eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Budowa ¿³obka w Granicy"



Og³oszenie z dnia 2025-08-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Budowa ¿³obka w Granicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118238

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ¿³obka w Granicy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35af0356-4f55-43df-ae71-e455c7c91636

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00375339

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033178/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Budowa ¿³obka w Granicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3- Aktywny Maluch 2022-2029”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00252374

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 7863935,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest m.in.:
1) budowa budynku ¿³obka wraz z wewnêtrznymi instalacjami: wodn±, kanalizacji sanitarnej, gazow±, c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektryczn±, hydrantow± wraz z zewnêtrznymi instalacjami: wodn±, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej ze szczelnym zbiornikiem i instalacj± rozs±czaj±c± wody opadowe, elektryczn±, teletechniczn±, wraz z budow± wewnêtrznego uk³adu komunikacyjnego i parkingów, wraz z budow± wiaty ¶mietnikowej, wraz z budow± placu zabaw z wiat± na dzia³kach nr 101/8 i 101/9 w Granicy ( obr. 01) gm. Micha³owice,
2) uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego decyzji administracyjnej udzielaj±cej pozwolenia na u¿ytkowanie nowo wybudowanego budynku ¿³obka.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany na terenie dzia³ek o nr ew. 101/8 i 101/9 obr. 0001 Granica, Gmina Micha³owice.
3. Budynek ¿³obka stanowi±cy przedmiot zamówienia zakwalifikowany jest do kategorii ZLII, jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym, w kszta³cie wielok±ta opartego na planie trapezu o maksymalnych wymiarach 49,07 x 20,71 m. ,posiada tradycyjne rozwi±zania konstrukcyjne.
4. Na dachu budynku zainstalowana bêdzie instalacja fotowoltaiczna, a ogrzewany bêdzie poprzez pompy ciep³a wspomagane kot³em na paliwo gazowe.
5. Charakterystyczne parametry budynku ¿³obka:
1) Powierzchnia zabudowy 849,18 m2
2) Powierzchnia u¿ytkowa 726,50 m2
3) Wysoko¶æ obiektu budowlanego 5,02 m
4) Ilo¶æ kondygnacji nadziemnych 1
5) Ilo¶æ kondygnacji podziemnych 0
6) D³ugo¶æ 49,07 m
7) Szeroko¶æ 20,71 m
8) Kubatura 4160,98 m3
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót wskazanych w dokumentacji projektowej, m.in.:
a) Prace budowlane – budynek wraz z wewnêtrznymi instalacjami:
1) wykonanie prac fundamentowych,
2) przygotowanie pod³o¿a i odbiór przez uprawnionego geotechnika,
3) wytyczenie budynku,
4) wykonanie prac instalacyjnych (przy³±cza) m.in. przy³±cze wodoci±gowe z zewnêtrzn± instalacj± wodoci±gow±, przy³±cze kanalizacji sanitarnej, przy³±cze telekomunikacyjne
5) wykonanie ¶cian konstrukcyjnych budynku,
6) wykonanie konstrukcji ¿elbetowej,
7) wykonanie izolacji m.in. p³yty, ¶cian, posadzek i dachów,
8) wykonanie ¶cian dzia³owych,
9) monta¿ okien i drzwi w budynku,
10) wykonanie posadzek,
11) wykonanie instalacji elektrycznej wewnêtrznej i zewnêtrznej m.in.:
• instalacji wewnêtrznych o¶wietlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych, instalacjê o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacjê ochrony przeciwprzepiêciowej, instalacje elektryczne zasilaj±ce urz±dzenia z bran¿y sanitarnej i s³abopr±dowej, rozdzielnice wewnêtrzne i zewnêtrzne, wy³±cznik PWP, obwody wlz do rozdzielnic, instalacjê fotowoltaiczn± PV, sieæ telekomunikacyjn± wewnêtrzn± i zewnêtrzn±,
• instalacje: LAN, monitoringu wizyjnego CCTV, kontroli dostêpu KD i instalacjê SSWiN, instalacjê wideodomofonow±, accespoint`s, instalacjê przyzywow±, monitory dotykowe,
• instalacje zewnêtrzne: wlz, o¶wietlenia terenu, zasilanie urz±dzeñ sanitarnych,
• budowê przy³±cza kanalizacji kablowej do sieci Orange PL S.A.
12) wykonanie instalacji p.po¿. – hydrantowej,
13) wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.,
14) wykonanie instalacji gazowej,
15) wykonanie instalacji wodoci±gowo – kanalizacyjnej wewnêtrznej i zewnêtrznej,
16) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji,
17) monta¿ pomp ciep³a i centrali wentylacyjnej wraz z jednostkami zewnêtrznymi klimatyzacji,
18) wykonanie elewacji wraz z ociepleniem budynku
19) dostosowanie budynku dla osób niepe³nosprawnych,
20) wykonanie prac wykoñczeniowych,
21) wykonanie i wyposa¿enie technologii kuchni,
22) wyposa¿enie wnêtrz i elementów sta³ej zabudowy,
23) wykonanie rozruchów i odbiorów technicznych instalacji.
b) Prace budowlane – zagospodarowanie terenu wraz z zewnêtrznymi instalacjami:
1) budowa wewnêtrznego uk³adu komunikacyjnego i parkingów (czê¶æ uk³adu komunikacyjnego i parkingów realizowana w II etapie, zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu).
2) monta¿ elementów ma³ej architektury.
3) budowa przy³±czy i zewnêtrznych instalacji: wodnej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, kanalizacji opadowej ze szczelnym zbiornikiem i instalacj± rozs±czaj±c± wody opadowe (czê¶æ instalacji rozs±czaj±cej realizowana w II etapie, zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu),
4) wykonanie monitoringu i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanych instalacji podziemnych,
5) budowa wiaty ¶mietnikowej,
6) budow± wiaty i placu zabaw (czê¶æ elementów placu zabaw realizowana w II etapie, zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu).
7) wykonanie nasadzeñ zieleni i systemu nawadniania,
8) budowa nowego ogrodzenia.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
1) wykonanie po zakoñczonych robotach ¦wiadectwa charakterystyki energetycznej budynku,
2) uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ, zezwoleñ (m.in. PINB, Sanepid, Stra¿ Po¿arna) w imieniu
i na rzecz Zamawiaj±cego w tym decyzji administracyjnej udzielaj±cej pozwolenia na u¿ytkowanie nowo wybudowanego budynku ¿³obka,
3) opracowanie instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego obiektu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie:
1) Decyzji Starosty Pruszkowskiego z dnia 20.01.2025 r. nr 79/2025 zatwierdzaj±cej projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i udzielenia pozwolenia na budowê dla inwestycji obejmuj±cej budowê budynku ¿³obka na dzia³kach nr ew. 101/8 i 101/9 w Granicy gm. Micha³owice.
2) Decyzji Starosty Pruszkowskiego z dnia 20.05.2025 r. nr 791/2025 zatwierdzaj±cej zamienny projekt zagospodarowania terenu i zamienny projekt architektoniczno-budowlany dla budowy budynku ¿³obka na dzia³kach nr ew. 101/8 i 101/9 w Granicy gm. Micha³owice.
9. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej.
10. Dokumentacja projektowa zawiera ca³± realizacjê inwestycji, natomiast czê¶æ zakresu obejmuj±ca:
1) budowê czê¶æ uk³adu komunikacyjnego i parkingów (zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu)
2) budowê czê¶æ instalacji rozs±czaj±cej (zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu),
3) budowê czê¶æ placu zabaw (zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu),
nie jest objêta Przedmiotem umowy i bêdzie realizowana w II etapie, zgodnie z oznaczeniami na rysunku: Projekt wykonawczy – Projekt zagospodarowania terenu.
11. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2023 r. poz. 1587 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania.
12. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt (je¿eli dotyczy).
16. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza). W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± umow±.
17. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci - roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.);
18. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawid³owego przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcê wizji lokalnej dla uzyskania niezbêdnej informacji co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji zamówienia mog±cych mieæ wp³yw na cenê oferty.
2) Koszt przyjazdu na wizjê lokaln± ponosi Wykonawca.
3) Zamawiaj±cy nie bêdzie odrzuca³ oferty Wykonawcy, który nie bêdzie uczestniczy³ w wizji
lokalnej.
19. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RÊKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego Przedmiotu umowy.
2) Przy czym okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty w zakresie nasadzeñ i urz±dzenia terenów zielonych oraz zastosowany materia³ wynosi 12 miesiêcy od daty odbioru koñcowego Przedmiotu umowy.
3) Szczegó³owy opis dotycz±cy gwarancji i rêkojmi znajduje siê w „Projekcie umowy” stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.
20) W przypadku, w którym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dojedzie do kontaktu z osob± ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem warunków dostêpno¶ci.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8260000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13042056,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9489999,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9489999,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.