.271.32.2022, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;
4. dane osobowe mog± zostaæ przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania przetargowego w oparciu o art. 18, 19, 74, 75 i 76 ustawy Pzp oraz podmiotom, które na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa mog± dokonywaæ oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonego postêpowania i realizacji zadania, w tym w szczególno¶ci dokumentacji zwi±zanej z pozyskiwaniem ¶rodków finansowych pochodz±cych z bud¿etu pañstwa i Unii Europejskiej;
5. dane osobowe nie bêd± przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
6. dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych terminów archiwizacji, w tym w szczególno¶ci w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 2320 z pó¼n. zm.), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.) oraz ustawy Pzp;
7. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikaj± z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
9. osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
1) dostêpu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;
3) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z wyj±tkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10. osoba, której dane dotycz± nie ma prawa do:
1) usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RSSA.271.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu roboty budowlanej pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 170042Z Pomi³owo – Ugacie”,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporz±dzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia okre¶la za³±czona do SWZ dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza:
1) Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa drogi gminnej nr 170042Z”.
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
z uwzglêdnieniem zapisów SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowê drogi o d³ugo¶ci ok. 1272 m, w tym m.in.:
1) roboty przygotowawcze,
2) wykonanie zjazdu asfaltowego,
3) przebudowa zjazdu z drogi powiatowej,
4) wykonanie podbudowy;
5) wykonanie jezdni z betonu asfaltowego.
4. Szczegó³owy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacjach projektowych:
1) Projektach budowlano – wykonawczy,
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Decyzjach i uzgodnieniach za³±czonych do dokumentacji przetargowej.
Dokumenty te powinny byæ wykorzystane do sporz±dzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Za³±cznik nr 8 do umowy).
Przedmiary robót za³±czone do dokumentacji przetargowej s± elementem pomocniczym, nale¿y go zweryfikowaæ z SWZ i nie jest podstaw± wyceny robót przez Wykonawcê. Za podstawê do wyceny nale¿y uznaæ projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e dzia³y kosztorysu ofertowego sporz±dzonego przez Wykonawcê powinny odpowiadaæ dzia³om harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowi±cego za³±cznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi za³±cznik do postêpowania.
5. Wykonawca opracuje projekt i wprowadzi tymczasow± organizacjê ruchu.
6. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcê odpowiedzialny bêdzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu harmonogramu prac.
7. Inne wymagania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowi±zany wyst±piæ z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskaæ akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materia³ (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
2) do Wykonawcy nale¿y przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególno¶ci jego dozór.
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na w³asny koszt i doprowadzi teren do nale¿ytego stanu.
4) Wykonawca robót w miejscach s±siaduj±cych z istniej±c± zabudow± zobowi±zany jest do prowadzenia robót ze szczególn± ostro¿no¶ci±.
5) Wykonawca zobowi±zany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegaj±cych przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona w³asnym staraniem zasilanie placu budowy w energiê elektryczn± i wodê, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
7) Wykonawca, je¿eli uzna za konieczne, zapewni ochronê mienia znajduj±cego siê na placu budowy, Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za mienie Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowi±zany jest zorganizowaæ plac budowy zgodnie z wymogami w³a¶ciwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniaj±cy ochronê powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym tak¿e przez zastosowanie sprawnego i w³a¶ciwie eksploatowanego sprzêtu oraz najmniej uci±¿liwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania Programu zapewnienia jako¶ci i przekazania go Zamawiaj±cemu i Nadzorowi przed rozpoczêciem robót.
11) Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania Planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiaj±cemu i Nadzorowi przed rozpoczêciem robót.
12) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów i urz±dzeñ, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwi±zañ systemowych Wykonawca zobowi±zany jest do zastosowania odpowiadaj±cych rozwi±zañ systemowych.
8. Informacje dotycz±ce wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca okre¶la wynagrodzenie rycza³towe za wykonanie robót opisanych w za³±czonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu rycza³towym musi uwzglêdniæ wszystkie koszty wykonania robót okre¶lonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a tak¿e koszty wynikaj±ce z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia rycza³towego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objêtych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia maj± jedynie zobrazowaæ skalê robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wy³±cznie dokumentem pomocniczym.
4) Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ roboty dodatkowe. Podstawê obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowiæ bêdzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyj¶ciowe do kosztorysowania przyjête do sporz±dzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzêtu i materia³ów zaproponowanych przez Wykonawcê, ale nie wiêksze ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nast±pi kosztorysem ró¿nicowym, który stanowiæ bêdzie ró¿nicê pomiêdzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny nale¿y opracowaæ na zasadach okre¶lonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczno¶ci wykonania robót zamiennych zamawiaj±cy pisemnie powiadamia wykonawcê. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporz±dza kosztorys ró¿nicowy.
6) Roboty zamienne mog± byæ tak¿e wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy wed³ug zasad jak dla robót zamiennych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
7) Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
8) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokó³ konieczno¶ci na podstawie kosztorysu ró¿nicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wska¼ników.
9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania.
10) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie umowy o pracê. W zwi±zku z powy¿szym wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy wiêc, miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, dostawców materia³ów budowlanych.
11) W zwi±zku z powy¿szym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczêciem wykonywania czynno¶ci przez te osoby przedstawiæ pisemne o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym w ust. 10. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne o¶wiadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie okre¶lonym w ust. 10, nale¿y przed³o¿yæ wraz z kopi± umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
12) Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego bêdzie zobowi±zany przedstawiæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia potwierdzaj±ce zatrudnienie osób, objêtych klauzul± wskazan± w ust. 10, przy realizacji zamówienia oraz po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kopie umów o pracê tych osób.
13) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Zamawiaj±cy wymaga by okres rêkojmi by³ równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposa¿eniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcê urz±dzeniami oraz elementy infrastruktury.
9. Inne informacje:
Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zamiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Bêd± to np. okoliczno¶ci: powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacje i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy, powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. Zmiany musz± zostaæ zaakceptowane przez Nadzór Inwestorski.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podanym powy¿ej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %.
2. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom bêdzie siê odbywaæ wed³ug nastêpuj±cych zasad:
a) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcê zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona wed³ug wzoru:
najni¿sza cena brutto spo¶ród z³o¿onych ofert
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
b) Okres obowi±zywania gwarancji.
Okres obowi±zywania gwarancji na realizowane roboty budowlane nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Zamawiaj±cy dokona stosownego obliczenia na podstawie wype³nionego Formularza oferty (stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ) i z³o¿onej w nim deklaracji Wykonawcy o d³ugo¶ci okresu obowi±zywania gwarancji. Liczba punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Go - Gmin
G = ----------------------- x 30 pkt
Gm - Gmin
gdzie:
G - warto¶æ punktowa, jak± uzyska³a oferta w kryterium okres obowi±zywania gwarancji;
- minimalny okres obowi±zywania gwarancji (36 miesiêcy);
- okres obowi±zywania gwarancji w ofercie badanej;
- najd³u¿szy okres obowi±zywania gwarancji spo¶ród z³o¿onych ofert.
c) Termin p³atno¶ci faktury.
Termin p³atno¶ci nie krótszy ni¿ 7 dni i nie d³u¿szy ni¿ 30 dni od dnia przed³o¿enia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury VAT. Zamawiaj±cy dokona stosownego obliczenia na podstawie wype³nionego formularza oferty (stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ) i z³o¿onej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie p³atno¶ci. Liczba punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
termin p³atno¶ci w ofercie ocenianej
liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 10 pkt.
najd³u¿szy termin p³atno¶ci spo¶ród z³o¿onych ofert
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± liczbê punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
8. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spe³nia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ka¿d± spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu i wybierze ofertê najkorzystniejsz±.
12. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli zajdzie co najmniej jedna z przes³anek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
c. d. w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowi±zywania gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ i w art. 112 ustawy Pzp:
1) posiadaj±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadê spe³nia – nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia za³±czonego do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu;
2) posiadaj±cy uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadê spe³nia – nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia za³±czonego do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu;
3) znajduj±cy siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej prawid³owe wykonanie zamówienia, tj.:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadê spe³nia – nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia za³±czonego do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu;
4) posiadaj±cy zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±cej prawid³owe wykonanie zamówienia, tj.:
a) Wykonawca musi wykazaæ wykonanie, tj. zakoñczenie (rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej) w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej odpowiadaj±cej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto, z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane na formularzu lub w oparciu o formularz stanowi±cy Za³±cznik Nr 3 do SWZ. Dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z dowodami dot. najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cymi, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zawieraj±ce informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone;
b) Wykonawca musi wykazaæ na formularzu lub w oparciu o formularz stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SIWZ, ¿e dysponuje 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej;
c) Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadê spe³nia – nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów za³±czonych do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz wykonania minimum 1 (jednej) roboty budowlanej odpowiadaj±cej swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia na formularzu lub w oparciu o formularz stanowi±cy Za³±cznik Nr 3 do SWZ. Dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z dowodami dot. najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cymi, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zawieraj±ce informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia sporz±dzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿na wnie¶æ w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy S³awno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Przebudowa drogi gminnej Pomi³owo – Ugacie”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu za termin wniesienia uznaje siê chwilê uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz – Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ dokumentu w postaci elektronicznej.
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny ni¿ okre¶lony w SWZ skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
 ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
 musz± ustanowiæ Pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
 pe³nomocnictwo musi jednocze¶nie wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±, fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
 przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) musi byæ zgodna z postanowieniami SWZ;
2) sposób sk³adania dokumentów w przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne, takie jak:
 oferta (Za³±cznik nr 1 do SWZ);
 potencja³ kadrowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ);
 wykaz wykonanych robót budowlanych (Za³±cznik Nr 3 do SWZ);
 dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie;
 o¶wiadczenie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Za³±cznik nr 6 do SWZ);
podpisuj± wszyscy cz³onkowie konsorcjum lub Pe³nomocnik (Lider) w imieniu ca³ego konsorcjum.
b) dokumenty, takie jak:
 o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Za³±cznik nr 5 do SWZ);
sk³ada ka¿dy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostan± wyra¿one w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± nast±piæ wy³±cznie w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) W zakresie zmiany terminu i kosztów realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy w szczególno¶ci:
 zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, w szczególno¶ci warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, jak: niewypa³y i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub b³êdnie zinwentaryzowane obiekty objête ochron± konserwatorsk±
 zmiany bêd±ce nastêpstwem wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego;
 zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
 zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji publicznej, w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod inwestycjê;
 niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji przetargowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materia³ów lub urz±dzeñ;
 zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu;
b) konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane) lub wykonania zamówieñ dodatkowych lub zamiennych, nieobjêtych umow± podstawow± niezbêdnych do jej prawid³owego wykonania, wp³ywaj±cych na termin wykonania robót objêtych umow± podstawow±,
c) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonywania robót,
d) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny.
2) W zakresie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obci±¿eñ podatkowych nie uleg³a wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, za¶ w przypadku obni¿enia nale¿no¶ci podatkowych, aby kwota brutto zosta³a zmniejszona o nominaln± równowarto¶æ pomniejszenia nale¿no¶ci podatkowych Wykonawcy.
3) W zakresie zmiany kierownika budowy/kierowników robót bran¿owych, przedstawionego/ych w ofercie – jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. W przypadku zmiany kierownika budowy/kierowników robót bran¿owych – nowy kierownik budowy/kierownicy robót bran¿owych musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w ofercie dla powy¿szych osób.
4) W zakresie zamiany Koordynatora w zakresie obowi±zków umownych ze strony Zamawiaj±cego
5) Wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrzne, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia.
2. We wszystkich przypadkach okre¶lonych w ust. 1 pkt. 1, termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wp³ywu zmiany na harmonogram realizacji oraz termin wykonania umowy.
c. d. w SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.