eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików"Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Cyberbezpieczny Samorząd"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49c32b4f-5a64-4331-b90a-8730726f7cc2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Cyberbezpieczny Samorząd"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49c32b4f-5a64-4331-b90a-8730726f7cc2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Cyberbezpieczny Samorząd"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

13. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytetu II pn. Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. „Wzmocnienie krajowego systemu ceberbezpieczeństwa” oraz umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2177/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335114,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa:
• Aktualizacja licencji dla posiadanych UTM,
• Zakup urządzeń UTM wraz z licencjami oraz wsparciem i gwarancją,
• Zasilacz awaryjny rack,
• Serwer NAS,
• Dyski HDD SATA,
• Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa,
• Automatyczny przełącznik zasilania,
• Zakup wsparcia na system wirtualizacji,
• Przełącznik zarządzalny,
• Punkt dostępowy,
• Serwer,
• Serwerowy system operacyjny,
• Zarządzalny przełącznik PoE,
• Sprzętowy kontroler nadzoru urządzeń sieciowych,
• Zasilacz awaryjny,
• Klucz sprzętowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

30237280-5 - Akcesoria zasilające

48823000-3 - Serwery plików

30234100-9 - Dysk magnetyczny

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48213000-4 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

4.5.5.) Wartość części: 251945,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania antywirusowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

4.5.5.) Wartość części: 11500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przedłużenia i rozszerzenia licencji wsparcia na oprogramowanie monitorowania i zarządzania siecią nVision.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

4.5.5.) Wartość części: 15559,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania do zarządzania dostępem uprzywilejowanym

4.5.3.) Główny kod CPV: 48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania ochrony poczty typu Email Gateway.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 4280,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wdrożenie aplikacji zapewniającej jednolity system logowania do aplikacji dziedzinowych z centralnym menadżerem haseł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

4.5.5.) Wartość części: 26830,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp który stanowi, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że zaoferowane ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania i nie dysponuje środkami by móc ją zwiększyć do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W dniu 22 lipca 2025 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 1 wpłynęły dwie oferty, których cena przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18589,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SYSTEM Białobrzeski Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561318359

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp który stanowi, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że zaoferowane ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania i nie dysponuje środkami by móc ją zwiększyć do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W dniu 22 lipca 2025 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 3 wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30442,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30442,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30442,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751906703

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30442,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

CZĘŚĆ 5
W dniu 22 lipca 2025 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu w części 5 nie wpłynęła żadna oferta.
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych który stanowi o sytuacji w której nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 5 z uwagi na brak ofert.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord SI Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.