Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358151/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2023/BZP 00359926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2022/BZP 00450097/01 - Wynik z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła w sezonie zimowym 2022/2023 – cz.2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,100725,197211daf36991fb56454e22a5fba678.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła w sezonie zimowym 2022/2023 – cz.22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afaaf34b-38dc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – cz.2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – Cz. 2 zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz ulic określających każdy element, w zakresie:- Pełnienia dyżurów.
- Odśnieżania, zwalczania gołoledzi i śliskości (akcja czynna).
- Utrzymania czystości w przypadku braku opadów śniegu (akcja bierna),
- Utrzymanie ulic winno odbywać się przy założeniach określonych w projekcie umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie używanie do zwalczania śliskości i gołoledzi na ulicach 10-cio procentowej mieszanki piaskowo – solnej. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Zimowe utrzymanie ulic prowadzone będzie na zasadach stałych dyżurów całodobowych (za dobę uważa się czas liczony od godziny 0-24), przy zapewnieniu sprzętu i ludzi w ilości gwarantującej prawidłowe prowadzenie akcji przy założeniu, że rozpoczęcie usuwania śniegu i likwidacja śliskości nastąpi niezwłocznie od chwili wystąpienia warunków uzasadniających jej rozpoczęcie i będzie prowadzone w sposób ciągły. Zakończenie akcji winno nastąpić w ciągu 4 godzin od chwili ustania niekorzystnych warunków atmosferycznych /opady atmosferyczne, gołoledź/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie.
- W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi utrzymania nawierzchni ulic, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.
- Możliwość używania solanki
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 83379 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – Cz. 2 zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz ulic określających każdy element, w zakresie:- Pełnienia dyżurów.
- Odśnieżania, zwalczania gołoledzi i śliskości (akcja czynna).
- Utrzymania czystości w przypadku braku opadów śniegu (akcja bierna),
- Utrzymanie ulic winno odbywać się przy założeniach określonych w projekcie umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie używanie do zwalczania śliskości i gołoledzi na ulicach 10-cio procentowej mieszanki piaskowo – solnej. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Zimowe utrzymanie ulic prowadzone będzie na zasadach stałych dyżurów całodobowych (za dobę uważa się czas liczony od godziny 0-24), przy zapewnieniu sprzętu i ludzi w ilości gwarantującej prawidłowe prowadzenie akcji przy założeniu, że rozpoczęcie usuwania śniegu i likwidacja śliskości nastąpi niezwłocznie od chwili wystąpienia warunków uzasadniających jej rozpoczęcie i będzie prowadzone w sposób ciągły. Zakończenie akcji winno nastąpić w ciągu 4 godzin od chwili ustania niekorzystnych warunków atmosferycznych /opady atmosferyczne, gołoledź/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie.
- W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi utrzymania nawierzchni ulic, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.
- Możliwość używania solanki
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 92083,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę:
114 367,05 zł natomiast cena najkorzystniejsze oferty wynosiła: 223 112,50 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Krasińskiego w Jaśle
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Zielonej.
- Dostawa system pobierania krwi
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle w ramach projektu pn. Czwórkowa kraina zabawy - Jasielski Budżet Obywatelski na 2024 rok
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.